چپس نہ لانے پر طلاق کیوں مانگ لی؟ خاتون کی ایسی حرکت کہ شوہر سمیت ہر کوئی حیران رہ گیا

بھارت: آگرہ، اترپردیش میں ایک عجیب واقعہ سامنے آیا، جب ایک خاتون نے کُرکُرے چپس کا پیکٹ نہ لانے پر اپنے شریک حیات سے طلاق کا مطالبہ کر دیا۔

مصالحہ دار کھانوں کی عادی ہونے کی وجہ سے خاتون کا روزانہ کا معمول بن گیا تھا کہ وہ اپنے شوہر سے کرکرے کا پیکٹ منگوا کے کھائے۔

تاہم، ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق، کشیدگی اس وقت پیدا ہوئی جب وہ ایک دن چپس گھر لانا بھول گیا، جس سے جوڑے کے درمیان جھگڑا شروع ہو گیا۔

اپنی روزمرہ کی عیش و عشرت سے انکار پر مایوسی کے بعد، خاتون مبینہ طور پر اپنا ازدواجی گھر چھوڑ کر اپنے والدین کے گھر چلی گئی۔ اس کے بعد اس نے طلاق کے لیے پولیس سے رجوع کیا۔ تاہم، آگرہ میں شاہ گنج پولیس نے جوڑے کی شادی کو بچانے کے لیے خاندانی مشاورت کی سفارش کی ہے۔

گزشتہ سال ہی دونوں شادی کے بندھن میں بندھے تھے اور ابتدائی مہینوں میں ایسا لگتا تھا کہ سب کچھ ٹھیک چل رہا ہے۔ تاہم، جیسے جیسے وقت گزرتا گیا، شوہر نے اپنی بیوی کی کرکرے کی مسلسل خواہش کے بارے میں تشویش کا اظہار کیا، جس پر وہ روزانہ اصرار کرتی تھی۔

ہندوستان ٹائمز کی خبر کے مطابق، بیوی نے یہ بھی الزام لگایا کہ، وہ اپنے والدین کے گھر چلی گئی جب اس کے شوہر نے اسے مارا۔

Kurkure Na Lane Par Biwi Ne Shohar Se Talaq Mang Li

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Kurkure Na Lane Par Biwi Ne Shohar Se Talaq Mang Li and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kurkure Na Lane Par Biwi Ne Shohar Se Talaq Mang Li to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   781 Views   |   15 May 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

چپس نہ لانے پر طلاق کیوں مانگ لی؟ خاتون کی ایسی حرکت کہ شوہر سمیت ہر کوئی حیران رہ گیا

چپس نہ لانے پر طلاق کیوں مانگ لی؟ خاتون کی ایسی حرکت کہ شوہر سمیت ہر کوئی حیران رہ گیا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ چپس نہ لانے پر طلاق کیوں مانگ لی؟ خاتون کی ایسی حرکت کہ شوہر سمیت ہر کوئی حیران رہ گیا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔