چربی بھی پگھلاتا ہے اور شوگر کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرے۔۔ میتھی دانے کے پانی کو خالی پیٹ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 کرشماتی فائدے

میتھی دانہ ہندوستان اور پاکستان کے کھانوں میں استعمال ہونے والا عام مصالحہ ہے۔ اسی وجہ سے یہ تقریباً ہر گھر میں پایا جاتا ہے۔ یہ مصالحہ کھانوں کے علاوہ ہماری صحت کے لئے بھی بے حد مفید ہے۔ خاص طور پر میتھی دانے کا پانی بنا کر خالی پیٹ پینے سے ذیابیطس 2 کنٹرول رہتی ہے اور جسم سے اضافی چربی بھی خارج ہوتی ہے۔

میتھی دانے کے پانی کی غذائی اہمیت

میتھی دانے کے پانی میں غذائی ریشہ، پروٹین، معدنیات جیسے آئرن، میگنیشیم، اور فاسفورس کے ساتھ ساتھ وٹامن بی 6 اور سی بھی ہوتے ہیں۔ میتھی کے بیجوں میں اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات کے ساتھ فائٹونیوٹرینٹس بھی ہوتے ہیں، اس کے ساتھ ساتھ گلیکٹومنن، ایک گھلنشیل ریشہ پایا جاتا ہے جو ممکنہ طور پر خون میں شوگر کم کرنے کے لئے جانا جاتا ہے۔ اس کے چند فائدے ہم نیچے بتارہے ہیں۔

ہاضمہ تیز

میتھی کے بیجوں کا پانی ہاضمے کو تیز کرنے میں مدد کرتا ہے اور اس میں حل پذیر فائبر کی وجہ سے بدہضمی اور قبض جیسے مسائل کم ہوتے ہیں۔ یہ معدے کی سوزش کو بھی ختم کرتا ہے

بلڈ شوگر کو منظم رکھنا

میتھی کے بیجوں میں galactomannan مرکبات ہوتے ہیں، جو معدے میں شکر کے جذب کو کم کرکے اور انسولین کی حساسیت کو بہتر بنا کر خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ اسے خالی پیٹ پینے سے خون میں گلوکوز کی سطح منظم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

کولیسٹرول کو کم کرتا ہے

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ میتھی کا پانی ایل ڈی ایل کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں معاون ثابت ہوسکتا ہے، جو دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتی ہے۔ صبح کے وقت میتھی کے بیجوں کا پانی پینے سے کولیسٹرول کی سطح کو صحت مند رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

دودھ پلانے والی ماؤں کے لئے مفید

میتھی کو galactagogue کے نام سے جانا جاتا ہے، یعنی یہ دودھ پلانے والی ماؤں میں دودھ کی پیداوار کو بڑھانے میں مدد کر سکتس ہے۔ اسے خالی پیٹ پینا دودھ پلانے والی خواتین کے لیے خاص طور پر مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

جلد کی صحت

میتھی کے بیجوں کا پانی باقاعدگی سے خالی پیٹ پینے سے جلد کی صحت اور رنگت بہتر ہوتی ہے۔ اس کی اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات آزاد ریڈیکلز سے لڑنے اور صحت مند جلد کو فروغ دینے میں مدد کر سکتی ہیں۔

Methi Danay Ka Pani Nehar Munh Peenay Kay Faiday

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Methi Danay Ka Pani Nehar Munh Peenay Kay Faiday and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Methi Danay Ka Pani Nehar Munh Peenay Kay Faiday to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2780 Views   |   19 Sep 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 10 December 2023)

چربی بھی پگھلاتا ہے اور شوگر کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرے۔۔ میتھی دانے کے پانی کو خالی پیٹ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 کرشماتی فائدے

چربی بھی پگھلاتا ہے اور شوگر کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرے۔۔ میتھی دانے کے پانی کو خالی پیٹ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 کرشماتی فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ چربی بھی پگھلاتا ہے اور شوگر کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرے۔۔ میتھی دانے کے پانی کو خالی پیٹ کیوں پینا چاہیے؟ جانیں 5 کرشماتی فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔