خوشی ماتم میں تبدیل ۔۔ خاتون کے ایک ساتھ 6 بچے کیسے انتقال کر گئے؟ ماں غم سے نڈھال

سندھ کے شہر حیدرآباد میں ایک خاتون نے منگل کے روز قبل از وقت چھ بچوں کو جنم دیا، جس میں سے صرف ایک رات تک زندہ بچا۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق، خاتون نے ایک فلاحی ادارے خدمت خلق فاؤنڈیشن کے زیر انتظام اسپتال میں تین لڑکیوں اور تین لڑکوں کو جنم دیا۔

دریں اثنا، سہولت کے ایڈیشنل میڈیکل سپرنٹنڈنٹ ڈاکٹر طارق فیروز میمن نے میڈیا کو بتایا کہ ، ماں کو حمل کے 21ویں ہفتے میں درد ہوا۔

ڈاکٹر نے مزید کہا کہ شیر خوار بچے پیدائشی طور پر کم وزن کے ساتھ پیدا ہوئے تھے، جس کی وضاحت عالمی ادارہ صحت نے 5.5 پاؤنڈ سے کم وزن کے طور پر کی ہے۔

ڈاکٹر نے کہا کہ جو بچے عام طور پر زندہ رہتے ہیں، اس طرح کے معاملات میں، حمل کے 37 سے 38 ہفتوں کے بعد پیدا ہوتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے ماں کے پانچ بچے کھوئے۔

انہوں نے مزید کہا کہ بچوں میں سے ایک نے رحم کے اندر جنین کی موت کا تجربہ کیا، جو مردہ پیدائش کے لیے ایک طبی اصطلاح ہے۔ باقی چار شیر خوار بچے، ابتدائیی سانس میں خرابی (ہانپنے) کی وجہ سے دو سے تین گھنٹے کے اندر اندر انتقال کر گئے۔

ڈاکٹر میمن نے بتایا تھا کہ صرف ایک بچی زندہ رہنے میں کامیاب ہوئی ہے، حالانکہ اس کی حالت تشویشناک ہے۔

لیکن اب خاتون کے ہاں پیدا ہونے والی چھٹی بچی بھی انتقال کر گئی ہے۔

ایک ساتھ 6 بچوں کی پیدائش کے باوجود ایک بھی بچہ نہ بچ پانے کے غم سے ماں نڈھال ہے۔ دنیا کی کسی بھی ماں کیلیئے اس سے بڑا دکھ اور کوئی نہیں ہوسکتا، خاص کر ایک ساتھ سارے بچے کھونے کا دکھ۔

اللّٰہ یہ دن کسی ماں کو نہ دکھائے۔۔ آمین!

Khatoon Ke Ek Sath 6 Bache Paida Hote Mar Gay

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Khatoon Ke Ek Sath 6 Bache Paida Hote Mar Gay and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Khatoon Ke Ek Sath 6 Bache Paida Hote Mar Gay to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   2135 Views   |   09 Aug 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

خوشی ماتم میں تبدیل ۔۔ خاتون کے ایک ساتھ 6 بچے کیسے انتقال کر گئے؟ ماں غم سے نڈھال

خوشی ماتم میں تبدیل ۔۔ خاتون کے ایک ساتھ 6 بچے کیسے انتقال کر گئے؟ ماں غم سے نڈھال ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ خوشی ماتم میں تبدیل ۔۔ خاتون کے ایک ساتھ 6 بچے کیسے انتقال کر گئے؟ ماں غم سے نڈھال سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔