شوگر(ذیابیطس) کنٹرول کرنا ہے تو ایلوویرا کو ان 4 طریقوں سے کھائیں ۔۔ جانیے ایلوویرا کھانے کا بہترین طریقہ

شوگر کے مریض گھر پر موجود ہیں، 30 سال کی عمر میں ایک کے بعد ایک بیماری جسم میں جڑ پکڑ رہی ہے۔ ایک بار جب اس بیماری میں گرفتار ہو جائے تو پوری طرز زندگی کو بدلنا پڑتا ہے۔ کھانے پینے سے لے کر طرز زندگی تک ہر چیز کو تبدیل کرنا ضروری ہے۔ اگر بلڈ شوگر لیول کو صحیح وقت پر کنٹرول نہ کیا جائے تو یہ بیماری موت کا باعث بھی بن سکتی ہے۔ ذیابیطس پر قابو پانے کے لیے روزانہ ایلوویرا کا جوس پییں۔ آپ ان پانچ طریقوں سے ایلوویرا کھا سکتے ہیں۔ اس سے فائدہ ہوگا۔ معلوم کریں کہ یہ کیا ہے۔

ایلوویرا چائے:

آپ ایلو ویرا چائے پی سکتے ہیں۔ سبز چائے بناتے وقت ایلو ویرا جیل کا استعمال کریں۔ اس سے فائدہ ہوگا۔ آپ یہ چائے روزانہ پی سکتے ہیں۔ آپ ایلو ویرا چائے دن میں 2 بار پی سکتے ہیں۔

ایلوویرا اسموتھی:

آپ ایلو ویرا اسموتھی کھا سکتے ہیں۔ آپ صبح کے ناشتے میں ایلو ویرا اسموتھی لے سکتے ہیں۔ ایلوویرا کے پودے کے پتے کاٹ کر اس کا جیل نکال لیں۔ اب ایلو ویرا جیل کو پانی میں ملا کر بلینڈ کریں۔ اب اسے ایک پیالے میں نمک، بھنا ہوا زیرہ اور پودینے کے پتوں کے ساتھ ڈالیں اور آپ ایلو ویرا اسموتھی کھا سکتے ہیں۔ اس کو کھانے سے معدہ دیر تک بھرا رہے گا۔ اور بلڈ شوگر لیول ریگولر رہے گا۔

ایلوویرا سلاد:

آپ ایلو ویرا سلاد کھا سکتے ہیں۔ آپ ایلو ویرا جیل کو ایلو ویرا سلاد کی شکل میں پھلوں اور سبزیوں کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔ ایلوویرا کا باقاعدگی سے استعمال فائدہ مند ہوگا۔

ایلوویرا جوس:

آپ ایلو ویرا سے جوس بنا سکتے ہیں۔ ایلوویرا کے پودے کے پتے کاٹ کر اس کا جیل نکال لیں۔ اسے بلینڈ کر کے ایک پیالے میں ڈال دیں۔ اس میں لیموں کا رس ملا دیں۔ اچھی طرح ملا کر جوس بنا لیں۔ آپ اس رس کو باقاعدگی سے پی سکتے ہیں۔ اس سے فائدہ ہوگا۔

ایلوویرا کے دیگر استعمال:

جلد اور بالوں کی دیکھ بھال کے لیے ایلوویرا کا استعمال ایلوویرا کے جیل کے ساتھ کریں۔ ایلوویرا کے پودے کے پتے کاٹ کر اس کا جیل نکال لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔ یا اس میں لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگائیں۔ خشک ہونے پر دھو لیں۔

ایلو ویرا جلد کی چمک اور بالوں کی دیکھ بھال کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ایلو ویرا جیل کو سر کی جلد پرلگائیں اور خشک ہونے کے بعد شیمپو کریں۔ آپ کو فائدہ ہوگا۔ اس پیک کو ہفتے میں 2 دن استعمال کریں۔ ایلوویرا بالوں کی دیکھ بھال کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یا انڈے، ایلو ویرا اور لیموں کے رس کا مکسچر بنائیں۔ اس مکسچر کو بالوں کی جڑوں سے بالوں کے سروں تک لگائیں۔ خشک ہونے پر دھو لیں۔

Sugar Ke Mareez Alovera Khayen

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sugar Ke Mareez Alovera Khayen and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sugar Ke Mareez Alovera Khayen to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2241 Views   |   21 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 July 2024)

شوگر(ذیابیطس) کنٹرول کرنا ہے تو ایلوویرا کو ان 4 طریقوں سے کھائیں ۔۔ جانیے ایلوویرا کھانے کا بہترین طریقہ

شوگر(ذیابیطس) کنٹرول کرنا ہے تو ایلوویرا کو ان 4 طریقوں سے کھائیں ۔۔ جانیے ایلوویرا کھانے کا بہترین طریقہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ شوگر(ذیابیطس) کنٹرول کرنا ہے تو ایلوویرا کو ان 4 طریقوں سے کھائیں ۔۔ جانیے ایلوویرا کھانے کا بہترین طریقہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔