کیا آپ بھی سارا سال کے لئے مٹر فریز کرلیتے ہیں؟ تو جانئے آپ کے جسم کواس سے کتنا نقصان پہنچ سکتا ہے؟

فروزن مٹر کے نقصانات:

مٹر بہت سے لوگوں کو پسند ہوتے ہیں۔ پلاؤ ہو یا کوئی سالن یا سبزی، آپ کئی پکوانوں میں مٹر کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ موسم کے علاوہ مٹر کھانا چاہتے ہیں تو آپ کو جمے ہوئے مٹر کھانے ہوں گے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ فروزن مٹر کا استعمال جسم کے لیے کتنا نقصان دہ ہے۔ ہاں اگر آپ اس کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کی صحت کے لئے بہت سی پریشانیوں کا باعث بن سکتا ہے۔

فروزن مٹر کھانے کے نقصانات:

1۔ وزن بڑھ سکتا ہے:

اگر آپ فروزن مٹر زیادہ مقدار میں کھاتے ہیں تو آپ کا وزن بہت تیزی سے بڑھ سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ منجمد کھانے میں نشاستہ کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو وزن میں اضافے کا باعث بنتی ہے۔

2۔ ذیابیطس کا خطرہ:

کیا آپ جانتے ہیں کہ نشاستہ کا استعمال مٹر کو تازہ رکھنے کے لیے کیا جاتا ہے؟ یہ نشاستے کھانے میں ذائقہ برقراررکھنے میں مدد کرتے ہیں۔ جب آپ اسے کھاتے ہیں تو یہ نشاستہ چینی میں بدل جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے شوگر لیول بڑھ سکتا ہے اور آپ ذیابیطس کا شکار ہو سکتے ہیں۔

3۔ دل کی بیماری کا خطرہ:

فروزن مٹر میں ٹرانس چربی ہوتی ہے جو شریانوں کے بند ہونے کا خطرہ پیدا کر کے دل کی بیماری کا باعث بن سکتی ہے۔ یہ چربی جسم میں خراب کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا سکتی ہیں۔ اس لیے آپ کو فروزن مٹر کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

4۔ بلڈ پریشرمیں اضافہ:

فروزن مٹر کے زیادہ استعمال سے بلڈ پریشر بڑھنے کا خدشہ ہے۔ کیونکہ یہ ہمارے جسم میں سوڈیم کی مقدار کو بڑھاتا ہے۔ اس سے آپ کے جسم میں سوڈیم کی مقدار بڑھ جاتی ہے جس سے ہائی بلڈ پریشر کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    569 Views    |    24 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کیا آپ بھی سارا سال کے لئے مٹر فریز کرلیتے ہیں؟ تو جانئے آپ کے جسم کواس سے کتنا نقصان پہنچ سکتا ہے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کیا آپ بھی سارا سال کے لئے مٹر فریز کرلیتے ہیں؟ تو جانئے آپ کے جسم کواس سے کتنا نقصان پہنچ سکتا ہے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.