توانائی بڑھائے، بانجھ پن دور کرے، قوتِ مدافعت میں اضافہ کرے ۔۔ صرف مرد ہی نہیں خواتین بھی سلاجیت سے فائدہ اٹھا سکتی ہیں

سلاجیت کو تمام آیورویدک جڑی بوٹیوں میں سب سے زیادہ طاقتور سمجھا جاتا ہے۔ یہ روایتی جڑی بوٹیوں کی دوائیوں میں تھکاوٹ سے لے کر ٹیسٹوسٹیرون کی کم پیداوار تک بہت سی مردانہ بیماریوں کے علاج کے لیے استعمال ہوتی ہے۔ زمانہ قدیم سے ہی اسے مردانہ جنسی طاقت بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ اسے آیورویدک علاج سمجھا جاتا ہے۔ تاہم آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ سلاجیت خواتین کے مسائل کا بھی علاج کر سکتی ہے۔ خواتین کے لیے سلا جیت کے فوائد جانیں۔

خواتین کے لئے سلاجیت کے فوائد:

1) توانائی کی سطح کو بڑھاتا ہے:

خواتین اکثر ایک کپ کافی سے دن کا آغاز کرنے کے بعد بھی تھکاوٹ محسوس کرتی ہیں۔ عورت کے ماہواری کے دوران، وہ اپنے جسم سے بہت سے غذائی اجزاء کھو دیتی ہے۔ سلاجیت جسم میں اڈینوسین-5-ٹرائی فاسفیٹ (اے ٹی پی) پیدا کرکے توانائی بڑھانے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو اچھے موڈ میں رکھتا ہے، جس سے آپ دن بھر متحرک رہتے ہیں۔

2) بانجھ پن کا خطرہ کم کرے:

بے قاعدہ ماہواری میں مبتلا خواتین کو بانجھ پن کا خطرہ ہوتا ہے۔ بہت سی جنوبی ایشیائی خواتین تولیدی صحت کو فروغ دینے کے لیے سلاجیت کا مشورہ دیتی ہیں۔ سلاجیت جڑی بوٹی ضروری اینٹی آکسیڈینٹ پیدا کرکے اعضاء کو صاف اور ڈی ٹالسیفائی کرتی ہے۔ یہ جسم سے فری ریڈیکلز سے لڑتا ہے، جو خواتین میں بانجھ پن کا باعث بن سکتا ہے۔

3) تناؤ کم ہوتا ہے:

سلاجیت اپنی شفا بخش خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے۔ اسے کھا کر سکون ملتا ہے۔ یہ آپ کے جسم میں تناؤ کے ہارمونز کی پیداوار کو کم کرکے آپ کو پرسکون کرنے میں مدد کرتا ہے جبکہ ہارمون آکسیٹوسن پیدا کرتا ہے۔ یہ آپ کو ایک اچھے، خوش اور خوشگوار موڈ میں ڈال دے گا۔

4) قوت مدافعت بڑھے گی:

اگر آپ کا مدافعتی نظام وائرس سے لڑنے کے لیے اتنا مضبوط نہیں ہے تو وائرس اور بیکٹیریا آپ کے جسم میں داخل ہو کر آپ کو متاثر کر سکتے ہیں۔ سلاجیت آپ کی قوت مدافعت کو مضبوط بنانے اور آپ کو بیمار ہونے سے بچانے میں مدد کر سکتی ہے۔

5) جلد کی صحت:

جھریوں، سیاہ داغ دھبوں، مہاسوں وغیرہ سے بچنے کے لیے، جب آپ ایسے کیمیکل والی مصنوعات خریدیں جو راتوں رات ان کا علاج کرنے کا دعویٰ کرتے ہیں۔ لیکن ان تمام چیزوں کے استعمال سے آپ کی جلد میں جلن ہونے لگے گی جس سے آپ ایک بار پھر پروڈکٹ کی طرف رجوع کریں گے۔ ایسی صورت حال میں سلاجیت جلد کی تمام اقسام کے لیے ایک قدرتی علاج ہے۔ یہ آپ کو نرم ملائم صاف ستھری جلد دے گا۔

اسے کیسے استعمال کریں؟

آپ سلاجیت کو پاؤڈر کی شکل میں استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے پہلے 2 سے 4 چمچ سلاجیت پاؤڈر لیں اور اسے پانی یا دودھ میں اچھی طرح ملا کر پی لیں۔ اس کے علاوہ آپ اسے کیپسول کی شکل میں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ جلد کے لیے کچھ کریمیں اور ٹانک ہیں، جن میں سلاجیت کو شامل کیا جاتا ہے۔ آپ انہیں اپنی جلد کو چمکدار بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   668 Views   |   17 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about توانائی بڑھائے، بانجھ پن دور کرے، قوتِ مدافعت میں اضافہ کرے ۔۔ صرف مرد ہی نہیں خواتین بھی سلاجیت سے فائدہ اٹھا سکتی ہیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (توانائی بڑھائے، بانجھ پن دور کرے، قوتِ مدافعت میں اضافہ کرے ۔۔ صرف مرد ہی نہیں خواتین بھی سلاجیت سے فائدہ اٹھا سکتی ہیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.