بخار، بڑے بڑے دانے۔۔۔ بچوں میں ٹماٹو فلو کے نام سے دریافت ہونے والی نئی بیماری کتنی خطرناک ہے؟

کورونا کی وباء کا زور کم ہونے کے بعد دنیا میں نئی نئی بیماریوں کا سلسلہ بڑھتا جارہا ہے، حال ہی میں بھارت میں سامنے آنے والے ٹماٹو فلو نے درجنوں بچوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے جس کے بعد اس نئی بیماری کے حوالے سے تشویش میں اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔

ٹماٹر فلو کیا ہے؟

ٹماٹر فلو ایک نامعلوم بخار ہے جس کے زیادہ تر کیسز بھارتی ریاست کیرالہ میں سامنے آرہے ہیں، اس سے چھوٹے بچے زیادہ متاثرہ ہوسکتے ہیں تاہم ابھی یہ واضح نہیں ہوسکا کہ یہ بیماری وائرل بخار ہے،چکن گونیایا ڈینگی بخار کا اثر ہے۔

ٹماٹر بخار کی علامات

ٹماٹر فلو کا شکار ہونے بچوں کو تقریباً ٹماٹر کے سائز کے دانے ہوتے ہیں، جلد میں جلن ہوتی ہے، زبان پر پانی کی کمی کی علامات ظاہر ہوتی ہیں۔ کچھ مریضوں نے دعویٰ کیا ہے کہ پھوڑے سے کیڑے بھی نکلتے ہیں۔ تیز بخار، چھالے، تھکاوٹ، جوڑوں کا درد، پیٹ میں درد، متلی، قے، اسہال، کھانسی، چھینک، ناک بہنا ٹماٹر کے سائز کے دانے، منہ میں جلن، ہاتھوں، گھٹنوں، کولہوں میں تکلیف ٹماٹر فلو کی اہم علامات ہیں۔

کیا یہ پھیل سکتا ہے؟

عام فلو کی طرح ٹماٹو فیور بھی متعدی ہے اور اس کے پھیلاؤ کو روکنے کا واحد طریقہ متاثرہ بچے کو الگ تھلگ رکھنا ہے۔ بچوں کو فلو کی وجہ سے ہونے والے چھالوں کو کھرچنے سے روکنا ضروری ہے۔ مناسب آرام اور حفظان صحت کا بھی مشورہ دیا جاتا ہے۔ متاثرہ افراد کے ذریعے استعمال ہونے والے برتن، کپڑے اور دیگر اشیاء کو صاف کرنا ضروری ہے تاکہ فلو کو پھیلنے سے روکا جا سکے۔
ٹماٹر بخار خود کو محدود کرنے والا فلو ہے، جس کا مطلب ہے کہ اگر مناسب دیکھ بھال کی جائے تو علامات وقت کے ساتھ ساتھ خود ہی ٹھیک ہو جاتی ہیں۔ سب سے اہم پہلو یہ ہے کہ بچے کو ہائیڈریٹ رکھا جائے اور اگر کوئی علامت ہو تو اس کے بارے میں ڈاکٹر سے باقاعدگی سے رابطے میں رہیں۔

احتیاطی تدابیر

طبی ماہرین ٹماٹو فلو کے حوالے سے تاحال کوئی حتمی رائے نہیں دے سکے تاہم ماہرین کا کہنا ہے کہ متاثرہ مریض کو فوری ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔ ہلکی غذاء اور خراش سے بچنا چاہیے، دوسرے لوگوں سے فاصلہ برقرار رکھنا چاہیے۔ مریض اور اس کے آس پاس کے لوگوں کے لیے صفائی کا خیال رکھنا ضروری ہے۔

Bachon Mein Tomato Flu Ki Bemari

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bachon Mein Tomato Flu Ki Bemari and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bachon Mein Tomato Flu Ki Bemari to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Sohail  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2252 Views   |   24 Jul 2022
About the Author:

Sohail is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Sohail is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 February 2024)

بخار، بڑے بڑے دانے۔۔۔ بچوں میں ٹماٹو فلو کے نام سے دریافت ہونے والی نئی بیماری کتنی خطرناک ہے؟

بخار، بڑے بڑے دانے۔۔۔ بچوں میں ٹماٹو فلو کے نام سے دریافت ہونے والی نئی بیماری کتنی خطرناک ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بخار، بڑے بڑے دانے۔۔۔ بچوں میں ٹماٹو فلو کے نام سے دریافت ہونے والی نئی بیماری کتنی خطرناک ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔