ماہواری سے لے کر بانجھ پن تک۔۔ املی کھانا خواتین کی صحت پر کیا اثر کرتی ہے؟ اگر آپ املی نہیں کھاتی تو آج سے کھانا شروع کردیں

املی، ایک ٹروپیکل پھل ہے، جو اپنے منفرد میٹھے اور کھٹّے ذائقے کے لیے جانا جاتا ہے۔ پکوان میں لذت بخش ذائقہ شامل کرنے کے علاوہ املی میں صحت کے بے شمار فوائد پوشیدہ ہیں۔ غذائی ریشہ اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھری املی ہاضمے میں مدد کرنے اور آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دینے سے لے کر دل کی صحت اور ہڈیوں کی مضبوطی تک صحت کے مختلف پہلوؤں پر مثبت اثر ڈال سکتی ہے۔
املی خواتین کے لیے کئی صحت کے فوائد پیش کرتی ہے، جن میں سے کچھ کے بارے میں ہم آج آپ کو بتائیں گے۔

ماہواری میں:

املی روایتی طور پر ماہواری کے درد کو دور کرنے اور ماہواری کی بے قاعدگی کو ٹھیک کرنے کے لیے استعمال ہوتی رہی ہے۔ اس کی سوزش کی خصوصیات ماہواری سے وابستہ درد اور تکلیف کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ املی وٹامنز، معدنیات اور غذائی ریشہ جیسے ضروری غذائی اجزا سے بھرپور ہوتی ہے، جو خواتین کی جنسی صحت سمیت مجموعی صحت کے لیے اہم ہیں۔

وزن کم کرنے میں مددگار:

املی کا اعلیٰ فائبر مواد پیٹ بھرنے کے احساس کو فروغ دے سکتا ہے اور بھوک کو کم کر سکتا ہے، ممکنہ طور پر خواتین کے لیے وزن کم کرنے کی کوششوں میں مدد فراہم کرتا ہے۔

جلد کے لیئے بہترین:

املی میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو جلد کو فری ریڈیکلز سے ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کا استعمال کچھ بیوٹی پروڈکٹس میں جلد کے رنگ کو بہتر بنانے اور عمر بڑھنے کے آثار کو کم کرنے کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔

ہاضمہ درست کرے:

املی میں غذائی ریشہ ہوتا ہے جو ہاضمے میں مدد کرتا ہے، قبض کو روکتا ہے اور آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دیتا ہے۔ یہ کچھ خواتین میں چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم کی علامات کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

زرخیزی میں اضافہ کرتی ہے:

اس میں معدنیات اور وٹامن سی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اس لیے اس کا استعمال مردوں اور خواتین دونوں میں زرخیزی کو بڑھانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ اس کی آکسیڈینٹ مخالف خصوصیات کا جنسی فائدہ خواتین کی فیکونڈیٹی کو بڑھا کر ہوتا ہے۔

نسوانی حسن میں اضافہ:

ترش غذاؤں جیسے املی، نارنجی اور دیگر پھلوں کا استعمال نسوانی حسن میں اضافہ کرتا ہے۔ مستقل بنیادوں پر اس کا استعمال قدرتی چھاتی کی نشوونما میں مدد کرتا ہے۔ ترش املی کا براہ راست استعمال چھاتی کے لئے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ایک ہفتے تک ناشتے کے بعد 4-5 اس کے ٹکڑے لینا، لیکن اس کے بعد 1 گھنٹے تک پانی نہ پینا، قدرتی طور پر نسوانی حسن و بڑھائے گا۔

Khwateen Ke Liye Imli Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Khwateen Ke Liye Imli Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Khwateen Ke Liye Imli Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   7120 Views   |   22 May 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

ماہواری سے لے کر بانجھ پن تک۔۔ املی کھانا خواتین کی صحت پر کیا اثر کرتی ہے؟ اگر آپ املی نہیں کھاتی تو آج سے کھانا شروع کردیں

ماہواری سے لے کر بانجھ پن تک۔۔ املی کھانا خواتین کی صحت پر کیا اثر کرتی ہے؟ اگر آپ املی نہیں کھاتی تو آج سے کھانا شروع کردیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ماہواری سے لے کر بانجھ پن تک۔۔ املی کھانا خواتین کی صحت پر کیا اثر کرتی ہے؟ اگر آپ املی نہیں کھاتی تو آج سے کھانا شروع کردیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔