نئے کپڑوں پر چکنائی کا گہرا داغ لگ گیا تو۔۔ کپڑوں سے تیل کا داغ جھٹ پٹ نکالنے کے 3 آسان اورسستے طریقے

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنی ہی کوشش کریں، آپ کو عام طور پر یہ معلوم ہوگا کہ اگر آپ باورچی خانے میں ڈیپ فرائی کرنے میں مصروف ہیں یا مزیدار نہاری پائے سے لطف اندوز ہو رہے ہیں، تو آپ کے کپڑوں پر تیل کے گندے داغ پڑ سکتے ہیں۔ کپڑوں پر تیل کے داغ سب سے زیادہ پریشان کن ہوتے ہیں کیونکہ انہیں ہٹانا مشکل ہی نہیں تقریباً ناممکن ہوتا ہے اوریہ داغ ہمیشہ واضح طور پر نظر آتے ہیں۔ اگر آپ اسے فوری طور پر ہٹانے کے لیے اقدامات نہیں کرتے ہیں، تو آپ دیکھیں گے کہ تیل کے داغ وقت کے ساتھ گہرے ہوتے جاتے ہیں، اور بعض اوقات، وہ مستقل طور پر سیٹ ہو جاتے ہیں۔ ہم کپڑے سے تیل نکالنے کے بارے میں آسان ٹپس آپ کو بتاتے ہیں۔

کپڑوں سے تیل کیسے نکالا جائے؟

آپ کے کپڑے پر تیل کا داغ ہے۔ یاد رکھنے والی پہلی بات یہ ہے کہ تقریباً تمام تیل یا چکنائی کمرے کے درجہ حرارت پر ٹھوس یا نیم ٹھوس ہوتی ہے اور اضافی کو ٹشو یا کاغذ کے تولیے سے آہستہ سے صاف کیا جا سکتا ہے۔ تیل کا داغ لگنے کے فوراً بعد یہ خاص طور پر کیا جانا چاہیے۔ اس کے بعد، آپ یا تو بیکنگ سوڈا یا چاک کا ایک ٹکڑا استعمال کر سکتے ہیں ، اور یہاں تک کہ ڈش واشنگ لیکوئیڈ بھی دھونے سے پہلے داغ کو ڈھیلا کر سکتے ہیں۔

1۔ بیکنگ سوڈا کا استعمال :

بیکنگ سوڈا ان چیزوں پر بہترین کام کرتا ہے جنہیں واشنگ مشین میں نہیں ڈالا جا سکتا۔ مثال کے طور پر، آپ فرنیچر کے بڑے ٹکڑے جیسے صوفے یا موسم سرما کے کوٹ سے تیل کے داغ دور کرنے کے لیے بیکنگ سوڈا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کا طریقہ کچھ یوں ہے:
٭اضافی چکنائی کو دور کرنے کے لیے پیپر ٹاول استعمال کرنے کے بعد، داغ پر بیکنگ سوڈا ڈالیں اور اسے 24 گھنٹے لگا رہنے دیں۔٭ایک دن گزرنے کے بعد بیکنگ سوڈا کو برش کریں۔
٭داغ پر پتلا سرکہ (آدھا پانی آدھا سرکہ) کا اسپرے استعمال کریں۔
٭برش اور نرم صابن سے رگڑیں۔ اگر آپ نرم کپڑے کے اوپر کام کر رہے ہیں تو دانتوں کے برش سے آہستہ سے رگڑیں۔
٭اگر یہ ضدی داغ ہے تو آپ اس عمل کو دہرا سکتے ہیں۔

2۔ چاک کا استعمال :

آپ چاک کا ایک ٹکڑا بھی استعمال کر سکتے ہیں کیونکہ اس کا اثر بیکنگ سوڈا جیسا ہوتا ہے جہاں یہ کپڑے سے تیل کو اپنی طرف کھینچتا ہے۔ تیل کے داغوں کو دور کرنے کے لیے چاک کا استعمال کرنے کا طریقہ کچھ یوں ہے۔ چاک کا ایک ٹکڑا داغ پر رگڑیں۔ تیل سے داغے ہوئے کپڑے کو جتنی جلدی ہو سکے اس داغ کو کامیابی سے دور کرنے کے لیے دھو لیں۔

3۔ برتن دھونے والا لیکوئڈ:

جس طرح برتن دھونے کا مائع استعمال شدہ برتنوں اور پین سے بھاری چکنائی کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے، اسی طرح کپڑوں سے تیل کے داغ دور کرنے کے لیے چند قطرے استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ تیل کے داغ کو ہلکا کرنے کے لیے ڈش واشنگ لیکویڈ اور گرم پانی کا استعمال کریں۔ اس میں کپڑے کو تقریباً پانچ منٹ تک بھگودیں ۔ ایک بار جب آپ اسے کچھ دیر تک بھگو دیں تو آپ تیل لگے حصے کو ایک دوسرے کے خلاف آہستہ سے رگڑ سکتے ہیں۔ آپ صابن کو داغ پر کام کرنے کے لیے پرانے دانتوں کا برش یا دوسرا کپڑا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔
ایک بار جب آپ بیکنگ سوڈا، چاک، یا ڈش واشنگ لیکویڈ استعمال کر لیتے ہیں، تو آپ کپڑے کے ٹکڑے کے فیبرک کیئر لیبل پر دھونے کی ہدایات پر عمل کر سکتے ہیں۔ اگر دھونے کے بعد بھی تیل کا داغ نظر آتا ہے تو اس عمل کو دہرائیں۔ تیل کے داغ کو ہٹانے تک ڈرائر میں ڈالنے سے گریز کریں کیونکہ یہ کپڑے کو مستقل طور پر داغ دے سکتا ہے۔

Kapron Ke Dagh Dhabby Door Karne Ka Tarika

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Kapron Ke Dagh Dhabby Door Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kapron Ke Dagh Dhabby Door Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   12910 Views   |   13 Sep 2022

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

نئے کپڑوں پر چکنائی کا گہرا داغ لگ گیا تو۔۔ کپڑوں سے تیل کا داغ جھٹ پٹ نکالنے کے 3 آسان اورسستے طریقے

نئے کپڑوں پر چکنائی کا گہرا داغ لگ گیا تو۔۔ کپڑوں سے تیل کا داغ جھٹ پٹ نکالنے کے 3 آسان اورسستے طریقے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ نئے کپڑوں پر چکنائی کا گہرا داغ لگ گیا تو۔۔ کپڑوں سے تیل کا داغ جھٹ پٹ نکالنے کے 3 آسان اورسستے طریقے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔