جوان بیٹے کے انتقال کا سن کر دماغ کی شریان پھٹ گئی ۔۔ ڈرامہ اندھیرا اجالا کے لیجنڈری اداکار جمیل فخری اپنے بیٹے کے غم میں کیسے دنیا سے رخصت ہوگئے؟

باپ پہاڑ جتنے دکھ برداشت کر لیتا ہے پر بیٹے کا غم اسے کہیں کا نہیں چھوڑتا۔ بیٹا بڑے باپ کے بوڑھاپے کا بہترین سہارا ہوتا ہے ، والد ہمیشہ اسے ہی دیکھ دیکھ کر جیتا ہے۔ مگر سارزی زندگی خوشحالی کے ساتھ گزارنے والے مشہور پاکستانی سینئر اداکار جمیل فخری(مرحوم) کو جوان بیٹے کا غم کھا گیا ، آخری دنوں میں یہ کومہ میں چلے گئے تھے ۔

ڈرامہ سیریل "اندھیرااجالا" سے شہرت کی بلندیوں پر پہنچنے والے جمیل فخری کا انتقال 2011 میں امریکا میں مقیم بیٹے کے غم کی وجہ سے ہوا۔ ان کا بڑا بیٹا علی ایاز فخری امریکا میں لاپتہ ہو گیا بڑی کوششوں کے بعد بھی مل نہ سکا مگر 2009 میں ان تک یہ خبر پہنچتی ہے کہ کسی نے بڑے ہی ظالمانہ طریقے سے اسے مار دیا ہے۔

اس خبر نے تو انہیں ہلا کر رکھ دیا مگر اس وقت تو ہمت کر کے وہ بیٹے کی میت کو دفنایا مگر کچھ دن بعد سے ہی انہیں بلڈ پریشر ذیابطیس اور 2 مرتبہ فالج کا اٹیک ہوا جبکہ دل کے مریض یہ پہلے ہی تھے ۔ ان بیماریوں کے باعث ان کی دماغ کی شریان پھٹ گئی ، سانس لینے میں تکلیف ہونے لگی۔ جس کے بعد انہیں لاہور کے میو اسپتال میں داخل کروا کر علاج ہوتا رہا ۔

مزید یہ کہ شاید قسمت کو کچھ اور ہی منظور تھا پاکستان کا عظیم ستارہ 32 سالہ بیٹے کا دکھ برداشت نہ کر اور ہمیں چھوڑ گیا ۔ انہیں بیٹے کے ساتھ لاہور کے قبرستان میں دفنایا گیا ۔یاد رہے کہ جیسے ہی یہ خبر پاکستا نی شوبز انڈسٹری تک پہنچی کہ اب جمیل اس دنی میں نہیں رہے تو سب ہی لوگ بھاگتے ہوئے ان کے گھر پہنچے، اس دن شوبز انڈسٹری میں کچھ کام نہ ہوا۔

اس کے علاوہ آپ کو یہ بھی بتاتے چلیں کہ جمیل فخری ڈراموں کے علاوہ تھیٹر اور فلموں کے بھی بڑا نام تھے۔ اپنی زندگی میں انہوں نے بھابی دیاں چوڑیاں، بیگم ڈش انٹینا، دیوانگی اور یہ کیسے ہوا میں جانداداکاری کی جسے کبھی نہیں بھولایا جا سکتا۔

Mout Ka Sun Kar Dimagh Phat Gai

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Mout Ka Sun Kar Dimagh Phat Gai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Mout Ka Sun Kar Dimagh Phat Gai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Faiq  |   In News  |   0 Comments   |   8986 Views   |   23 Nov 2022
About the Author:

Faiq is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Faiq is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 May 2024)

جوان بیٹے کے انتقال کا سن کر دماغ کی شریان پھٹ گئی ۔۔ ڈرامہ اندھیرا اجالا کے لیجنڈری اداکار جمیل فخری اپنے بیٹے کے غم میں کیسے دنیا سے رخصت ہوگئے؟

جوان بیٹے کے انتقال کا سن کر دماغ کی شریان پھٹ گئی ۔۔ ڈرامہ اندھیرا اجالا کے لیجنڈری اداکار جمیل فخری اپنے بیٹے کے غم میں کیسے دنیا سے رخصت ہوگئے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جوان بیٹے کے انتقال کا سن کر دماغ کی شریان پھٹ گئی ۔۔ ڈرامہ اندھیرا اجالا کے لیجنڈری اداکار جمیل فخری اپنے بیٹے کے غم میں کیسے دنیا سے رخصت ہوگئے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔