کیا آپ کے ساتھ بھی ایسا ہورہا ہے؟ ہوشیار رہیں یہ علامات برین ٹیومر کی بھی ہوسکتی ہیں۔۔۔

ہر انسان کے جسم کا سب سے حساس اور اہم حصہ اس کا دماغ ہے۔ جوکہ پورے جسم کو کنٹرول کررہا ہے اگر یہ کسی چیز سے متاثر ہوتا ہے تو اس کا اثر پورے جسم پر پڑتا ہے۔ اس لیے اس کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ اس بات کا خیال رکھا جائے کہ اسے کسی بھی طرح سے نقصان نہ پہنچے۔ ہمارا دماغ ایک طرح سے کمپیوٹر کے سی پی یو کا کردار ادا کرتا ہے۔ یہ جسم کو احکامات دینے کا کام کرتا ہے۔ اس لیے بزرگوں اور ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ دماغ سے متعلق مسائل کو نظر انداز نہیں کرنا چاہیے۔ آج کل برین اسٹروک کے کئی کیسز بڑھ گئے ہیں۔ ایک رپورٹ کے مطابق ہر سال 18 لاکھ افراد برین اسٹروک کا شکار ہوتے ہیں۔ جن میں سے 30 فیصد لوگ مر جاتے ہیں۔ برین اسٹروک اس وقت ہوتا ہے جب دماغ میں ٹیومر بڑھتا ہے۔

دماغ میں جیل کی طرح خون جمنے لگتا ہے۔ یہ مسئلہ عام ہو جاتا ہے۔ اس کے کچھ اشارے ہیں۔ اس نشانی کے بارے میں جان کر اسے نظر انداز نہیں کرنا چاہیے، یہ بہت زیادہ ہو سکتا ہے۔

نظر کا دھندلا پن:

آنکھوں کی خراب صحت میں دھندلی نظر عام ہے، لیکن یہ دماغی رسولی کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ کسی کو فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے اور علاج کے لیے تمام ہدایات پر عمل کرنا چاہیے۔

سر درد کا ہونا:

یہ ایک عام صحت کی بیماری ہے، لیکن اگر یہ آپ کو پریشان کرتی رہتی ہے، تو جسم میں صحت کا سنگین مسئلہ ہوسکتا ہے۔ ماہرین کے مطابق یہ برین اسٹروک یا برین ٹیومر کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ بار بار سر درد ہونے کی صورت میں ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

جسمانی توازن میں کمی:

جب دماغ میں خون کا جمنے لگتا ہے تو دماغی صحت خراب ہونے لگتی ہے۔ اس حالت میں جسم کا توازن ٹھیک نہیں رہتا اور چلنے پھرنے میں پریشانی ہوتی ہے۔ آہستہ آہستہ دماغ قدرتی طور پر کام کرنا چھوڑ دیتا ہے اور جسم میں توازن کا احساس بھی ختم ہونے لگتا ہے۔ اس حالت میں فالج بھی ہو سکتا ہے۔

بولنے میں دشواری:

دماغی رسولی یا فالج کی ایک بڑی علامت ہے۔ دماغ میں خون جمنے کے بعد، لوگ بولنے کی کوشش کرتے ہیں، لیکن واضح طور پر بولنے سے قاصر ہوتے ہیں۔ برین ٹیومر کسی بھی عمر میں تیار ہو سکتا ہے۔ اس کی ایک وجہ تناؤ بھی ہے اور اس سے دور رہنے کے لیے روزانہ مراقبہ یا یوگا کرنا چاہیے۔

Brain Tumor Ki Ibtedai Alamat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Brain Tumor Ki Ibtedai Alamat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Brain Tumor Ki Ibtedai Alamat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2251 Views   |   19 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 30 May 2024)

کیا آپ کے ساتھ بھی ایسا ہورہا ہے؟ ہوشیار رہیں یہ علامات برین ٹیومر کی بھی ہوسکتی ہیں۔۔۔

کیا آپ کے ساتھ بھی ایسا ہورہا ہے؟ ہوشیار رہیں یہ علامات برین ٹیومر کی بھی ہوسکتی ہیں۔۔۔ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ کے ساتھ بھی ایسا ہورہا ہے؟ ہوشیار رہیں یہ علامات برین ٹیومر کی بھی ہوسکتی ہیں۔۔۔ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔