لڑکا یا لڑکی کی شادی سے پہلے ان 5 باتوں کا ضرور خیال رکھیں ۔۔ ورنہ پچھتانا پڑسکتا ہے

شادی کی عمر کو پہنچنے کے بعد گھر والے جگہ جگہ رشتے دیکھنے لگتے ہیں۔ محبت کی شادی کرنے والے ان چیزوں کے دباؤ میں نہیں آتے۔ لیکن ارینج میرج میں شادی کرنا بہت مشکل اور اتنا ہی بڑا چیلنج ہے۔ کیونکہ پتہ نہیں ہوتا کہ لڑکا یا لڑکی کیسا نکلے۔اور باقی کی زندگی کیسی گزرے گی۔ حالیہ کچھ مہیںوں میں سوشل میڈیا پر کچھ ایسے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں کہ اس پر سوائے افسوس کے کچھ نہیں کیا جاسکتا۔ اسی لئے شادی کرنے سے پہلے ہی کچھ انتظام کرلیں تاکہ بعد میں پچھتانا نہ پڑے۔ ویسے تو شادی کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ یہ وہ لڈو ہے کہ جو کھائے وہ بھی پچھتائے اور جو نہ کھائے وہ بھی پچھتائے۔

ارینج میرج یا جو شادی گھر والوں کی رضا مندی اور پسند سے کی جائےاس میں جب ہم شادی کرتے ہیں تو اکثر شادی کے معاملے میں کچھ موڑ آتے ہیں، لیکن کیا یہ درست فیصلہ تھا؟ یہ بہت سنجیدہ سوال ہے۔ لہٰذا یہ ہمیشہ ایک اچھا آپشن ہے کہ کچھ چیزوں کو ذہن میں رکھیں اور طے شدہ شادی کرنے سے پہلے ان کے بارے میں اچھی طرح سوچ لیں۔

اس سے پہلے کہ آپ جس شخص کو 'پرفیکٹ میچ' کے طور پر سوچتے ہیں وہ رشتہ آپ کی توقعات پر پورا اترتا ہے۔ یہ جاننا بہت ضروری ہے کہ آپ اپنے رشتے میں کیا چاہتے ہیں۔ اگر آپ یہ نہیں جانتے تو آپ کو ارینجڈ میرج کے بارے میں الجھن ہو سکتی ہے۔ اس الجھن سے بچنے کے لیے چند باتوں کا خیال رکھیں۔

1۔ ایک ٹائم لائن مرتب کریں

طے شدہ شادی کے دوران اپنے لیے ٹائم لائن ترتیب دینے سے آپ کو واضح اندازہ ہوتا ہے کہ آگے کیا کرنا ہے۔ اگر آپ نے اپنے ساتھی کا انتخاب کسی میرج بیورو یا رشتہ داروں کے ذریعے کیا ہے، تو آپ کو حساب لگانا ہوگا کہ آپ اس شخص کے ساتھ کتنا وقت گزارنا چاہتے ہیں۔ ایسے وقت میں آپ جلدی نہ کریں اور شادی سے پہلے اس شخص کے ساتھ گزارنے کے لیے کافی وقت نکالیں۔ ہو سکے تو پہلے تمام ضروری معلومات کروالیں، پسند و ناپسند، عادات ، دوست احباب اوردیگراہم چیزیں ایک دوسرے کے بارے میں معلوم کر لیں۔ یہ پہلا مرحلہ طے شدہ شادی کے لیے بہت ضروری ہے۔

2۔ اس کے یا اس کے خاندان کے ساتھ وقت گزاریں :

اس شخص کے خاندان کے ساتھ کچھ اہم لمحات گزاریں جس سے آپ شادی کرنے جارہے ہیں۔ اس طرح انسان کو اپنے گھر کی روایات، رسم و رواج اور روایات کا علم ہوتا ہے۔ خاندان کے ساتھ وقت گزارنے سے آپ کو ان کی ترجیحات کا اندازہ ہوتا ہے۔ مزید یہ کہ آپ کے لیے اس خاندان کے افراد کو سمجھنا زیادہ مشکل نہیں ہوگا۔

3۔ مالی مطابقت:

اگر آپ دونوں کام کرتے ہیں، یا آمدنی کے دو ذرائع ہیں، تو دونوں میں سے کوئی بھی بوجھ نہیں ہے۔ چاہے آپ ارینجڈ میرج کریں یا محبت کی شادی، مالی آزادی بہت ضروری ہے۔ اگر آپ دوسرے شخص پر منحصر ہیں، تو آپ مستقبل میں پریشانی کا شکار ہوسکتے ہیں۔ لہٰذا شادی طے کرنے سے پہلے بغیر کسی ہچکچاہٹ کے ان معاملات پر واضح طور پر بات کریں۔

4۔ کسی چیز پر کوئی اعتراض نہ کریں:

جب آپ کسی کو پسند کرتے ہیں، توآپ کو اپنے ساتھی کے بارے میں سب کچھ معلوم ہوتا ہے، لیکن جب آپ طے شدہ شادی کرتے ہیں، تو آپ اس کے بارے میں کچھ نہیں جانتے۔ ایسے وقت میں اس شخص کو بتائیں کہ آپ اپنی زندگی میں اس شخص کے بارے میں کیسا سوچتے ہیں یہ سوچے بغیر کہ آپ کیا توقع رکھتے ہیں تاکہ آپ کو شادی کرنے سے پہلے اچھی طرح واضح ہوجائے۔

5۔ اپنے ماضی کے بارے میں کھلے رہیں

ہم اکثر شادی کے دوران اپنے ماضی کو دوسرے شخص سے چھپاتے ہیں۔ لیکن کچھ عرصے بعد وہ ماضی کسی نہ کسی وجہ سے نئے تنازعات اور غلط فہمیوں کا باعث بن کر منظر عام پر آتا ہے۔ لہذا، جہاں تک ممکن ہو یا ضروری ہو، اپنے ممکنہ ساتھی کے ساتھ ماضی کے کچھ تجربات شیئر کریں۔ تاکہ کچھ باتوں کا آسانی سے اندازہ لگایا جا سکے۔ یہ آپ کے تعلقات کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ 5 چیزیں آپ کو طے شدہ شادی میں زیادہ پریشانی کا باعث نہیں بنیں گی۔ شادی پر راضی ہونے سے پہلے ان 5 چیزوں پر غور کرنے سے آپ کو اس رشتے کو سمجھنے میں کافی مدد ملتی ہے۔

Shadi Se Pehly In Baton Ka Khayal Rakhain

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Shadi Se Pehly In Baton Ka Khayal Rakhain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Shadi Se Pehly In Baton Ka Khayal Rakhain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   1803 Views   |   29 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

لڑکا یا لڑکی کی شادی سے پہلے ان 5 باتوں کا ضرور خیال رکھیں ۔۔ ورنہ پچھتانا پڑسکتا ہے

لڑکا یا لڑکی کی شادی سے پہلے ان 5 باتوں کا ضرور خیال رکھیں ۔۔ ورنہ پچھتانا پڑسکتا ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لڑکا یا لڑکی کی شادی سے پہلے ان 5 باتوں کا ضرور خیال رکھیں ۔۔ ورنہ پچھتانا پڑسکتا ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔