یہ پیر زمین پر نہ رکھیں، میلے ہوجائیں گے.. گھر پر پیڈی کیور کرنے کا ایسا زبردست طریقہ جس کے بعد پیر زمین پر رکھنے کو بھی جی نہ چاہے

عید جیسے جیسے قریب آتی ہے خواتین کو اپنے کپڑوں کے ساتھ چہرے اور ہاتھ پاؤں کو خوبصورت بنانے کا خیال بھی آنے لگتا ہے اور وہ انھیں خوبصورت بنانے کے لئے ہزاروں روپے خرچ کرنے سے بھی گریز نہیں کرتیں۔ اسی کمزوری کا فائدہ اٹھا کر پارلر والے منہ مانگے دام وصول کرتے ہیں۔ اسی لئے ہم اپنے پڑھنے والوں کو ڈاکٹر بلقیس کا بتایا ہوا آج گھر بیٹھے ہی چند اسٹیپس کے زریعے اتنا زبردست پیڈی کیور کرنے کا طریقہ بتائیں گے جس سے آپ کے پیر بھی چمک اٹھیں گے اور پیسے بھی نہیں خرچ ہوں گے۔

اسٹیپ ون

سب سے پہلے ایک پیالے میں بغیر بیج کے آدھا لیموں نچوڑ لیں، ایک چمچ باڈی واش اور ایک چمچ نمک ملا کر گرم پانی سے بھرے ٹب میں ڈال دیں۔ اب پیروں کو ١٠ منٹ تک ٹب میں بھگوئیں۔ یہ اسٹیپ پیروں کی جلد کو نرم کرنے کے لئے کیا جاتا ہے۔

مساج

کوئی بھی تیل لے کر پیروں کا دس منٹ تک مساج کریں۔ یہ دوران خون بہتر کرے گا اور پٹھوں کو سکون دے گا۔

اسکربنگ

ایک چمچ چینی، ایک چمچ نمک، آدھا لیموں کا رس، ایک چمچ گلیسرین اور ایک چمچ پسا ہوا بادام اچھی طرح مکس کر کے پیروں پر 10 منٹ تک ملیں اور گرم پانی سے پیر کھنگال کر خشک کر لیں۔ اسکربنگ سے پیروں سے سارا میل کچیل نکل جائے گا، دوران خون بہتر ہوگا اور پیر نرم ملائم ہوجائیں گے۔

موسچرائزنگ

ایک چمچ گلیسرین یا پیٹرولیم جیلی لیں اور ایک چمچ ایلوویرا جیل اچھی طرح مکس کر کے پیروں پر لگائیں۔ یہ اسٹپ جلد کو نمی بخشے گا۔

ماسک

ایک چمچ کافی پاؤڈر، ایک چمچ ہلدی اور ایک چمچ زیتون کا تیل تھوڑا پانی ڈال کر مکس کریں اور 5 منٹ کے لئے چھوڑ دیں۔ پھر دوبارہ مکس کر کے پیروں پر لگائیں اور 15 منٹ بعد پیر صاف کرلیں۔

آخری اسٹیب

اب ایک چمچ خشک دودھ لے کر گرم پانی والے ٹب میں ملا دیں اور پیر 10 منٹ تک مزید بھگوئیں پھر خشک کر لیں۔ آپ کے پیر خوبصورت ہوجائیں گے۔

By Khush Bakht  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   2255 Views   |   13 Apr 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 04 October 2023)

یہ پیر زمین پر نہ رکھیں، میلے ہوجائیں گے.. گھر پر پیڈی کیور کرنے کا ایسا زبردست طریقہ جس کے بعد پیر زمین پر رکھنے کو بھی جی نہ چاہے

یہ پیر زمین پر نہ رکھیں، میلے ہوجائیں گے.. گھر پر پیڈی کیور کرنے کا ایسا زبردست طریقہ جس کے بعد پیر زمین پر رکھنے کو بھی جی نہ چاہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ یہ پیر زمین پر نہ رکھیں، میلے ہوجائیں گے.. گھر پر پیڈی کیور کرنے کا ایسا زبردست طریقہ جس کے بعد پیر زمین پر رکھنے کو بھی جی نہ چاہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔