اگر آپ بھی شوق سے لہسن کھاتے ہیں تو رک جائیں کیونکہ ۔۔ ضرورت سے زیادہ لہسن کھانے کے وہ 6 نقصان دہ اثرات جو آپ کو معلوم ہونے چاہئیں

لہسن کھانا پکانے کا ایک عام جزو ہے جسے ہر گھرانے میں ذائقہ بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اسے صحت کے مختلف مسائل کے علاج کے لیے بطور دوا بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ لہسن صحت کے سنگین مسائل بھی پیدا کر سکتا ہے؟ ضرورت سے زیادہ کچا لہسن کھانا یا لہسن کا بہت زیادہ استعمال جسم پر مضر اثرات کا باعث بن سکتا ہے۔ وہ کیسے آئیے آپ کو بتاتے ہیں
ضرورت سے زیادہ لہسن کھانے کے نقصانات:

جگر کے لیے نقصان دہ

جگر ہمارے جسم کا ایک اہم عضو ہے کیونکہ یہ خون صاف کرنے، چربی کے تحول، پروٹین میٹابولزم اور جسم سے امونیا کو ہٹانے جیسے مختلف کام انجام دیتا ہے۔ متعدد مطالعات کے مطابق، لہسن میں ایلیسن نامی ایک مرکب ہوتا ہے جو زیادہ مقدار میں لینے سے جگر کے زہریلے پن کا سبب بن سکتا ہے۔

ڈائریا

خالی پیٹ لہسن کا استعمال اسہال یعنی ڈائریا کا سبب بن سکتا ہے۔ لہسن میں سلفر جیسے گیس بنانے والے مرکبات ہوتے ہیں جو اسہال کو متحرک کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

متلی، الٹی اور سینے میں جلن

نیشنل کینسر انسٹی ٹیوٹ آف یو ایس کی شائع کردہ رپورٹ کے مطابق خالی پیٹ تازہ لہسن کا استعمال سینے میں جلن، متلی اور قے کا باعث بن سکتا ہے۔ ہارورڈ میڈیکل اسکول کی شائع کردہ ایک رپورٹ کے مطابق لہسن میں بعض مرکبات ہوتے ہیں جو معدے کی بیماری کا سبب بن سکتے ہیں۔

خون بہنے کو بڑھاتا ہے

لہسن قدرتی طور پر خون کو پتلا کرتا ہے، لہٰذا ہمیں خون کو پتلا کرنے والی دوائیوں جیسے وارفرین، اسپرین وغیرہ کے ساتھ لہسن کا زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ خون پتلا کرنے والی دوائیوں اور لہسن کا مشترکہ اثر خطرناک ہے، اور اس سے اندرونی خون بہنے کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔

حاملہ اور دودھ پلانے والی خواتین

حاملہ خواتین یا دودھ پلانے والی ماؤں کو اس مدت کے دوران لہسن کھانے سے گریز کرنا چاہیے کیونکہ یہ حاملہ خواتین میں درد پیدا کر سکتا ہے۔ دودھ پلانے والی ماؤں کو اس سے پرہیز کرنا چاہیے کیونکہ اس سے دودھ کا ذائقہ بدل جاتا ہے۔

وجائنل انفیکشن کو بڑھاتا ہے

وجائنل انفیکشن کے علاج کے لیے لہسن کھانے سے پرہیز کریں کیونکہ یہ اندام نہانی یعنی وجائنا کے ٹینڈر ٹشوز کو پریشان کرکے انفیکشن کو بڑھا سکتا ہے۔

Lehson Ke Nuqsanat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Lehson Ke Nuqsanat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Lehson Ke Nuqsanat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   5032 Views   |   04 Nov 2022
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 June 2024)

اگر آپ بھی شوق سے لہسن کھاتے ہیں تو رک جائیں کیونکہ ۔۔ ضرورت سے زیادہ لہسن کھانے کے وہ 6 نقصان دہ اثرات جو آپ کو معلوم ہونے چاہئیں

اگر آپ بھی شوق سے لہسن کھاتے ہیں تو رک جائیں کیونکہ ۔۔ ضرورت سے زیادہ لہسن کھانے کے وہ 6 نقصان دہ اثرات جو آپ کو معلوم ہونے چاہئیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اگر آپ بھی شوق سے لہسن کھاتے ہیں تو رک جائیں کیونکہ ۔۔ ضرورت سے زیادہ لہسن کھانے کے وہ 6 نقصان دہ اثرات جو آپ کو معلوم ہونے چاہئیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔