دل کی بیماری اور کولیسٹرول کنٹرول۔۔ چھوٹے ننھے دانے والا غذائیت سے بھرپور یہ پھل آپ کو کن بیماریوں سے بچاتا ہے؟ جان کر آپ آج ہی خرید لائیں گے

فالسہ، جسے انگریزی میں انڈین شربت بیری بھی کہا جاتا ہے، ایک پھل والا پودا ہے جو کہ ہندوستان، پاکستان، بنگلہ دیش اور افغانستان میں پایا جاتا ہے۔ یہ گرمیوں میں آپ کو بازار میں ہر جگہ فروخت ہوتا نظر آئے گا۔ یہ ایک چھوٹا، گول پھل ہے جو عام طور پر تازہ کھایا جاتا ہے، لیکن اسے جام، جیلی اور شربت میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔
آئیے جانتے ہیں فالسے کے چند حیرت انگیز فوائد، جو اس موسم میں آپ کو کئی بیماریوں سے بچائے۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور:

فالسے اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں، جو جسم کو آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔

ہاضمے کے لیے اچھا ہے:

فالسے اپنی ہاضمہ خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ یہ پیٹ کی خرابی کو ٹھیک کرنے، اپھارہ کم کرنے اور عمل انہضام میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔

سوزش کم کرنے کی خصوصیات:

فالسے میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جن میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، جو جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

جلد کو جوان رکھے:

اس پھل کی قدرتی رنگت یعنی جامنی رنگ درحقیقت ایک اینٹی آکسائیڈنٹ کی وجہ سے ہے جو اینتھوسیان سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ کیمیکل ایک ہارمون کولیگن (جو جلد کی لچک اور نرمی کو بہتر بنانے میں مدد دیتا ہے) کو تحفظ فراہم کرتا ہے اور جلد کی جوانی کو بحال کرتا ہے۔ فالسے کا استعمال خون کو بھی صاف کرتا ہے جس سے جلد بھی شفاف ہوتی ہے اور وہ جگمگانے لگتی ہے۔

وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور:

فالسے وٹامنز اور معدنیات کا ایک اچھا ذریعہ ہے، بشمول وٹامن سی، پوٹاشیم اور کیلشیم۔

بلڈ شوگر کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے:

فالسے کو خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے، یہ ذیابیطس کے شکار لوگوں کے لیے ایک اچھا انتخاب ہے۔

کولیسٹرول اور دل کی بیماری:

فالسے کھانے سے جسم میں کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے، جو دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔

مسلز بنانے میں مدد دے:

یہ ننھا پھل مسلز بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتا ہے جس کی وجہ پوٹاشیم اور پروٹین کی موجودگی ہے جو کہ مسلز مضبوط بنانے کے ساتھ پٹھوں کے افعال کو بھی بہتر کرتے ہیں۔

Phalsa Khane Ke Fayde In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Phalsa Khane Ke Fayde In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Phalsa Khane Ke Fayde In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2341 Views   |   27 Apr 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

دل کی بیماری اور کولیسٹرول کنٹرول۔۔ چھوٹے ننھے دانے والا غذائیت سے بھرپور یہ پھل آپ کو کن بیماریوں سے بچاتا ہے؟ جان کر آپ آج ہی خرید لائیں گے

دل کی بیماری اور کولیسٹرول کنٹرول۔۔ چھوٹے ننھے دانے والا غذائیت سے بھرپور یہ پھل آپ کو کن بیماریوں سے بچاتا ہے؟ جان کر آپ آج ہی خرید لائیں گے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دل کی بیماری اور کولیسٹرول کنٹرول۔۔ چھوٹے ننھے دانے والا غذائیت سے بھرپور یہ پھل آپ کو کن بیماریوں سے بچاتا ہے؟ جان کر آپ آج ہی خرید لائیں گے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔