ہتھیلیوں اور پیروں میں خارش، پیسے نہیں آئیں گے۔۔ جگر کی کون سی بیماری ہوسکتی ہے؟ فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں

ہمارا جگر ہمارے جسم کا ایک اہم جزو ہے۔ اگر آپ کا جگر خراب ہو گیا ہے تو آپ کو صحت کے بہت سے سنگین مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ جگر آپ کے پیٹ کے اوپری حصے میں واقع ہے۔ ہمارے جسم میں موجود زہریلی چیزوں کو توڑنے کا کام جگر کے کام سے ہوتا ہے۔ ہمارے تیز طرز زندگی میں ہماری بری عادتوں (بری عادات اور جگر پر اثرات) کی وجہ سے یہ دیکھا جاتا ہے کہ جگر کے خراب ہونے کے کیسز بڑھ جاتے ہیں۔ بہت سے لوگ جگر سے متعلق مسائل کا سامنا کرتے ہیں۔ اکثر لوگ ایسے مسائل کو نظر انداز کر دیتے ہیں لیکن ایسا کرنے سے موت بھی واقع ہو سکتی ہے۔ لیکن ہم کیسے سمجھیں کہ ہمارا جگر خراب ہو رہا ہے؟ اس کے لیے جسم ہمیں کچھ سگنل دیتا ہے، اگر آپ کو بھی یہ علامات مل رہی ہیں تو فوراً ڈاکٹر سے رابطہ کریں ۔

جگر کے مسائل کیوں ہو سکتے ہیں؟

جگر سے متعلق مسائل کو دوا کے سائڈ ایفیکٹس کے طور پر محسوس کیا جا سکتا ہے۔
اگر آپ کی خوراک میں اضافی چینی (کھانے میں اضافی چینی) ہے۔
اگر آپ بہت زیادہ پروسیسرڈ فوڈ کھا رہے ہیں۔
اگر آپ سبزیاں نہیں کھاتے ہیں۔
بڑی مقدار میں الکوحلک ڈرنک کا استعمال۔
اگر آپ کی خوراک میں بہت زیادہ پروٹین ہے۔

غیر الکوحل جگر کی بیماری اور الکوحل جگر کی بیماری

ماہرین کے مطابق آپ کو غیرالکوحل جگر کی بیماری اور الکوحل جگر کی بیماری ہو سکتی ہے۔ الکحل چھوڑنے سے الکحل جگر کی بیماری کو کنٹرول کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ شروع میں، جگر کے سرروسس کی کوئی علامات نہیں ہوتیں۔ کیونکہ جگر کے خراب ہونے پر بھی جگر کام کرتا رہتا ہے۔ اس لیے آپ کا جسم آپ کو جو اشارے دیتا ہے اسے سمجھنا ضروری ہے۔ جگر کا سرروسس آپ کو تھکاوٹ کا احساس دلا سکتا ہے۔ آپ کی بھوک کم ہوتی ہے اور آپ کا وزن بھی کم ہوتا ہے۔ اس وقت آپ اپنے ہاتھوں پر سرخ دھبے دیکھ سکتے ہیں۔

پاؤں میں سوجن:

ٹانگوں یا پیروں میں سوجن کا تعلق آپ کے جگر سے ہو سکتا ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ اگر آپ کو یہ علامات نظر آئیں تو یہ فیٹی لیور یا جگر کا کینسر بھی ہو سکتا ہے۔ مناسب مشورہ کے لیے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

پاؤں کے تلووں میں درد

جگر سے متعلق مسائل آپ کی ٹانگوں میں درد کا سبب بن سکتے ہیں۔ جب آپ کے جگر کو نقصان پہنچتا ہے، تو آپ کی سوجی ہوئی ٹانگوں میں سیال کی ایک خاص مقدار بن جاتی ہے۔ آپ کی ٹانگوں میں بے حسی، کمزوری یا اعصابی نقصان کا تعلق جگر کی دائمی بیماری سے ہے۔ اس لیے اگر آپ کے جگر میں کوئی خرابی ہے تو اس کا براہ راست اثر پیروں پر نظر آتا ہے۔

پاؤں کے تلووں اور ہتھیلیوں پر خارش:

ہیپاٹائٹس کے اعلی درجے کی صورتوں میں، مریضوں کو ہتھیلیوں اور تلووں پر خارش ہوتی ہے۔ یہ بنیادی طور پر خارش کی وجہ سے ہوتا ہے۔ اس سے آپ کے ہاتھوں اور پیروں کی ہتھیلیوں پر خارش ہوتی ہے۔ ہاتھوں اور پیروں میں خارش کے ساتھ، آپ کی جلد بہت خشک ہوسکتی ہے. ڈاکٹر ایسے معاملات میں موئسچرائزر استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    687 Views    |    05 Oct 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about ہتھیلیوں اور پیروں میں خارش، پیسے نہیں آئیں گے۔۔ جگر کی کون سی بیماری ہوسکتی ہے؟ فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find ( ہتھیلیوں اور پیروں میں خارش، پیسے نہیں آئیں گے۔۔ جگر کی کون سی بیماری ہوسکتی ہے؟ فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.