کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔

بارشوں کا موسم آجائے تو خون چوسنے والے مچھروں کے استقبال کے لیے تیار ہو جائیں۔ مچھر بھگانے والے، اسپرے، مرہم اورلوشن بعض اوقات، ان پریشان کن چھوٹی مخلوقات کے خلاف کچھ بھی کام نہیں کرتا۔ کچھ ماہرین کے مطابق کیمیکل سپرے کا بہت زیادہ استعمال ہماری سانس کے لئے محفوظ نہیں ہے۔ یہ مچھروں کو تو نہیں مار سکتا لیکن یہ یقینی طور پرہمیں نقصان پہنچاتا ہے۔
کیا آپ بھی مچھروں کو مار مار کر تھک گئے ہیں؟ تو ٹھیک ہے، ہمارے پاس آپ کے لئے کچھ ایسی ٹپس ہیں۔ تحقیق کے مطابق گرین ٹی کو مچھروں کے خلاف موثر پایا گیا ہے اور یہاں آپ کو اس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

یہ کیسے کام کرتی ہے؟

گرین ٹی پلانٹ سے جو خوشبو آتی ہے وہ مچھروں کے لیے ایک بڑا خطرہ ہے۔ اپنے گھر کے باہر یا اپنے مرکزی دروازے کے بالکل پاس گرین ٹی کا پودا لگانے سے پریشان کن مکھیاں، مچھر آپ کے گھر سے دور رہیں گے اور وہ اس کے قریب آنے کی ہمت بھی نہیں کریں گے۔ اس کی تیزخوشبو مچھروں کے خلاف قدرتی اور جڑی بوٹیوں سے بچنے والے کے طور پر کام کرتی ہے اور یہاں تک کہ شہد کی مکھیاں بھی اس خوشبو سے بیزار ہوتی ہیں۔

پتوں کا جلنا:

فوری اور موثر نتیجہ حاصل کرنے کے لیے، ہمارا مشورہ ہے کہ آپ اپنے مرکزی دروازے کے باہر ایک کونے میں سبز چائے کی پتیوں کا ڈھیر جلا دیں۔ جلی ہوئی سبز چائے کی پتیوں کی بو مچھروں کے خلاف جادو جیسا کام کرتی ہے اور کچھ ہی دیر میں وہ آپ کے گھر سے بھاگ جائیں گے۔

گرین ٹی کا مرہم :

مارکیٹ میں کئی برانڈز ایسے لوشن کے ساتھ آتے ہیں جو مچھروں کو بھگانے میں اچھے ہوتے ہیں لیکن بعض اوقات وہ کام کرنے میں ناکام رہتے ہیں اور نتائج ہمیشہ اتنے موثر نہیں ہوتے۔ اگر آپ کیمیکل سے بھری ہوئی کریمیں نہیں لگانا چاہتے ہیں، تو صرف ایک مٹھی بھر گرین ٹی کی پتیوں کو کسی لوشن یا پٹرولیم جیلی میں میش کریں اور اپنے جسم کے تمام کھلے حصوں پر لگائیں۔ مچھر خوشبو کو دور سے محسوس کرتے ہیں اور آپ کے قریب کہیں بھی اڑنے کی ہمت نہیں کریں گے۔

سبز چائے کے بیگز:

اپنے گھر کے اندر جن جگہوں پر مچھر زیادہ آتے ہیں ان جگہوں میں گرین ٹی بیگ رکھنا ایک اچھا خیال ہے کہ مچھروں کو دور رکھا جائے۔ ٹی بیگز کو بستر کے نیچے، کچن کے کونوں اور اپنے گھر کی کسی بھی تاریک جگہ پر رکھنا یاد رکھیں۔ یہ یقینی طور پر مچھروں کو دور کرنے میں مدد کرے گا۔

Kia Ap Bhi Macharon Se Tang Hain

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Kia Ap Bhi Macharon Se Tang Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kia Ap Bhi Macharon Se Tang Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   2764 Views   |   12 Aug 2022

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 April 2024)

کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔

کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔