پاکستان میں کٹھل کا 100 سال پرانا درخت٬ کھٹے میٹھے پھل کے قیمتی فوائد اور خطرناک نقصانات

پاکستان میں کٹھل کا ایک درخت ایسا ہے جو کہ کوہاٹ کے کسٹم ہاؤس میں لگا ہوا ہے- یہ درخت برطانوی افسر گڈ وِن نے بنگلہ دیش سے منگوا کر یہاں لگایا تھا- یہ درخت تقریباً ایک صدی پہلے لگایا گیا تھا- اس درخت سے ملنے والے پھل کا وزن 10 سے 15 کلو گرام تک ہوتا ہے- اس درخت پر سالانہ 40 سے 42 پھل لگتے ہیں- اس کے علاوہ جناح باغ لاہور ميں اس منفرد پھل کے چند درخت موجود ہيں۔-

کٹھل ایک صحت بخش پھل ہے اور اس کے متعدد فوائد ہیں- ماہرين کے مطابق کٹھل سے کئي بيماريوں کا علاج بھی ہوتا ہے جن میں آنتوں کی بیماریوں سے شفاء قابل ذکر ہے۔

کٹھل کے فوائد:

جیک فروٹ قبض کو کم کرنے میں مؤثر ثابت ہوتا ہے۔ اس میں فائبر ہوتا ہے جو آنتوں کی حرکت میں مدد کرتا ہے۔

کٹھل یا جیک فروٹ وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک اچھا ذریعہ ہے، یہ مدافعتی نظام کو بڑھانے اور مختلف بیماریوں و روکنے میں مل کر کام کرتے ہیں۔

جیک فروٹ دل کی بیماریوں کے لیے محافظ کا کام کرتا ہے۔ جیک فروٹ میں موجود وٹامن بی 6 خون میں ہومو سسٹین کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے جس کے نتیجے میں دل کی بیماری کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

جیک فروٹ ہائی بلڈ پریشر، فالج اور ہڈیوں کے گرنے جیسی بیماریوں سے لڑتا ہے۔ جیک فروٹ پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے جو بلڈ پریشر کو کم کرنے میں معاون ہے۔

جیک فروٹ ان چند پھلوں میں سے ایک ہے جس میں معتدل مقدار میں بی وٹامنز جیسے نیاسین، بی 6 اور فولیٹ ہوتے ہیں۔ یہ بی وٹامنز جسم کے بہت سے افعال بشمول صحت مند اعصابی نظام کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہیں۔ ایک کپ (165 گرام) میں 1.5 ملی گرام نیاسین اور 40 گرام فولیٹ ہوتا ہے، جو ہر غذائی اجزاء کی روزانہ کی طلب کا 10 فیصد ہے۔

منفی اثرات:

جن لوگوں کو لیٹیکس یا پولن الرجی ہے انہیں یہ پھل کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ جیک فروٹ پوٹاشیم کا بھی بھرپور ذریعہ ہے جو گردوں کے امراض میں مبتلا افراد پر منفی اثرات مرتب کر سکتا ہے۔

جیک فروٹ میں موجود اجزاء اگر بہت زیادہ استعمال کیے جائیں تو اسہال کا سبب بن سکتے ہیں۔ پکا ہوا پھل کسی حد تک جلاب کا سبب بن سکتا ہے۔

برچ پولن الرجی والے افراد کو بھی جیک فروٹ سے الرجی ہو سکتی ہے اور اگر اسے کھانے پر غور کرنا ہو تو احتیاط برتیں۔

Kathal Ka Purana Darakht

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kathal Ka Purana Darakht and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kathal Ka Purana Darakht to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Shahzad  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1648 Views   |   14 Jul 2023
About the Author:

Shahzad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Shahzad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 June 2024)

پاکستان میں کٹھل کا 100 سال پرانا درخت٬ کھٹے میٹھے پھل کے قیمتی فوائد اور خطرناک نقصانات

پاکستان میں کٹھل کا 100 سال پرانا درخت٬ کھٹے میٹھے پھل کے قیمتی فوائد اور خطرناک نقصانات ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ پاکستان میں کٹھل کا 100 سال پرانا درخت٬ کھٹے میٹھے پھل کے قیمتی فوائد اور خطرناک نقصانات سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔