پیٹ کی تکلیف اور گلے کو نقصان بھی پہنچ سکتا ہے ۔۔ کدو کے بیج کھانے کے کیا مضراثرات ہیں؟

طاقتور غذائی اجزاء سے بھرے کدو کے بیج ہماری صحت کے لیے کافی فائدہ مند مانے جاتے ہیں۔ ان سفید بیجوں میں موجود غذائی اجزاء کی تعداد کئی صحت کے مسائل جیسے ڈپریشن اور گٹھیا کے علاج میں مدد کر سکتی ہے۔ تاہم، یہ بھی کہا جاتا ہے کہ کدو کے بیج محدود مقدار میں کھانے چاہئیں۔ یہاں ہم اس کے کچھ مضراثرات نیان کریں گے۔

1۔ الرجک رد عمل کا سبب بنتا ہے:

اگرچہ کدو کے بیج کافی صحت بخش مانے جاتے ہیں لیکن انہیں مطلوبہ مقدار سے زیادہ کھانے سے کچھ لوگوں میں الرجی بھی ہو سکتی ہے۔ ایکزیما سے لے کر سر درد، گلے کی جلن سے لے کر منہ میں اور اس کے ارد گرد سوجن اور سرخی تک، کدو کے بیج کسی بھی قسم کی الرجی کا سبب بن سکتے ہیں۔

2۔ پیٹ کی تکلیف:

یہ بیج فائبر سے بھرپور ہونے کے لیے جانا جاتا ہے، جو کہ ایک اچھی چیز ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ بہت زیادہ فائبر کا استعمال پیٹ میں تکلیف کا باعث بھی بن سکتا ہے؟ بہت زیادہ فائبر جسم میں گیس کا سبب بن سکتا ہے۔ کدو کے بیج کھاتے وقت اس بات کا خیال رکھنا ضروری ہے۔

3۔ گلے کو نقصان پہنچ سکتا ہے:

وہ لوگ جو کدو کے بیج کھانے کے شوقین ہیں شاید اس حقیقت کو پسند نہ کریں کہ اس سے گلے کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ جب آپ انہیں نگلتے ہیں تو وہ آپ کی غذائی نالی کو بڑھا سکتے ہیں۔ لہذا، اگر آپ کدو کے بیج پسند کرتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ انہیں اچھی طرح چبا لیں۔

4۔ وزن میں اضافے کا باعث بن سکتا ہے:

کدو کے بیج بہت مزیدار ہوتے ہیں ایک بار کھانا شروع کردیں تو ہاتھ ہی نہیں رکتا، لیکن ان کا زیادہ مقدار کھانے سے وزن میں غیر مطلوبہ اضافہ ہوسکتا ہے کیونکہ اس میں چکنائی کی اچھی مقدار ہوتی ہے اور کیلوریز بھی بہت زیادہ ہوتی ہیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ 2 چائے کے چمچ سے زیادہ بیج نہ کھائیں۔

5۔ بلڈ پریشروالوں کے لیے خطرہ:

کہا جاتا ہے کہ یہ بیج کچھ لوگوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں جو کم بلڈ پریشر کا شکار ہیں۔ کدو کے بیج پوٹاشیم سے بھرپور ہوتے ہیں جو بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس طرح اگر آپ واقعی کدو کے بیج پسند کرتے ہیں، تو انہیں محدود مقدار میں استعمال کریں۔

نوٹ:

یہ یقینی طور پر ان لذیذ ترین اسنیکس میں سے ایک ہیں جنہیں آپ کھا سکتے ہیں، لیکن ان کے استعمال کو محدود کرنا ضروری ہے۔ یہ صحت بخش غذاؤں میں سے ایک ہیں لیکن کسی کو یہ سمجھنا چاہیے کہ انہیں اعتدال میں کھایا جانا چاہیے ورنہ یہ نقصان پہنچانے کا سبب بھی بن سکتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    484 Views    |    13 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about پیٹ کی تکلیف اور گلے کو نقصان بھی پہنچ سکتا ہے ۔۔ کدو کے بیج کھانے کے کیا مضراثرات ہیں؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (پیٹ کی تکلیف اور گلے کو نقصان بھی پہنچ سکتا ہے ۔۔ کدو کے بیج کھانے کے کیا مضراثرات ہیں؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.