کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔

بارشوں کا موسم آجائے تو خون چوسنے والے مچھروں کے استقبال کے لیے تیار ہو جائیں۔ مچھر بھگانے والے، اسپرے، مرہم اورلوشن بعض اوقات، ان پریشان کن چھوٹی مخلوقات کے خلاف کچھ بھی کام نہیں کرتا۔ کچھ ماہرین کے مطابق کیمیکل سپرے کا بہت زیادہ استعمال ہماری سانس کے لئے محفوظ نہیں ہے۔ یہ مچھروں کو تو نہیں مار سکتا لیکن یہ یقینی طور پرہمیں نقصان پہنچاتا ہے۔
کیا آپ بھی مچھروں کو مار مار کر تھک گئے ہیں؟ تو ٹھیک ہے، ہمارے پاس آپ کے لئے کچھ ایسی ٹپس ہیں۔ تحقیق کے مطابق گرین ٹی کو مچھروں کے خلاف موثر پایا گیا ہے اور یہاں آپ کو اس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

یہ کیسے کام کرتی ہے؟

گرین ٹی پلانٹ سے جو خوشبو آتی ہے وہ مچھروں کے لیے ایک بڑا خطرہ ہے۔ اپنے گھر کے باہر یا اپنے مرکزی دروازے کے بالکل پاس گرین ٹی کا پودا لگانے سے پریشان کن مکھیاں، مچھر آپ کے گھر سے دور رہیں گے اور وہ اس کے قریب آنے کی ہمت بھی نہیں کریں گے۔ اس کی تیزخوشبو مچھروں کے خلاف قدرتی اور جڑی بوٹیوں سے بچنے والے کے طور پر کام کرتی ہے اور یہاں تک کہ شہد کی مکھیاں بھی اس خوشبو سے بیزار ہوتی ہیں۔

پتوں کا جلنا:

فوری اور موثر نتیجہ حاصل کرنے کے لیے، ہمارا مشورہ ہے کہ آپ اپنے مرکزی دروازے کے باہر ایک کونے میں سبز چائے کی پتیوں کا ڈھیر جلا دیں۔ جلی ہوئی سبز چائے کی پتیوں کی بو مچھروں کے خلاف جادو جیسا کام کرتی ہے اور کچھ ہی دیر میں وہ آپ کے گھر سے بھاگ جائیں گے۔

گرین ٹی کا مرہم :

مارکیٹ میں کئی برانڈز ایسے لوشن کے ساتھ آتے ہیں جو مچھروں کو بھگانے میں اچھے ہوتے ہیں لیکن بعض اوقات وہ کام کرنے میں ناکام رہتے ہیں اور نتائج ہمیشہ اتنے موثر نہیں ہوتے۔ اگر آپ کیمیکل سے بھری ہوئی کریمیں نہیں لگانا چاہتے ہیں، تو صرف ایک مٹھی بھر گرین ٹی کی پتیوں کو کسی لوشن یا پٹرولیم جیلی میں میش کریں اور اپنے جسم کے تمام کھلے حصوں پر لگائیں۔ مچھر خوشبو کو دور سے محسوس کرتے ہیں اور آپ کے قریب کہیں بھی اڑنے کی ہمت نہیں کریں گے۔

سبز چائے کے بیگز:

اپنے گھر کے اندر جن جگہوں پر مچھر زیادہ آتے ہیں ان جگہوں میں گرین ٹی بیگ رکھنا ایک اچھا خیال ہے کہ مچھروں کو دور رکھا جائے۔ ٹی بیگز کو بستر کے نیچے، کچن کے کونوں اور اپنے گھر کی کسی بھی تاریک جگہ پر رکھنا یاد رکھیں۔ یہ یقینی طور پر مچھروں کو دور کرنے میں مدد کرے گا۔

By Afshan    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    754 Views    |    12 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کیا مچھر مار مار کر تھک چکے ہیں ؟ تو اب مچھر بھگانے کے لئے گرین ٹی کا استعمال کیجیے۔۔۔) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.