اب میں حاملہ نہیں ہوسکتی ۔۔ جانیں مینوپاز (ماہواری کا بند ہوجانا) کے بارے میں عام غلط فہمیاں کیا ہیں؟ جسے ہر عورت کو دور کرنا چاہیئے

مینو پاز (ماہواری کا بند ہوجانا) ایک فطری حیاتیاتی عمل ہے جو عورت کے تولیدی سالوں کے اختتام کی نشاندہی کرتا ہے۔ یہ عام طور پر اس وقت ہوتا ہے جب ایک عورت اپنی 40 کی دہائی کے آخر یا 50 کی دہائی کے اوائل تک پہنچ جاتی ہے، حالانکہ جس عمر میں مینو پاز ہوتا ہے وہ بڑے پیمانے پر مختلف ہو سکتی ہے۔ مینو پاز کی تعریف حیض کے مستقل خاتمے کے طور پر کی جاتی ہے، جس کا مطلب ہے کہ عورت کو لگاتار 12 ماہ تک ماہواری نہیں آئی۔

مینو پاز عورت کے جسم میں کئی ہارمونل تبدیلیوں کے نتیجے میں ہوتا ہے۔ اس میں شامل بنیادی ہارمون ایسٹروجن اور پروجیسٹرون ہیں، جو ماہواری اور زرخیزی کو منظم کرتے ہیں۔ جیسے جیسے ایک عورت کی عمر بڑھتی ہے، اس کی بیضہ دانی آہستہ آہستہ یہ ہارمونز کم پیدا کرتی ہے۔

لیکن ہمارے یہاں مینو پاز کے بارے میں کئی خرافات اور غلط فہمیاں پائی جاتی ہیں، جو کہ عورت کی زندگی کا ایک فطری مرحلہ ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے بارے میں کچھ عام خرافات کیا ہیں؟

مینو پاز اچانک ہوجاتا ہے:

حقیقت: مینو پاز ایک بتدریج عمل ہے جو کئی سالوں تک جاری رہ سکتا ہے۔ یہ عام طور پر پیریمینوپاز کے ساتھ شروع ہوتا ہے، جس کے دوران خواتین کو مکمل مینو پاز تک پہنچنے سے پہلے فاسد ماہواری اور مختلف علامات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

مینو پاز صرف جسمانی صحت کو متاثر کرتا ہے:

حقیقت: مینو پاز عورت کی زندگی کے مختلف پہلوؤں کو متاثر کر سکتا ہے، بشمول جذباتی اور نفسیاتی بہبود۔ ہارمونل تبدیلیاں؛ موڈ میں تبدیلی، اضطراب اور افسردگی کا باعث بن سکتی ہیں۔

تمام خواتین ایک جیسی علامات کا تجربہ کرتی ہیں:

حقیقت: مینو پاز کی علامات ایک عورت سے دوسری عورت میں مختلف ہوتی ہیں۔ اگرچہ گرم چمک اور رات کو پسینہ آنا عام ہے، دوسری علامات جیسے بے خوابی، وزن میں اضافہ، اور اندام نہانی کی خشکی بھی ہو سکتی ہے۔ کچھ خواتین میں کچھ علامات ہوسکتی ہیں، جبکہ دوسروں کو زیادہ شدید علامات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

مینو پاز کا مطلب جنسی خواہش کا خاتمہ ہے:

حقیقت: اگرچہ ہارمون کی سطح میں تبدیلی جنسی خواہش اور سکون کو متاثر کر سکتی ہے، لیکن اس کا مطلب قربت کا خاتمہ نہیں ہے۔ شراکت دار اور ڈاکٹر کے ساتھ بات چیت ان مسائل کو حل کرنے اور ان کا انتظام کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔

مینو پاز کے دوران حاملہ نہیں ہو سکتے:

حقیقت: اگرچہ مینو پاز کے دوران حاملہ ہونے کا امکان نمایاں طور پر کم ہو جاتا ہے، لیکن پھر بھی حاملہ ہونا اس وقت تک ممکن ہے جب تک کہ عورت مکمل مینو پاز تک پہنچ نہ جائے (مسلسل 12 ماہ تک حیض نہیں آتا)۔

مینو پاز صرف 50 کی دہائی میں ہوتا ہے:

حقیقت: مینو پاز 40 کی دہائی کے آخر یا 50 کی دہائی کے اوائل میں شروع ہو سکتا ہے، لیکن شروع ہونے کی عمر وسیع پیمانے پر مختلف ہو سکتی ہے۔ جینیات، طبی حالات، یا سرجری جیسے عوامل کی وجہ سے کچھ خواتین 30 یا 40 کی دہائی میں بھی اس کا تجربہ کرتی ہیں۔

مینو پاز ایک بیماری ہے:

حقیقت: مینو پاز ایک قدرتی حیاتیاتی عمل ہے، بیماری نہیں۔ یہ زندگی کا ایک ایسا مرحلہ ہے جس سے ہر عورت اپنی عمر کے ساتھ گزرتی ہے۔

مینو پاز کے دوران وزن کم نہیں ہوتا:

حقیقت: اگرچہ ہارمونل تبدیلیاں وزن بڑھانا آسان بنا سکتی ہیں، لیکن صحت مند غذا کو برقرار رکھنے اور باقاعدہ ورزش مینو پاز کے دوران وزن میں اضافے کو روکنے میں مدد کر سکتی ہے۔

Common Myths About Menopause

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Common Myths About Menopause and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Common Myths About Menopause to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   757 Views   |   13 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

اب میں حاملہ نہیں ہوسکتی ۔۔ جانیں مینوپاز (ماہواری کا بند ہوجانا) کے بارے میں عام غلط فہمیاں کیا ہیں؟ جسے ہر عورت کو دور کرنا چاہیئے

اب میں حاملہ نہیں ہوسکتی ۔۔ جانیں مینوپاز (ماہواری کا بند ہوجانا) کے بارے میں عام غلط فہمیاں کیا ہیں؟ جسے ہر عورت کو دور کرنا چاہیئے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اب میں حاملہ نہیں ہوسکتی ۔۔ جانیں مینوپاز (ماہواری کا بند ہوجانا) کے بارے میں عام غلط فہمیاں کیا ہیں؟ جسے ہر عورت کو دور کرنا چاہیئے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔