بالوں کو لمبا اور گھنا کرنا چاہتی ہیں تو قدرتی اجزاء سے بھرپور ان چار جڑی بوٹیاں کا استعمال کریں جو آپ کے بالوں کو تیزی سے بڑھنے میں مدد دے

کچھ جڑی بوٹیاں بالوں کی نشوونما کو بڑھاتی ہیں اور مختلف بالوں کے مسائل کو دور کرتی ہے۔ برصغیر کی قدیم جڑی بوٹیوں کی قدرتی خوبی کو اپنانے اور بالوں کے گرنے اور وقت سے پہلے سفید ہونے کے مسائل سے چھٹکارہ حاصل کرنا ہے تو ان کا استعمال کریں۔امریکن اکیڈمی آف ڈرمیٹولوجی کے مطابق، ہماری کھوپڑی میں اوسطاً 1,00,000 بال ہیں جو بڑھنے، آرام کرنے، گرنے اور دوبارہ پیدا ہونے کے چکر سے گزرتےہیں، روزانہ 50-100 بال گرنا معمول ہے۔ تاہم، ہر عمر کے لوگ بالوں کے گرنے اور گنج پن کا خوف محسوس کر سکتے ہیں۔ آیوروید میں بالوں کے گرنے پر قابو پانے اور بالوں کی نشوونما کو بحال کرنے کے کچھ راز ہیں۔

بھرنگ راج:

بھرنگراج، جسے عام طور پر دریائی بوٹی کے نام سے جانا جاتا ہے، نم علاقوں میں اگتا ہے اور اس میں وٹامنز، کیلشیم، میگنیشیم اور آئرن کی خوبی پائی جاتی ہے۔ بالوں کی پرورش کے لیے پودوں کے عرق کے بے پناہ فوائد کی وجہ سے اسے بالوں کا بادشاہ کہا جاتا ہے۔ اس جڑی بوٹی میں بالوں کی نشوونما کو بڑھانے والے عناصر وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں جو بالوں کے جھڑنے کو کم کرنے اور نشوونما کو بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، بھرنگراج کے عرق کی اینٹی مائکروبیل، اینٹی فنگل اور اینٹی سوزش خصوصیات انفیکشن کو روکنے اور خشکی کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

برہمی بوٹی:

برہمی بوٹی کو آیوروید میں دماغی ٹانک سمجھا جاتا ہے لیکن بالوں کی نشوونما اور گھنے ہونے پر اس کا حیرت انگیز اثر پڑتا ہے۔ بالوں کی روایتی تندرستی کے لیے براہمی کے پتوں کو ناریل کے تیل میں ابالا جاتا ہے، اور پھر براہمی کے عرق سے بھرپور تیار شدہ تیل بالوں کی مالش کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ چکنائی والی سر کی جلد کو صاف کرتا ہے، خشکی اور اضافی تیل کو دور کرتا ہے جبکہ بالوں کی صحت مند نشوونما کے لیے سر کی خشک جلد کو نمی بخشتا ہے۔

آملہ:

آملہ وٹامنز، معدنیات، امینو ایسڈز، اور فعال فائٹونیوٹرینٹس سے بھرپور ہوتا ہے، جو سر کی پرورش کرتا ہے اور بالوں کے تاروں کو مضبوط کرتا ہے۔ آملہ میں موجود ضروری فیٹی ایسڈز اور اینٹی آکسیڈنٹس خشکی سے لڑنے اور سر کی جلد سے چکنائی اور گندگی کو دور کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ آملہ کے تیل کی مالش آپ کی جڑوں میں خون کی گردش کو بڑھاتی ہے اور بالوں کی نشونما کو ترقی دینے کے لیے متحرک کرتی ہے۔ یہ آپ کے بالوں کو قبل از وقت سفید ہونے سے بھی روکتا ہے۔

میتھی دانہ:

میتھی کے بیج پورے ملک میں بڑے پیمانے پر مسالے کے طور پر استعمال کیے جاتے ہیں اور ان کی دواؤں کی قدر بھی وسیع ہے۔ میتھی کے بیجوں کو رات بھر بھگو کر سر کی جلد پر لگانے کے لیے باریک پیسٹ بنالیں۔ وہ آئرن، پروٹین اور ضروری غذائی اجزاء کا بھرپور ذریعہ ہیں جو بالوں کی پرورش اور نشوونما کو فروغ دیتے ہیں۔ میتھی میں موجود نکوٹینک ایسڈ خشکی، گنج پن اور بالوں کے پتلے ہونے اور بالوں کے گرنے کے خلاف انتہائی موثر ہے اور بالوں کے مختلف مسائل کو حل کرتا ہے۔

By Salwa    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    425 Views    |    19 Nov 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about بالوں کو لمبا اور گھنا کرنا چاہتی ہیں تو قدرتی اجزاء سے بھرپور ان چار جڑی بوٹیاں کا استعمال کریں جو آپ کے بالوں کو تیزی سے بڑھنے میں مدد دے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (بالوں کو لمبا اور گھنا کرنا چاہتی ہیں تو قدرتی اجزاء سے بھرپور ان چار جڑی بوٹیاں کا استعمال کریں جو آپ کے بالوں کو تیزی سے بڑھنے میں مدد دے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.