بدبو کی وجہ سے لہسن کو نظر انداز نہیں کریں ۔۔ جانیں لہسن کھانے کے وہ 5 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کو بہتر بنائیں

اگرچہ لہسن صحت کے لیے بے شمار فوائد پیش کرتا ہے، لیکن اسے متوازن غذا اور صحت مند طرز زندگی کے حصے کے طور پر استعمال کرنا ضروری ہے۔ تازہ لہسن کو اپنے کھانوں میں شامل کرنا، چاہے کچا ہو یا پکا، یہ ممکنہ فوائد فراہم کر سکتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کو الرجی یا مخصوص طبی حالات ہیں، تو اپنی خوراک میں اہم تبدیلیاں کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا اچھا خیال ہے۔

آج ہم بات کریں گے لہسن کے فوائد کے حوالے سے، جو جاننا آپ کے لیئے ضروری ہے تا کہ آپ اسے اپنی غذا میں لازمی شامل کریں۔

مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے

لہسن اپنی قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس میں الیسن جیسے مرکبات ہوتے ہیں، جو انفیکشن کے خلاف مدافعتی نظام کے ردعمل کو بڑھانے کے لیے کام کرتے ہیں۔ لہسن کا باقاعدہ استعمال نزلہ، زکام اور دیگر عام بیماریوں کی شدت اور دورانیہ کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

دل کی صحت

لہسن کو دل کی صحت میں بہتری سے جوڑا گیا ہے۔ یہ بلڈ پریشر اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے، دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرتا ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ لہسن میں موجود سلفر مرکبات خون کی شریانوں کے کام کو بہتر بنا کر اور سوزش کو کم کرکے قلبی صحت کو فروغ دیتے ہیں۔

وزن میں کمی

لہسن میٹابولزم کو بڑھاتا ہے، جو وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے خالی پیٹ لیا جائے تو دن بھر پیٹ بھرنے کا احساس ہوتا ہے اور بھوک کے احساس کو کم کرتا ہے۔

کینسر سے بچاؤ

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لہسن کا استعمال کینسر کی روک تھام میں کردار ادا کرسکتا ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ لہسن میں موجود سلفر مرکبات ممکنہ طور پر کینسر مخالف خصوصیات رکھتے ہیں۔ جب کہ تحقیق میں ہے کہ، لہسن کو متوازن غذا میں شامل کرنے سے بعض قسم کے کینسر کے خطرے کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے، خاص طور پر وہ جو نظام انہضام کو متاثر کرتے ہیں۔

توانائی سے بھرپور

متعدد مطالعات اس بات کی تائید کرتے ہیں کہ جب کوئی شخص تھکا ہوا جاگتا ہے یا جب توانائی کم ہوتی ہے تو لہسن کھانے سے توانائی کی سطح کو فوری طور پر بڑھایا جاسکتا ہے۔ لہسن فائٹو کیمیکلز کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو بیماری سے بچنے اور مدافعتی نظام کو بڑھانے کے لیے جانا جاتا ہے۔

Garlic Benefits

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Garlic Benefits and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Garlic Benefits to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3428 Views   |   17 Aug 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 April 2024)

بدبو کی وجہ سے لہسن کو نظر انداز نہیں کریں ۔۔ جانیں لہسن کھانے کے وہ 5 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کو بہتر بنائیں

بدبو کی وجہ سے لہسن کو نظر انداز نہیں کریں ۔۔ جانیں لہسن کھانے کے وہ 5 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کو بہتر بنائیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بدبو کی وجہ سے لہسن کو نظر انداز نہیں کریں ۔۔ جانیں لہسن کھانے کے وہ 5 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کو بہتر بنائیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔