کیا آپ کو بھی دیکھنے والے بوڑھا سمجھتے ہیں ، آپ کی پیشانی آپ کی عمر کا راز کھول دیتی ہے، جانیے اس کی جھریاں دور کرنےکا طریقہ

جھریاں کیا ہیں؟

جیسے جیسے کسی شخص کی عمر بڑھتی ہے اور اس کی جلد مختلف مراحل سے گزرتی ہے، جلد لچک کھونے لگتی ہے اور جھریاں نمودار ہونے لگتی ہیں جو سورج کی روشنی میں جلد کے ان حصوں میں واضح طور پر ظاہر ہوتے ہیں، خاص طور پر ہاتھ، بازو، گردن۔ اور چہرہ ۔ بعض ماحولیاتی اور جینیاتی عوامل جھریوں کے آغاز کو تیز کرتے ہیں۔ زیادہ تر لوگ جھریوں کو ناپسند کرتے ہیں اور انہیں کم کرنے یا ان کے بڑھنے کی رفتار کو کم کرنے کی کوشش کرتے ہیں، کیونکہ ہر سال لاکھوں ڈالر جھریوں کے علاج پر خرچ ہوتے ہیں، اور پیشانی کی جھریاں ان جھریوں کی پریشان کن اقسام میں سے ایک ہیں۔ پیشانی کی جھریوں کو دور کرنے کا طریقہ اور ان کے بڑھنے کی رفتار کم کرنے کے طریقے ہم یہاں بتائیں گے۔

پیشانی کی جھریاں کیسے دور کریں؟

پیشانی کی جھریاں انسان کو اس کی اصل عمر سے زیادہ بوڑھا دکھاتی ہیں، لیکن خوش قسمتی سے پیشانی کی جھریوں کو دور کرنے کا طریقہ جان کر اور صحیح طریقے سے، طرز زندگی میں تبدیلی اور کھانے پینے کی چیزوں پر توجہ مرکوز کرکے اور گھریلو حل استعمال کرکے خوش قسمتی سے جھریوں کو کنٹرول کیا جاسکتا ہے ۔ جھریوں کو کم کرنے اور انہیں ختم کرنے کے سب سے مشہور طریقے یہ ہیں:

ریٹینول پر مشتمل مصنوعات کا استعمال:

یہ وٹامن اے سے ماخوذ ہے کیونکہ یہ جلد کے خلیوں کوزندگی دیتا ہے اور کولیجن کی تشکیل میں مدد کرتا ہے، اور سورج کی حساسیت سے بچنے کے لیے رات کے وقت ریٹینول پر مشتمل مصنوعات لگانے سے بہتری آتی ہے۔

ناریل کے تیل کا استعمال:

شام کو چہرہ دھونے کے بعد پیشانی کی جھریوں پر ناریل کا تیل لگانے سے جلد بہتر ہوتی ہے، اس کے ساتھ ساتھ پیشانی کی مالش کی جاتی ہے تاکہ جلد کو مؤثر طریقے سے ہائیڈریٹ کیا جا سکے اور اس کی لچک میں اضافہ ہو سکے۔

کھٹے پھلوں کا استعمال:

کھٹے پھل وٹامن سی اور وٹامن ای سے بھرپور ہوتے ہیں، جو جلد کی ملائمت، ہائیڈریشن اور صحت کو بہتر بنانے کے لیے دو اہم عمارتی بلاکس ہیں، کھٹے پھلوں کے استعمال سے پیشانی کی جھریوں کو دور کرنے کا طریقہ کچھ یوں ہے۔۔۔
٭لیموں کے گودے کو براہ راست ماتھے پر لگائیں اور 10 منٹ بعد نیم گرم پانی سے دھو لیں۔
٭ایک چوتھائی کپ تازہ اورنج جوس کو کافی میدے میں ملا کر کریمی پیسٹ بنائیں، پھر اسے ماتھے پر لگائیں اور 20 منٹ بعد نیم گرم پانی سے دھولیں۔

پرائمر کا استعمال:

یہ بیس، کریم یا جیل کے طور پر دستیاب ہے، پیشانی کی جھریوں پر لگایا جا سکتا ہے۔ یہ وقتی حل ہے، ایسے حالات یا مواقع میں اس کی ظاہری شکل کو چھپانے کے لیے جس کے لیے فوری اور سستے حل کی ضرورت ہوتی ہے، لیکن بیس کا اطلاق ایک عارضی اثر دیتا ہے جو کاسمیٹکس کے ماتھے سے پونچھتے ہی غائب ہو جاتا ہے۔

بوٹوکس انجیکشن کا استعمال:

پیشانی کی جھریوں کو ہٹانے کا ایک طریقہ جو تیزی سے لوگوں میں مقبولیت حاصل کر رہا ہے۔ بوٹوکس ہے جو انجیکشن لگانے پر پٹھوں کے اکڑنے کا سبب بنتا ہے۔ بھنویں اٹھنے سے جھریاں دوبارہ نمودار نہیں ہوتیں، لیکن یہ ایک مہنگا طریقہ ہے اور اس کے لیے کسی ماہر کی ضرورت ہوتی ہے جو انجیکشن لگانے کا صحیح طریقہ جانتا ہو۔

پیشانی کی جھریوں کے بڑھنے کی رفتار کم کیسے کی جائے؟

سورج کی تپش سے بچنے کی کوشش کریں:

سورج کی روشنی میں باہر نکلنے سے کئی نقصانات ہوتے ہیں، خاص طور پر دیر تک باہر رہنے سے جلد کو نقصان پہنچتا ہے، اس لیے دن کے وقت باہر نکلتے وقت جسم کے ان حصوں پر سن اسکرین لگانی چاہیے جو سورج کی روشنی میں آتے ہیں۔

صحت مند اور متوازن غذا اپنائیں:

وٹامن سی اور اومیگا 3 سے بھرپور غذا پیشانی کی جھریوں کو کم کرتی ہے، اورزیادہ پانی پینا جلد کو ہائیڈریٹ کرنے اور جھریوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

کافی نیند لیں:

جلد جسم کی تھکاوٹ کی عکاسی کرتی ہے، اس لیے تقریباً 8 گھنٹے سونے سے جسم اور پٹھوں کو آرام ملتا ہے، اور ہارمون کورٹیسول کی سطح کم ہوتی ہے، جس کے نتیجے میں خلیات کی تباہی اور خون کی کمی میں اضافہ ہوتا ہے۔

By Afshan    |    In Beauty and Skin Care   |    0 Comments    |    1500 Views    |    28 Jun 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کیا آپ کو بھی دیکھنے والے بوڑھا سمجھتے ہیں ، آپ کی پیشانی آپ کی عمر کا راز کھول دیتی ہے، جانیے اس کی جھریاں دور کرنےکا طریقہ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کیا آپ کو بھی دیکھنے والے بوڑھا سمجھتے ہیں ، آپ کی پیشانی آپ کی عمر کا راز کھول دیتی ہے، جانیے اس کی جھریاں دور کرنےکا طریقہ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.