مزیداربھٹہ کھائیں!اسے کھانے سے وزن بڑھ جاتا ہے؟ مکئی کے بارے میں غلط فہمیاں اور ان کی حقیقت

مکئی یا بھٹہ ایک سبزی جو عالمی سطح پر پسند کی جاتی اور کھائی جاتی ہے۔ اس کے بارے میں کچھ غلط فہمیاں موجود ہیں، کیٹو ڈائیٹ کرنے والے لوگوں کے لیے یہ بہت بڑی بات ہے کہ اس سے وزن بڑھ سکتا ہے کیونکہ اس میں کاربوہائیڈریٹ ہوتے ہیں۔ ایسے لوگ ہیں جو یقین رکھتے ہیں کہ یہ صرف ان کے وزن میں اضافہ کرے گا۔ پھر جینیاتی طور پر تبدیل شدہ مصنوعات یا کارن کے بارے میں خدشات ہیں۔ سالوں کے دوران مکئی کے بارے میں بعض مفروضات مشہور ہوگئے ہیں جو اکثر منفی نوعیت کے ہوتے ہیں۔ آئیے ان عام خرافات کو حل کریں اور معلوم کریں کہ کیا مکئی آپ کے لیے اچھا ہے۔

کیا مکئی صحت مند ہے؟

جی ہاں، یہ واقعی صحت مند ہے۔ مکئی ایک نشاستہ دار سبزی ہے جسے لاکھوں لوگ کئی طریقوں سے کھاتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز اور دیگر ضروری معدنیات سے بھرپور، مکئی کسی بھی کھانے میں صحت مند اضافہ ہے۔ تاہم، اس کے بارے میں کافی منفی باتیں یا مفروضے مشہور ہیں جس کی وجہ سے جو لوگ وزن کے معاملے میں چوکنے رہتے ہیں وہ اسے استعمال کرنے سے گھبراتے ہیں۔

مفروضہ #1

زیادہ تر مکئی جینیاتی طور پر تبدیل شدہ ہے:
جی ہاں، امریکہ میں زیادہ تر مکئی جینیاتی طور پر تبدیل شدہ یا جی ایم او ہے۔ لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ ہم شاذ و نادر ہی جی ایم او مکئی کھاتے ہیں۔ زیادہ تر جی ایم او کارن 'فیلڈ کارن' ہے اور جو ہم میں سے اکثر کھاتے ہیں وہ 'سویٹ کارن' ہے، جو کہ ایک مختلف قسم ہے۔ ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ سویٹ کارن امریکی سپر مارکیٹوں میں انتہائی نایاب ہے۔ تو، تمام جی ایم او مکئی کون کھا رہا ہے؟ نان جی ایم او پروجیکٹ کے مطابق، امریکہ میں اگائی جانے والی مکئی کا 90 فیصد بائیو فیول اور جانوروں کی خوراک میں جاتا ہے۔ بقیہ پروسیس شدہ کھانوں میں جاتا ہے جیسے ہائی فرکٹوز کارن سیرپ ۔

مفروضہ #2

مکئی چینی سے بھری ہوئی ہے:
مکئی سے جڑا ایک مستقل مفروضہ یہ ہے کہ یہ چینی سے بھرا ہوا ہے ۔ سبزی کا میٹھا ذائقہ اس شہرت میں مزید اضافہ کرتا ہے۔ لیکن اگرچہ مکئی سبزی کے طور پر میٹھی ہو سکتی ہے، لیکن اس میں کوئی صداقت نہیں کہ یہ چینی سے بھری ہوتی ہے۔ مکئی میں چینی کی مقدار (6.26 گرام/100 گرام) کیلے (12.23 گرام) میں ملنے والی چینی کا تقریباً نصف ہے ۔ یہاں تک کہ چقندر میں بھی مکئی سے زیادہ چینی ہوتی ہے۔ تاہم ہائی فریکٹوز کارن سیرپ میں چینی کا مواد، جو کہ متعدد پراسیسڈ فوڈز میں پایا جاتا ہے، آپ کی ریگولر ٹیبل شوگر کی طرح ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کے دل اور جگر کے لیے بھی برا ہو سکتا ہے۔

مفروضہ#3

مکئی میں غذائیت کم ہے:
اگرچہ دیگر سبزیوں کو ان کی غذائیت کے حساب سے زیادہ نمبر دئیے جاسکتے ہیں ،جبکہ مکئی کے ساتھ ایسا نہیں ہے۔ درحقیقت، بہت سے لوگوں کا ماننا ہے کہ مکئی میں کوئی اہم غذائیت نہیں ہے۔ تاہم، یہ سچ سے بہت دور ہے۔ مکئی وٹامن بی اور سی، پوٹاشیم اور میگنیشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے ۔ اس میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس کیروٹینائڈز ( خاص طور پر لیوٹین اور زیکسینتھین) اور فلیوونائڈز بھی ہوتے ہیں۔

مفروضہ#4

مکئی کے صحت کے لیے کوئی فائدے نہیں ہیں:
اس کی غذائیت اور چینی کی زیادہ مقدار کے بارے میں غلط فہمیوں کی بدولت،لوگ سمجھتے ہیں کہ مکئی میں صحت کے لیے کوئی فائدہ نہیں ہوتا۔ اگرچہ آپ ایک عمدہ مکھن سے بھری ہوئی مکئی سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں، بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ اس سے ان کی صحت کو کوئی فائدہ نہیں ملے گا۔ یہ سچ نہیں ہے۔ جیسا کہ ہم نے اوپر ذکر کیا ہے، مکئی میں اہم اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو اسے آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند بناتے ہیں۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ یہ آپ کے دل کے لیے اچھا ہے اور ذیابیطس اور نظام ہاضمہ کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مکئی میں لیوٹین اور زیکسینتھین جیسے کیروٹینائڈز آپ کی آنکھوں کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں۔

مفروضہ#5

مکئی وزن میں اضافے کا سبب بن سکتی ہے:
جو لوگ وزن کم کرنا چاہتے ہیں وہ اکثر مکئی سے پرہیز کرتے ہیں کیونکہ ان کے خیال میں اس سے وزن بڑھتا ہے۔ اس شہرت کی وجہ شاید یہ ہے کہ اسے 'نشاستہ دار' سبزی کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ کاربوہائیڈریٹ کی وجہ سے مکئی نے یہ شہرت حاصل کی۔ لیکن سچ یہ ہے کہ درمیانے سائز کے بھٹے میں 90 سے کم کیلوریز ہوتی ہیں۔

خلاصہ:

تو، کیا مکئی صحت مند ہے؟ اس کا جواب قطعی ہاں میں ہے جیسا کہ ہم نے تفصیل سے ریسرچ کی ہے۔ اس کی شہرت زیادہ چینی والی، فربہ کرنے والی سبزی کے طور پر انتہائی غیرتصدیق شدہ اورغلط ہے۔ اصل میں، یہ بہت سے صحت کے فوائد پیش کرتا ہے. لہذا، آگے بڑھیں اور اس مکئی(بھٹے) کو گرل کریں، اسے اپنے سلاد، سٹو اور روسٹ میں شامل کریں اور اس کا لطف اٹھائیں۔

Kia Corn Hamari Sehat Ke Liye Faida Mand Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kia Corn Hamari Sehat Ke Liye Faida Mand Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kia Corn Hamari Sehat Ke Liye Faida Mand Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1807 Views   |   17 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

مزیداربھٹہ کھائیں!اسے کھانے سے وزن بڑھ جاتا ہے؟ مکئی کے بارے میں غلط فہمیاں اور ان کی حقیقت

مزیداربھٹہ کھائیں!اسے کھانے سے وزن بڑھ جاتا ہے؟ مکئی کے بارے میں غلط فہمیاں اور ان کی حقیقت ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ مزیداربھٹہ کھائیں!اسے کھانے سے وزن بڑھ جاتا ہے؟ مکئی کے بارے میں غلط فہمیاں اور ان کی حقیقت سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔