احسن خان کی چھوٹی بیٹی کی پیدائش پر ان کی بڑی بیٹی نے کیا کہا تھا؟ خود احسن خان نے بتا دیا

احسن خان کو شوبز اندسٹری میں کئی سال ہوچکے ہیں اور انہیں دیکھ کر لگتا نہیں ہے کہ وہ شادی شدہ یا 4 بچوں کے باپ ہیں۔ وہ خود پر بہت زیادہ دھیان دینے والے اداکار ہیں اور یہی وجہ ہے کہ وہ بالکل آج کے نوجوان اداکاروں کی عمر کے دکھائی دیتے ہیں۔

احسن خان کے ہاں گذشتہ برس 7 جون کو بیٹی کی پیدائش ہوئی جس حوالے سے انہوں نے رمضان ٹرانسمیشن میں بات کی۔

احسن خان نے اپنے بچوں کے ساتھ اپنا رشتہ شیئر کیا۔ انہوں نے کہا کہ وہ بہت ملنسار والد ہیں۔ وہ ٹھنڈے مزاج کے ہیں اور یہ بات ان کے بچے بھی جانتے ہیں۔

وہ اس سے کبھی خوفزدہ نہیں ہوتے لیکن جانتے ہیں کہ انہوں نے ایسی حدود طے کر رکھی ہیں جنہیں عبور نہیں کیا جا سکتا۔

اداکار نے بتایا کہ ان کی سب سے بڑی بیٹی اب 15 سال کی ہے اور چونکہ وہ نوعمر ہے، وہ اس کے ساتھ دوستانہ مساوات رکھنا چاہتا ہے تاکہ وہ اپنے والد کے ساتھ سب کچھ شیئر کرے۔

احسن خان نے اپنی بیٹی کا نام اُم ابیحہ رکھا۔ وہ اپنی بڑی بہن سے 14 سال چھوٹی ہے اور احسن خان کے 2 بیٹے بھی ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ بیٹی کی پیدائش نے ان کی زندگیوں میں خوشی کا موقع آیا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ جب ان کی سب سے چھوٹی بیٹی کی پیدائش ہوئی تو ان کی بڑی بیٹی کو یقین نہیں آیا اور وہ بہت خوش ہوئی تھی۔

Ahsan Khan Ki Choti Beti Ki Paidaish Per Bari Beti Ne Kiya Kaha Tha

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Ahsan Khan Ki Choti Beti Ki Paidaish Per Bari Beti Ne Kiya Kaha Tha and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Ahsan Khan Ki Choti Beti Ki Paidaish Per Bari Beti Ne Kiya Kaha Tha to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   1600 Views   |   26 Mar 2024
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

احسن خان کی چھوٹی بیٹی کی پیدائش پر ان کی بڑی بیٹی نے کیا کہا تھا؟ خود احسن خان نے بتا دیا

احسن خان کی چھوٹی بیٹی کی پیدائش پر ان کی بڑی بیٹی نے کیا کہا تھا؟ خود احسن خان نے بتا دیا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ احسن خان کی چھوٹی بیٹی کی پیدائش پر ان کی بڑی بیٹی نے کیا کہا تھا؟ خود احسن خان نے بتا دیا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔