آملہ اور چقندر کا جوس دلہنوں کو کیوں پینا چاہیئے؟ جانیں اس جوس سے حاصل ہونے والے وہ فائدے جو شادی سے پہلے ہر لڑکی کو جاننے ضروری ہیں

لڑکیاں شادی سے پہلے بیک وقت پرجوش اور گھبرائی ہوئی دونوں ہوتی ہیں کیونکہ ایک تو نئی آنے والی زندگی کی خوشی دوسرا اپنا گھر اور گھر والوں کو چھوڑنے کا غم۔ ایسے میں تناؤ کو نہ بھولیں جو شادی کی منصوبہ بندی اپنے ساتھ لاتی ہے، جیسے کہ شادی کے فنکشنز، شاپنگ، کپڑے اور جیولری کی فکر اور آخر میں بیوٹی پارلر کے چکر۔

آپ اپنی شادی کی تقریبات کے دوران بہترین نظر آنا چاہتے ہیں اور اندر سے اس شاندار چمک کو نکالنا چاہتے ہیں۔ اس چمک کو حاصل کرنے کے لیے آپ ایک ٹپ آزما سکتے ہیں وہ ہے ہر روز آملہ اور چقندر کا رس پینا۔

ماہر غذائیت لونیت بترا نے آسانی سے تیار کیے جانے والے مشروب کو دلہنوں کے لیے بہترین خوبصورتی کی دوائی قرار دیا ہے۔

لونیت نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ، چقندر اور آملہ میں وٹامن سی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو کولیجن پروٹین کی ترکیب میں مدد کرتا ہے جو کہ جوان اور لچکدار جلد کو فروغ دیتا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ، آملہ اور چقندر کا جوس خون کو صاف کرنے، زہریلے مادوں کو ختم کرنے اور فوری چمک دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔

آملہ کے عرق میں مضبوط سوزش کی خصوصیات ہیں، جبکہ چقندر میں بیٹالین، روغن بھی ہوتا ہے جو سوزش کو روکنے والی خصوصیات بھی رکھتے ہیں۔ یہ طاقتور امتزاج چہرے کی سوجن اور داغ دھبوں کو کم کر کے اسے صاف بنانے میں مدد کرتا ہے۔

اس بیوٹی پوشن میں موجود وٹامن سی جلد کو فری ریڈیکلز سے بچاتا ہے اور ہائپر پگمنٹیشن کے مسائل کے خلاف کام کرتا ہے۔

ماہر غذائیت کا مشورہ ہے کہ، جوس بنانے کے لیے 100 گرام چقندر اور دو چھوٹے تازہ آملہ لے کر اس میں ضرورت کے مطابق پانی شامل کر کے چوسر میں ڈال کر پیس لیں۔ کولیجن کو فروغ دینے، خون کو صاف کرنے، سوزش سے لڑنے، ہائپر پگمنٹیشن کو کنٹرول کرنے اور جلد کی حفاظت فراہم کرنے کی صلاحیت کے ساتھ، یہ آپ کو طاقت بھی دیتا ہے۔

Amla And Beetroot Juice For Girls

Discover a variety of Beauty and Skin Care articles on our page, including topics like Amla And Beetroot Juice For Girls and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Amla And Beetroot Juice For Girls to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   2325 Views   |   19 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

آملہ اور چقندر کا جوس دلہنوں کو کیوں پینا چاہیئے؟ جانیں اس جوس سے حاصل ہونے والے وہ فائدے جو شادی سے پہلے ہر لڑکی کو جاننے ضروری ہیں

آملہ اور چقندر کا جوس دلہنوں کو کیوں پینا چاہیئے؟ جانیں اس جوس سے حاصل ہونے والے وہ فائدے جو شادی سے پہلے ہر لڑکی کو جاننے ضروری ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ آملہ اور چقندر کا جوس دلہنوں کو کیوں پینا چاہیئے؟ جانیں اس جوس سے حاصل ہونے والے وہ فائدے جو شادی سے پہلے ہر لڑکی کو جاننے ضروری ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔