جسم سے زہریلے مادوں کو نکالنے کے کچھ آسان ٹوٹکے ۔۔ یہ سادہ آیورویدک ڈیٹاکس ٹپس زہریلے مادوں کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں

جنک اور پراسیسڈ فوڈز کھانے سے لے کر چینی سے بھرے ہوئے مشروبات پینے تک یہ تمام روزمرہ کی عادات خاموشی سے آپ کے میٹابولزم کو متاثر کر سکتی ہیں اور زہریلے مواد کے جمع ہونے کی وجہ سے اہم اعضاء کے کام کو آہستہ آہستہ متاثر کر سکتی ہیں۔ بہت سی وجوہات ہیں جن میں جسم زہریلے مواد کو جمع کرتا ہے جیسے کہ خوراک، ماحول اور جلد۔ تاہم، زہریلے مادوں کو دور کرنے کے طریقے محدود ہیں، اس لیے یہ ضروری ہو جاتا ہے کہ ایسے آسان طریقوں پر عمل کیا جائے جن سے جسم زہریلے مادوں کو نکال باہر کرسکے اور غذائی اجزاء کی کمی کو پورا کر سکے۔ آیوروید کے مطابق جسم کو ڈیٹاکس کرنے اور زہریلے مادوں کو دور کرنے کے کچھ آسان طریقے یہ ہیں۔

1۔ مشروبات سے دن کا آغاز:

زہریلے مادوں کو دور کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ دن کی شروعات مشروب سے کی جائے۔ دن کا آغاز گھر کے بنے ہوئے جوس/ ڈرنک/ ڈیٹوکس واٹر سے کرنا جس میں اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز، معدنیات شامل ہیں جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے اور زہریلے مادوں کو باہر نکالنے کا سب سے آسان طریقہ ہے۔

2۔ کیا کھائیں یا پیئیں؟

ڈیٹوکس کے لیے کیا کھائیں یا پییں یہ ایک مشکل سوال ہوسکتا ہے، لیکن آیوروید کے ماہرین کے مطابق، ایسی غذا کا انتخاب کرنا جس میں فائبر، اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز، منرلز اور پروبائیوٹکس کا صحیح توازن موجود ہو، زہریلے مواد کو دور کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔ یہ بھی مشورہ دیا جاتا ہے کہ ایسے کھانوں سے پرہیز کریں جن میں چینی اور زیادہ نمک یا اضافی چیزیں ہوں، یہ قدرتی طور پر ڈیٹوکس ہونے کے عمل کو برباد کر سکتے ہیں۔

3۔ ہضم ہونے کا وقت:

اس بات کو یقینی بنانے کا ایک اہم طریقہ کہ آپ جو کھانا کھاتے ہیں وہ ہضم ہو جاتا ہے اور بیکٹیریا میں تبدیل نہیں ہوتا ہے کھانے کے درمیان صحت مند وقفہ رکھنا ہے۔ یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ دن کا آخری کھانا شام 7 بجے تک کھائیں تاکہ جسم کو ہضم ہونے کے لیے کافی وقت ملے۔

4۔ مزید پروبائیوٹکس شامل کریں:

دوپہر کے کھانے یا ناشتے کے دوران پروبائیوٹکس کا اضافہ تیزابیت کو پرسکون کرنے اور میٹابولزم کے ساتھ ساتھ آنتوں کی صحت کو بھی بہتر بنانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ خمیر شدہ کھانے جیسے دہی، چھاچھ یا نمکین لسی میں موجود اچھے بیکٹیریا نہ صرف ہاضمے کے لیے اچھے ہوتے ہیں بلکہ میٹابولک ریٹ کو بڑھانے میں بھی مدد دیتے ہیں، جو وزن کو کنٹرول کرنے میں مزید مدد کرتا ہے۔

5۔ کھانے اور مصالحہ جات:

سونف، اجوائن ، دار چینی جیسے مصالحوں کو تھوڑی مقدار میں شامل کرنا بہتر ڈیٹاکسیفکیشن میں مدد کر سکتا ہے۔ اسی طرح لوکی، کھیرا، چونا جیسی غذائیں بھی زہریلے مواد کو باہر نکالنے میں مدد کرتی ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    427 Views    |    19 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about جسم سے زہریلے مادوں کو نکالنے کے کچھ آسان ٹوٹکے ۔۔ یہ سادہ آیورویدک ڈیٹاکس ٹپس زہریلے مادوں کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (جسم سے زہریلے مادوں کو نکالنے کے کچھ آسان ٹوٹکے ۔۔ یہ سادہ آیورویدک ڈیٹاکس ٹپس زہریلے مادوں کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.