اگر آپ سفر کے نام سے ہی بیمار پڑجاتے ہیں تو ان تجاویز پر عمل کریں، سفر آسان ہو جائے گا

بہت سے لوگوں کو سفر کے دوران متلی، موشن سک نیس، چکر آنا جیسے کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اگر یہ علامات موجود نہ ہوں تو بے چینی یا گھبراہٹ بڑھ سکتی ہے۔ مجموعی طور پر ان کے لیے سفر کرنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں کچھ ایسے ٹوٹکے ہیں، جن کو اپنا کر آپ سفری بیماری سے کسی حد تک نجات پا سکتے ہیں۔

دوا لے سکتے ہیں:

اگر سفر کے دوران آپ کے مسائل بہتر ہو جاتے ہیں، جیسے کہ اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ بیمار ہوں گے یا سفر سے پہلے موشن سکنس کا شکار ہوں گے، تو آپ سفر سے ڈیڑھ گھنٹہ پہلے دوا لے سکتے ہیں۔ حرکت کو روکنے سے لے کر الٹی کو روکنے تک، اپنے ڈاکٹر کی تجویز کے مطابق اپنی دوا لیں۔ اس سے فائدہ ہوگا۔

اپنے لیے صحیح نشست کا انتخاب کریں:

اگر آپ کار سے سفر کر رہے ہیں تو سامنے والی سیٹ کا انتخاب کریں۔ اگر آپ ہوٹل میں بیٹھنا چاہتے ہیں تو درمیانی سیٹ پر بیٹھنے کی کوشش کریں، جہاز میں ونگ کے قریب سیٹ لینے اور ٹرین میں کھڑکی کے قریب بیٹھنے سے بیماریوں میں کسی حد تک کمی آسکتی ہے۔

ہوا کی ضرورت ہے؟

اس بات کو یقینی بنائیں کہ سفر کے دوران آپ کو مناسب وینٹیلیشن ملے۔ جیسے گاڑی میں اے سی کو اپنی طرف موڑنا۔ ہوائی جہازمیں کھڑکی کے قریب، کشتی میں بیٹھ جائیں جہاں ہوا چلتی ہے۔ یہ آپ کو تھوڑا بہتر محسوس کرے گا.

سفر کے دوران پڑھنے سے گریز کریں:

جب آپ کو موشن سک نیس ہو تو پڑھنے سے گریز کریں۔ بیماری سے خود کو ہٹانے کے لیے کسی دور کی چیز پر توجہ دیں۔ یہی نہیں بلکہ فلمیں دیکھنے، فون پر کھیلنے یا گزرنے والی گاڑیوں پر توجہ دینے سے بھی گریز کریں۔

سفر سے پہلے بھاری کھانا نہ کھائیں:

اگر آپ کو سفری بیماری ہے، تو ہلکے کھانے کے ساتھ سفر کریں اور ہلکا کھانا کھائیں۔ مصالحہ دار اورمرغن کھانے کی وجہ سے تیزابیت بڑھ جاتی ہے جس کی وجہ سے آپ کو الٹیاں آنے لگتی ہیں، چکر بھی آسکتے ہیں۔ ہائیڈریٹ بھی رہیں لیکن اس کے لیے پانی پئیں اورالکحلک ڈرنک سے دور رہیں۔

Safar Ke Naam Per Bemar Ho Jaty Hain

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Safar Ke Naam Per Bemar Ho Jaty Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Safar Ke Naam Per Bemar Ho Jaty Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2061 Views   |   30 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

اگر آپ سفر کے نام سے ہی بیمار پڑجاتے ہیں تو ان تجاویز پر عمل کریں، سفر آسان ہو جائے گا

اگر آپ سفر کے نام سے ہی بیمار پڑجاتے ہیں تو ان تجاویز پر عمل کریں، سفر آسان ہو جائے گا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اگر آپ سفر کے نام سے ہی بیمار پڑجاتے ہیں تو ان تجاویز پر عمل کریں، سفر آسان ہو جائے گا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔