چاکلیٹ شیک میں ہلدی ڈال کر پینے سے کونسا بڑا فائدہ ہوتا ہے؟ جانیں مشہور ہربلسٹ کی رائے

بچوں اور بڑوں کی پسند چاکلیٹ شیک جو ہر موسم میں ہر کوئی پینا پسند کرتا ہے اور اس میں آئس کیوبز ڈال کر گرمی کو بھگانے کے لئے پیتا ہے۔ مگر اس ڈرنک میں اگر آپ ہلدی کا اضافہ کریں تو یہ مہنگی ویکسین کا کام کرتی ہے۔ مگر کون سی ویکسین؟
جانیں مشہور ہربلسٹ ڈاکٹر ریچوئیتہ شرما کیا بتاتی ہیں؟

چاکلیٹ شیک میں ہلدی ڈال کر پینے کا منفرد فائدہ:

٭ وہ لوگ جن کو کتے نے کاٹ لیا ہو اور ان کی ویکسین جاری ہو، یہ لوگ چاکلیٹ شیک میں ہلدی ڈال کر پی لیں وہ بھی دن میں 2 مرتبہ ۔
٭ اور جس جگہ کتے کے کاٹنے کے نشانات ہیں وہاں کوکو پاؤڈر کو ویسلین میں مکس کرکے لگائیں۔

فائدہ کیوں ہوگا؟

اس ٹپ میں چونکہ چاکلیٹ اور ہلدی کے ساتھ کوکو پاؤڈر بھی شامل ہے، یہ وہ اجزاء ہیں جو کتے کے زہر کو ختم کرکے جسم کو گرمی سے بچاتے ہیں تاکہ آپ کے اسکن سیلز کو کسی قسم کا کوئی نقصان نہ ہو اور ویکسین کے اثرات لمبے عرصے تک آپ کو مختلف قسم کے زہریلے جراثیموں سے بچا سکیں۔

By Humaira    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    404 Views    |    10 Apr 2021

Comments/Ask Question

Read Blog about چاکلیٹ شیک میں ہلدی ڈال کر پینے سے کونسا بڑا فائدہ ہوتا ہے؟ جانیں مشہور ہربلسٹ کی رائے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (چاکلیٹ شیک میں ہلدی ڈال کر پینے سے کونسا بڑا فائدہ ہوتا ہے؟ جانیں مشہور ہربلسٹ کی رائے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.