املوک کھائیں اور وزن گھٹائیں ! موٹاپے کا شکار افراد کے لیئے بہترین پھل ۔۔ جانیں اس کے پوشیدہ فوائد جو آپ کو خوبصورت بنائے

املوک کو وزن کم کرنے والے سپر فروٹ کے طور پر جانا جاتا ہے کیونکہ اس میں پروٹین، وٹامنز اور معدنیات کی زیادہ مقدار اور فائبر کی کافی زیادہ مقدار ہوتی ہے۔ املوک میں چینی کی مقدار کم ہوتی ہے، اس میں کولیسٹرول نہیں ہوتا اور یہ زیادہ بھوک کو دبانے کا کام کرتا ہے۔ یہ منہ میں جا کر مکھن کی طرح پگھل جاتا اور اسکا ذائقہ ہلکے شہد کی طرح ہوتا ہے۔

املوک وزن کم کرنے میں کیسے مدد کرتا ہے؟

٭ املوک میں چکنائی بالکل نہیں ہوتی، جس کی وجہ سے وہ وزن کم کرنے کا بہترین پھل بنتا ہے۔

٭ یہ خالص ہائیڈریشن کا ایک ذریعہ ہیں ان میں 80 فیصد پانی ہوتا ہے، جو آپ کے جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے اور چربی اور زہریلے مادوں کو باہر نکالنے میں مدد کرتا ہے۔

٭ یہ پیچیدہ کاربوہائیڈریٹس کا ذریعہ ہیں، 70 کیلوریز فی 100 گرام پر، جو اسے کم کارب فوڈ بناتا ہے جو کہ مصروف طرز زندگی یا بھاری ورزش کے شیڈول کو ایندھن دینے کے لیے مثالی ہے۔

٭ پوٹاشیم اور بی وٹامنز کی زیادہ مقدار آپ کے ٹشوز کو الکلائن رہنے میں مدد دیتی ہے اور ورزش کے بعد آپ کے جسم کو صحت یاب ہونے میں مدد کرتی ہے۔

٭ املوک میں موجود پولیفینول اور اینٹی آکسیڈنٹس عمر سے متعلق میٹابولک مسائل جیسے انسولین کے خلاف مزاحمت، اعضاء کی سوزش اور ٹائپ 2 ذیابیطس کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔

٭ املوک آسانی سے ہضم ہونے والے فائبر کے امیر ترین ذرائع میں سے ایک ہیں جو نظام انہضام سے فضلہ اور زہریلے مادوں کو صاف کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

٭ املوک میں موجود پیکٹین خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے اور ان لوگوں کے لیے خاص اہمیت رکھتا ہے جو پرہیز کی وجہ سے تھکاوٹ کا شکار ہوتے ہیں۔

Japani Phal Se Wazan Kam Karen

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Japani Phal Se Wazan Kam Karen and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Japani Phal Se Wazan Kam Karen to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2335 Views   |   19 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

املوک کھائیں اور وزن گھٹائیں ! موٹاپے کا شکار افراد کے لیئے بہترین پھل ۔۔ جانیں اس کے پوشیدہ فوائد جو آپ کو خوبصورت بنائے

املوک کھائیں اور وزن گھٹائیں ! موٹاپے کا شکار افراد کے لیئے بہترین پھل ۔۔ جانیں اس کے پوشیدہ فوائد جو آپ کو خوبصورت بنائے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ املوک کھائیں اور وزن گھٹائیں ! موٹاپے کا شکار افراد کے لیئے بہترین پھل ۔۔ جانیں اس کے پوشیدہ فوائد جو آپ کو خوبصورت بنائے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔