روزانہ چند دانے انگور کے کھائیں اور کمال دیکھیں ۔۔ جانیں انگور کھانے کے ایسے حیرت انگیز فائدے جو شاید ہی آپ کو معلوم ہوں

انگور نہ صرف ایک لذیذ اور ورسٹائل پھل ہے بلکہ صحت کے لیے بہت سے فوائد بھی پیش کرتا ہے۔ چاہے آپ انہیں تازگی بخش پھل کے طور پر کھائیں، یا سلاد میں ڈال کر، یا شربت کی شکل میں، انگور کئی طریقوں سے آپ کی صحت پر مثبت اثر ڈال سکتے ہیں۔

انگور غذائیت سے بھرپور:

انگور کا ایک کپ آپ کی روزانہ وٹامن سی کی ضروریات کا ایک چوتھائی حصہ فراہم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، ڈی این اے کی مرمت اور کولیجن اور سیروٹونن دونوں کی پیداوار کے لیے وٹامن سی کی ضرورت ہوتی ہے۔ وٹامن سی آئرن کے جذب کو بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ہڈیوں کی تشکیل کے لیے وٹامن کے کی ضرورت ہوتی ہے، اور اس کمی کا تعلق فریکچر کے بڑھتے ہوئے خطرے سے ہوتا ہے، اور انگور میں وٹامن کے موجود ہوتا ہے۔

انگور کھانے کے فائدے:

کینسر سے بچاتے ہیں:

انگور میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جیسے ریزویراٹرول، فلیوونائڈز اور کوئرسیٹن، جو آپ کے خلیوں کو آکسیڈیٹیو تناؤ اور فری ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ کینسر جیسی دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کر سکتے ہیں۔

جلد کی صحت:

انگور میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامنز صحت مند، چمکدار جلد کو فروغ دے سکتے ہیں۔ ریزویراٹرول، خاص طور پر، عمر مخالف اثرات اور جلد کو نقصان سے بچانے کے ساتھ منسلک کیا گیا ہے۔

دل کی صحت:

انگور کا باقاعدگی سے استعمال قلبی صحت کیلیئے اچھا ہے۔ انگور میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور پولیفینول بلڈ پریشر کو کم کرنے، خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے اور خون کی نالیوں کے صحت مند کام کو فروغ دینے میں مدد کر سکتے ہیں، جس سے دل کی بیماری کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

ہاضمہ بہتر بناتے ہیں:

انگور غذائی ریشہ کا ایک بہترین ذریعہ ہے، جو ہاضمہ اچھا کرنے کے ساتھ قبض کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ انگور میں موجود قدرتی مٹھاس جیسے گلوکوز اور فرکٹوز، خون میں شکر کی سطح میں تیزی سے اضافہ کیے بغیر فوری توانائی فراہم کر سکتے ہیں۔

دماغی صحت

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ انگور میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس علمی افعال کو سہارا دے سکتے ہیں اور عمر سے متعلق علمی زوال سے بچا سکتے ہیں۔ ریزویراٹرول، خاص طور پر، بہتر میموری اور سیکھنے کی صلاحیتوں کیلیئے جانا جاتا ہے جو اس میں موجود ہے۔

وزن کم کرنے میں مددگار:

انگور میں کیلوریز نسبتاً کم ہوتی ہیں اور ان میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جس کی وجہ سے یہ ان لوگوں کے لیے ایک تسلی بخش اور صحت مند ناشتے کا آپشن بنتے ہیں جو اپنے وزن کو سنبھالنا چاہتے ہیں۔ انگور میں موجود فائبر بھوک کو کنٹرول کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

Grapes Health Benefits

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Grapes Health Benefits and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Grapes Health Benefits to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2520 Views   |   01 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

روزانہ چند دانے انگور کے کھائیں اور کمال دیکھیں ۔۔ جانیں انگور کھانے کے ایسے حیرت انگیز فائدے جو شاید ہی آپ کو معلوم ہوں

روزانہ چند دانے انگور کے کھائیں اور کمال دیکھیں ۔۔ جانیں انگور کھانے کے ایسے حیرت انگیز فائدے جو شاید ہی آپ کو معلوم ہوں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ روزانہ چند دانے انگور کے کھائیں اور کمال دیکھیں ۔۔ جانیں انگور کھانے کے ایسے حیرت انگیز فائدے جو شاید ہی آپ کو معلوم ہوں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔