نیند میں شوگر کم ہوگئی اور پتا بھی نہیں چلا.. شوگر اچانک کم یا زیادہ ہوجانے کو کیسے کنٹرول کریں؟

شوگر تو بوڑھے، جوان اور یہاں تک کہ بچوں کو بھی ہوجاتی ہے۔ کچھ لوگوں میں اچانک شوگر بڑھ جانے اور کم ہوجانے کی شکایت عام ہے۔ خاص طور پر ڈاکٹر کے پاس والدین کے ساتھ آنے والے لوگ یہ کہتے ہیں کہ ان کی امی یا ابو کی شوگر کنٹرول نہیں ہوتی اور اچانک بڑھ جاتی ہے یا اتنی کم ہوجاتی ہے کہ فوراً کوئی میٹھی چیز دینی پڑتی ہے تو اس صورتحال میں کیا کرنا چاہیے۔ آج کے آرٹیکل میں ہم اس مسئلے کا حل ڈاکٹر کی رہنمائی میں تلاش کریں گے۔br>جسم میں شوگر کی کمی یا اچانک زیادتی کو کنٹرول کرنے کے لئے نیچے دیے گئے چند طریقے ٹرائی کریں۔

روز شوگر چیک کریں

اپنے بلڈ شوگر کی سطح کو باقاعدگی سے چیک کرنے سے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے کہ مختلف غذائیں، سرگرمیاں اور دوائیں آپ کے بلڈ شوگر کو کیسے متاثر کرتی ہیں۔ اس سے آپ کو بلڈ شوگر کی سطح کو مستحکم رکھنے کے لیے اپنی خوراک اور طرز زندگی کو اس کے مطابق ایڈجسٹ کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

صحت مند اور متوازن غذا کھائیں

ذیابیطس کو کنٹرول رکھنے کے لئے صحت مند غذا کھانا بہت ضروری ہے۔ اناج، پھل، سبزیاں، دبلی پتلی پروٹین اور صحت مند چکنائی سے بھرپور غذا خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ میٹھے اور پراسیس شدہ کھانوں سے پرہیز کریں جو بلڈ شوگر میں اضافے کا سبب بنتے ہیں۔

متحرک رہیں

باقاعدگی سے جسمانی سرگرمی انسولین کی حساسیت کو بہتر بنانے اور خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ ہفتے کے ٤ دنوں میں کم از کم 30 منٹ کی اعتدال پسند ورزش کو معمول کا حصہ بنا لیں۔ اس میں تیز چہل قدمی کو اپنانا زیادہ آسان ہے۔

تجویز کردہ ادویات لیں

اگر آپ ذیابیطس کے علاج کے لیے دوا لے رہے ہیں، تو اسے اپنے ڈاکٹر کے تجویز کردہ روٹین کے مطابق کھانا یقینی بنائیں۔ ادویات کی خوراک کو چھوڑنا یا بغیر ڈاکٹر کے مشورے کے کم یا زیادہ کرنا بلڈ شوگر کی سطح کو غیر متوازن بنا سکتا ہے۔

تناؤ کم کریں

تناؤ خون میں شوگر کی سطح میں اضافے کا سبب بن سکتا ہے۔ تناؤ محسوس ہو تو اسے کم کرنے والی سرگرمیاں جیسے یوگا، مراقبہ، یا پھر گہری سانس لینے کی مشقوں کی پریکٹس کریں

بھرپور سوئیں

نیند کی کمی خون میں شکر کی سطح اور انسولین کی حساسیت کو متاثر کر سکتی ہے۔ بلڈ شوگر کی سطح کو مستحکم رکھنے کے لیے ہر رات کم از کم 7-8 گھنٹے کی نیند کا معمول بنائیں۔

Sugar Kam Ho Gai

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Sugar Kam Ho Gai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sugar Kam Ho Gai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   1081 Views   |   23 Apr 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

نیند میں شوگر کم ہوگئی اور پتا بھی نہیں چلا.. شوگر اچانک کم یا زیادہ ہوجانے کو کیسے کنٹرول کریں؟

نیند میں شوگر کم ہوگئی اور پتا بھی نہیں چلا.. شوگر اچانک کم یا زیادہ ہوجانے کو کیسے کنٹرول کریں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ نیند میں شوگر کم ہوگئی اور پتا بھی نہیں چلا.. شوگر اچانک کم یا زیادہ ہوجانے کو کیسے کنٹرول کریں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔