سائنوس (ناک کی الرجی) کیا ہوتی ہے؟ جانیں اسکی علامات اور بچنے کا طریقہ، جو آپ کی اس تکلیف کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں

آج کے اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتائیں گے کہ سائنوس الرجی کیا ہوتی ہے اور اس سے کیسے بچا جاستا ہے۔

سائنوس الرجی کیا ہوتی ہے؟

سائنوس الرجی، جسے ناک کی سوزش یا موسمی بخار بھی کہا جاتا ہے، ایک ایسی حالت ہے جس کی خصوصیت الرجک رد عمل کی وجہ سے ناک کے حصّوں میں سوزش اور جلن پیدا کرتی ہے۔ یہ اس وقت ہوتا ہے جب آپ کا مدافعتی نظام الرجین کہلانے والے بعض مادوں پر زیادہ رد عمل ظاہر کرتا ہے، جیسے کہ پولن، ڈسٹ مائٹس (دھول مٹی سے الرجی)، پالتو جانوروں کی خشکی، یا کچھ کھانے کی اشیاء۔ یہ الرجین جسم میں ہسٹامین اور دیگر کیمیکلز کے اخراج کو متحرک کرتے ہیں، جس سے سائنوس الرجی سے وابستہ علامات ظاہر ہوتی ہیں۔

سائنوس الرجی کی عام علامات:

چھینکنا
بہتی ہوئی یا بھری ہوئی ناک
کھجلی یا پانی والی آنکھیں
ناک بند ہونا
گلے یا کانوں میں خارش
کھانسی

سائنوس الرجی سے بچنے کے طریقے:

سائنوس الرجی سے چھٹکارا حاصل کرنے یا علامات کو مؤثر طریقے سے منظم کرنے کے لئے، آپ مندرجہ ذیل حکمت عملی کو آزما سکتے ہیں۔

احتیاط کریں:

ان الرجین کی شناخت کریں اور ان سے بچیں جو آپ کی علامات کو متحرک کرتے ہیں۔ اس میں زیادہ پولن والے دنوں میں گھر کے اندر رہنا، ایئر پیوریفائر کا استعمال، کھڑکیاں بند رکھنا، اور دھول اور پالتو جانوروں کے جراثیم کو کم کرنے کے لیے اپنے رہنے کی جگہ کو کثرت سے صاف کرنا شامل ہو سکتا ہے۔

بھاپ لینا:

بھاپ لینے سے ناک کی جلن والے حصئوں کی نمی اور سکون میں مدد مل سکتی ہے۔ ایک پیالے کو گرم پانی سے بھریں، اپنے سر پر تولیہ رکھیں، اور تقریباً 10 منٹ تک بھاپ میں سانس لیں، یہ فائدہ مند ہے۔

ہائیڈریٹڈ رہیں:

پانی، جڑی بوٹیوں کی چائے، اور صاف شوربے جیسے کافی مقدار میں پانی پینے سے بلغم کو پتلا کرنے اور آپ کے ناک کے راستے نم رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

پُر نم رکھنے والا آلہ:

نمی رکھنے والے آلے (ہیومیڈیفائر) کے استعمال سے ناک کی بندش اور خشکی سے نجات مل سکتی ہے۔ گندگی اور بیکٹیریا کی افزائش کو روکنے کے لیے ہیومیڈیفائر کو باقاعدگی سے صاف کریں۔

اہم غذائی اشیاء:

کوارسیٹن ایک قدرتی اینٹی ہسٹامائن ہے جو کچھ خاص کھانوں میں پائی جاتی ہے، جیسے کہ پیاز، لہسن، سٹرس فروٹ، سیب، بیر اور پتوں والی سبزیاں۔ ان کھانوں کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے الرجی کی علامات سے کچھ راحت مل سکتی ہے۔

مقامی شہد:

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ مقامی شہد کا استعمال، جس میں مقامی پولن کے نشانات ہوتے ہیں، برداشت پیدا کرنے اور الرجی کی علامات کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ تاہم، اس کی حمایت کرنے والے سائنسی ثبوت محدود ہیں۔

سوتے وقت اپنا سر اونچا کریں۔

ایک اضافی تکیہ استعمال کرنا یا اپنے بستر کے سر کو اونچا کرنا ناک کی بھیڑ کو دور کرنے اور بہتر نکاسی کو فروغ دینے میں مدد کر سکتا ہے۔

Sinus Kia Hoti Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sinus Kia Hoti Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sinus Kia Hoti Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1764 Views   |   11 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 May 2024)

سائنوس (ناک کی الرجی) کیا ہوتی ہے؟ جانیں اسکی علامات اور بچنے کا طریقہ، جو آپ کی اس تکلیف کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں

سائنوس (ناک کی الرجی) کیا ہوتی ہے؟ جانیں اسکی علامات اور بچنے کا طریقہ، جو آپ کی اس تکلیف کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سائنوس (ناک کی الرجی) کیا ہوتی ہے؟ جانیں اسکی علامات اور بچنے کا طریقہ، جو آپ کی اس تکلیف کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔