یہ 6 چیزیں کھانے سے آپ کے چہرے کی خوبصورتی ختم ہوجاتی ہے ۔۔ انہیں کھانا بند کردیں

ہمارے کھانے کا براہ راست اثر ہمارے چہرے پر پڑتا ہے۔ ہم ایسی بہت سی چیزیں کھاتے ہیں جو ہماری جلد کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ آج ہم ان 7 چیزوں کے بارے میں بتا رہے ہیں۔ جن کو کھانا بند کر دینا چاہیے یا کم کرنا چاہیے۔ جلد کی اصل چمک اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کیا کھاتے ہیں۔ ہم جو کھاتے ہیں اس کا براہ راست اثر ہمارے چہرے پر پڑتا ہے۔ ہم ایسی بہت سی چیزیں کھاتے ہیں جو ہماری جلد کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ آج ہم ایسی ہی کچھ چیزوں کے بارے میں بتا رہے ہیں جنہیں روکنا چاہیے یا کم کرنا چاہیے۔ ان کا جلد پراور چہرے پر برا اثر پڑتا ہے۔

یہاں ہم ان چیزوں کے بارے میں بات کر رہے ہیں جو جلد کے لیے زہر ہیں۔ اگر آپ ان کو زیادہ استعمال کرتے ہیں تو آپ کتنی ہی مہنگی کریم لگائیں، ایکنی، سیاہ دھبے، جھریاں دور نہیں ہوں گی۔ اس کے لیے آپ کو اپنی خوراک پر توجہ دینا ہوگی۔

1۔ تلی ہوئی چیزیں:

تلی ہوئی چیزیں کھانے سے پرہیز کریں - تلی ہوئی چیزیں جلد کے لیے بہت خطرناک ہوتی ہیں۔ اس کا زیادہ استعمال جلد پر مہاسوں کا باعث بن سکتا ہے۔ ایسی غذائیں خاص طور پر ان لوگوں کے لیے خطرناک ہو سکتی ہیں جن کی جلد چکنی یا آئلی ہے۔

2۔ فاسٹ فوڈ:

فاسٹ فوڈ کھانے سے پرہیز کریں فاسٹ فوڈ کیلوریز، چکنائی اور ریفائنڈ کاربوہائیڈریٹس کا ذریعہ ہے، جو جلد کے لیے اچھا نہیں ہے۔ ان چیزوں کو کھانے سے نہ صرف مہاسے آتے ہیں بلکہ غذائی اجزاء کی کمی کے باعث جلد بے جان نظر آنے لگتی ہے۔

3۔ مصالحہ دار کھانا:

اگر مصالحہ دار کھانا محدود مقدار میں کھایا جائے تو یہ جسم کے لیے فائدہ مند ہے۔ لیکن اس کا زیادہ استعمال جلد کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ہری سبزیاں زیادہ کھانے کی کوشش کریں، اس سے جلد کو نقصان نہیں پہنچے گا اور آپ کی صحت بھی خراب نہیں ہوگی۔

4۔ چاکلیٹ:

چاکلیٹ سے بچنا بھی ضروری ہے- چاکلیٹ آج بہت سے لوگوں کو پسند ہے، بچوں سے لے کر نوعمروں تک، اس میں موجود چینی اور کاربوہائیڈریٹ کولیجن کو مشکل بنا سکتے ہیں۔ یہ نہ صرف سیبم کی پیداوار کو بڑھاتا ہے بلکہ جھریاں بھی بڑھاتا ہے۔

5۔ ہائی گلیسیمک انڈیکس والی غذائیں :

ہائی گلیسیمک انڈیکس والی غذائیں روٹی، پاستا، آلو جیسی چیزیں - جلد کی جلن کا سبب بن سکتی ہیں۔ ان کے پاس ہائی گلیسیمک انڈیکس ہے۔

6۔ الکحل اور کولڈ ڈرنکس :

الکحل اور کولڈ ڈرنکس کو کم کریں کولڈ ڈرنکس اور الکوحل سوڈا دونوں ایسے مشروبات ہیں جو جلد پر مضر اثرات پیدا کر سکتے ہیں۔ یہ جسم کو پانی کی کمی بھی کرتے ہیں اور جلد کی چمک بھی چھین لیتے ہیں۔ اس کی وجہ سے چہرے پر بڑھاپے کے آثار نمودار ہونے لگتے ہیں۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   924 Views   |   16 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about یہ 6 چیزیں کھانے سے آپ کے چہرے کی خوبصورتی ختم ہوجاتی ہے ۔۔ انہیں کھانا بند کردیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (یہ 6 چیزیں کھانے سے آپ کے چہرے کی خوبصورتی ختم ہوجاتی ہے ۔۔ انہیں کھانا بند کردیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.