لیموں کے حیرت انگیز طبی فوائد

لیموں دیکھنے میں ایک چھوٹا سا پھل ہے لیکن فوائد کے لحاظ سے بے مثال ہے- لیموں کا تعلق بھی ترشادہ خاندان سے ہے لیموں نہ صرف غذا کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے بلکہ اس کی اہمیت ایک دوا کی سی ہے- لیموں سستا اور ہر جگہ مل جانے والا پھل ہے اس لیے اس سے غریب و امیر یکساں فوائد حاصل کر سکتے ہیں-

اس میں ﷲ تعالیٰ نے ایسے اجزا اور وٹامنز رکھے ہوئے ہیں جن کی افادیت سے کسی کو انکار نہیں لیموں کا استعمال یوں تو ہر موسم میں ہوتا ہے لیکن گرمیوں میں اس کا استعمال مزید بڑھ جاتا ہے کیونکہ گرمی کے موسم میں یہ پیاس کی شدت کو کم کرنے میں مددگار ہوتا ہے- اس کا شربت اور سکنجبین بنا کر پی جاتی ہے جو ہمیں گرمی کی شدت اور لو سے محفوظ رکھتی ہے اور جسم میں پانی اور نمکیات کی کمی نہیں ہونے دیتی- لیموں میں وٹامن اے، وٹامن سی کے علاوہ فاسفورس،کیلشیم،پوٹاشیم اور سائٹرک ایسڈ پایا جاتا ہے اب دیکھتے ہیں کہ لیموں کا استعمال ہمیں کیا کیا فوائد دے سکتا ہے۔

وبائی امراض میں لیموں کا استعمال:
وبائی امراض جیسے پیٹ درد، قے، اسہال اور خارش وغیرہ میں لیموں کا استعمال مفید ہوتا ہے- لیموں کے ساتھ کالی مرچ کا استعمال اس کی افادیت کو بڑھا دیتا ہے- برسات کے موسم میں یہ وبائی امراض پھوٹ پڑتے ہیں اس لئے لیموں کی سکنجبین بنا کر استعمال میں لائی جائے اس کے علاوہ پیاز پر لیموں کا رس چھڑک کر استعمال کیا جائے تو آپ ہیضہ اور مندرجہ بالا بیماریوں سے محفوظ رہ سکتے ہیں ۔

وزن میں کمی:
اگر صبح نہار منہ پانی میں لیموں کا رس ملا کر استعمال کیا جائے تو اس سے آپ کی زائد چربی گھل جاتی ہے اور آپ کے وزن می ں بھی کمی ہونا شروع ہو جاتی ہے- لیموں کے استعمال سے کولیسٹرول کی سطح بھی نارمل رہتی ہے ۔

کیل مہاسوں سے نجات:
اکثر ہمارے نوجوان کیل مہاسوں کے خاتمے کے لیے بازاری کریمیں استعمال کرتے ہیں جن سے فائدہ کی بجائے الٹا نقصان ہوتا ہے- اس کی جگہ اگر لیموں کا رس بیرونی طور پر استعمال کیا جائے تو اس سے نہ صرف آپ کے کیل مہاسے ختم ہو جائیں گے بلکہ آپ کا رنگ بھی نکھر جائے گا- لیموں کا بیرونی استعمال کیل مہاسوں اور دانوں کا خاتمہ کرتا ہے جب کہ اندرونی استعمال فاسد مادوں کے اخراج میں مدد گار ہے جس سے خارش اور پھوڑے پھنسیوں سے نجات ملتی ہے ۔

لیموں کے استعمال سے پتھری نہیں بنتی:
اگر ہم لیموں کا استعمال کریں تو ہمارے گردوں میں پتھری نہیں بنے گی اس کی وجہ لیموں میں سٹرک ایسڈ اور پوٹاشیم کی موجودگی ہے کیونکہ لیموں پیشاب آور ہے اور اس کے استعمال سے پیشاب کھل کر آتا ہے اور فاسد مادوں کا اخراج ہو جاتا ہے ۔

دانت درد:
لیموں کا رس اور لونگ کا سفوف یکجان کر کے ایک شیشی میں محفوظ کر لیں اور جب بھی دانت درد ہو تو اس مکسچر کو انگلی پر لگا کر دانت درد والی جگہ اچھی طرح مل دیں اس سے دانت درد ختم ہو جائے گا۔اسے آپ مسوڑوں کے درد میں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

خون کی کمی دور کرتا ہے:
کیونکہ اس میں آئرن کی مقدار بھی موجود ہوتی ہے جو خون بڑھانے میں مددگار ہے اس لئے ضروری ہے کہ ہم اپنی دوسری غذاؤں کے ساتھ ساتھ لیموں کا استعمال بھی کریں۔

بالوں کے لئے مفید:
اگر لیموں کا رس نکال کر اسے بالوں میں جڑوں تک لگایا جائے تو اس سے بال نہ صرف چمکدار ہو جاتے ہیں بلکہ مضبوط اور گھنے بھی ہونا شروع ہو جاتے ہیں- اگر پیاز کے رس میں ہم وزن لیموں لے کر گنج پر لیپ کیا جائے تو اس سے بال اگنا شروع ہو جاتے ہیں۔

By Dr. Tanveer    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    7660 Views    |    26 Mar 2020

Comments/Ask Question

Read Blog about لیموں کے حیرت انگیز طبی فوائد and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (لیموں کے حیرت انگیز طبی فوائد) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.