10 روپے میں گردن کی سیاہی سے نجات حاصل کریں، آسان ترین طریقہ سیکھیے

گردن کی سیاہی دور کرنے کا علاج: میں خوبصورت ہو جاؤں گی یہ کہہ کر بہت سے لوگ گھر میں ہی خوبصورتی کو مزید بڑھانے کا کام گھریلو اجزاء سے کرتے ہیں۔ کون ہے جو خوبصورت نظر نہیں آنا چاہتا۔ لیکن، اس خوبصورتی میں کچھ چیزیں ایسی بھی ہیں جو بہت سے لوگوں کو تذبذب کا شکار کردیتی ہیں۔ اگرچہرہ خوبصورت ہو، تروتازہ لگ رہا ہو لیکن گردن کالی الگ نمایاں ہو رہی ہو تو یہ محفل میں شرمندہ کروانے کا باعث بنتا ہے۔

(گردن) گردن جسم کا وہ حصہ ہے جس کی باقاعدگی سے صفائی نہ کی جائے تو سیاہ پڑ جاتی ہے۔ اس مقصد کے لیے بہت سے اسکرب اور دیگر اجزاء دستیاب ہیں۔ لیکن، کچھ لوگوں کے لیے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ ایسی حالت میں گھر میں دستیاب سامان یا اجزاء سے فائدہ اٹھانے کی کوشش کریں۔

چاول کالا پن کم کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ جسم میں پانی کی کمی گردن پر ٹین کے جمع ہونے یعنی سیاہی کا باعث بنتی ہے۔ چاول کا پانی اور چاول کا پیسٹ اس کی سیاہی کو دور کرنے میں بہت مدد کرتا ہے۔

گردن صاف کرنے کا طریقہ

(چاول کا پانی) چاولوں سے گردن صاف کرنے کے لیے رات کو سونے سے پہلےایک مٹھی چاولوں کو پانی میں بھگو دیں اور صبح اٹھنے کے بعد اسے پیس لیں۔ اس چاول کے پیسٹ میں 1 وٹامن ای کیپسول اور 1 چمچ کافی شامل کریں۔ اس مکسچر کو گردن پر لگائیں اور 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں، پھر دھو لیں۔ اس کے بعد گردن پر ہلکے ہاتھ سے موئسچرائزر لگائیں۔ ایسا کرنے سے گردن کا کالا پن دور ہو جائے گا۔

یاد رہے کہ ایک بات کا خیال رکھنا چاہیے کہ اس مکسچر کو گردن پر زور سے نہ رگڑیں۔ ایسا کرنے سے گردن کی جلد کو نقصان پہنچے گا۔ اس مکسچر کو زیادہ دیر تک گردن پر خشک نہ ہونے دیں۔ اس کے علاوہ، یہ اچھی بات ہے کہ یہ مکسچر بالوں کے ساتھ رابطے میں نہیں آتا ہے. کیونکہ اگر یہ بالوں میں پھنس جائے تو اسے نکالنا بہت مشکل ہوتا ہے۔

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   1149 Views   |   03 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about 10 روپے میں گردن کی سیاہی سے نجات حاصل کریں، آسان ترین طریقہ سیکھیے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (10 روپے میں گردن کی سیاہی سے نجات حاصل کریں، آسان ترین طریقہ سیکھیے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.