ڈیلیوری کے بعد کمردرد کا سنگین مسئلہ ۔۔ اس کا گھریلو آسان حل کیا ہے ؟

ڈلیوری کے بعد کمر میں درد | کسی بھی خاتون کی زندگی کا سب سے خوشی کا لمحہ وہ ہوتا ہے جب وہ ماں بنتی ہے لیکن ڈیلیوری کے بعد اکثر خواتین کو بہت سے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ان میں سے زیادہ تر مسائل جیسے وزن بڑھنا، کمر کے اندر اور اردگرد درد اور صبح کی بیماری وغیرہ۔زیادہ تر خواتین کو ڈیلیوری کے بعد کمر درد کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اگرچہ عمر بڑھنے کے ساتھ یہ درد بڑھنے لگتا ہے لیکن ڈیلیوری کے بعد یہ مسئلہ سنگین ہو جاتا ہے۔

کمر میں درد کے پیچھے بہت سی وجوہات ہوسکتی ہیں، جیسے کمر میں موچ، موچ وغیرہ۔ کمر میں درد جو کہ بعد میں ہوتا ہے اس پر ورزش اور یوگا سے قابو پایا جاسکتا ہے۔

ڈلیوری کے بعد کمر کا درد: یوگا کمر کے درد کو دور کرے گا۔
ڈلیوری کے بعد کمر میں درد: ڈیلیوری کے بعد کمر درد میں پریشانی؟ تو یہ علاج گھر پر ہی کریں۔

ماہرین کے مطابق ڈیلیوری کے بعد خواتین کی کمر میں درد ہونا بہت عام بات ہے، درحقیقت ڈیلیوری کے دوران خواتین کی کمر پر زیادہ دباؤ پڑتا ہے جس کی وجہ سے کمر میں درد ہوتا ہے۔ باقاعدگی سے یوگا کرنے سے اس قسم کے درد پر قابو پایا جا سکتا ہے، اس کے علاوہ غذائیت سے بھرپور غذا کھا کر بھی اس مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

آپ حمل کے بعد یوگا کب شروع کر سکتے ہیں؟

ڈلیوری کے بعد کمر میں درد: ڈیلیوری کے بعد کمر درد میں پریشانی؟ تو یہ علاج گھر پر ہی کریں۔
اب تک ہم یہ جان چکے ہیں کہ حمل کے بعد کمر درد کو دور کرنے کے لیے یوگا کرنا بہت فائدہ مند ہے، اس لیے اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ خواتین کو ڈلیوری کے کتنے عرصے بعد یوگا کرنا شروع کر دینا چاہیے۔ اس سوال کے حوالے سے ماہرین کا کہنا ہے کہ جن خواتین کی نارمل ڈیلیوری ہوچکی ہے، وہ خواتین 1 ماہ بعد ہی یوگا شروع کرسکتی ہیں۔ دوسری جانب جن خواتین کی ڈیلیوری کا آپریشن ہوا ہے یعنی سیزرین طریقہ سے، تو وہ خواتین ڈیلیوری کے تین ماہ بعد سے یوگا کرنا شروع کر سکتی ہیں۔

کس قسم کی ورزش کر سکتے ہیں
کمر کے درد کو دور کرنے کے لیے بہت سی ورزشیں اور یوگاسن ہیں، جن میں ریڑھ کی ہڈی کا موڑ، کوبرا پوز، برج پوز، نیچے کی طرف کرنسی اور بالاسن اہم ہیں۔

سپائن سپائنل ٹوئسٹ ایکسرسائز کرنے سے کمر کے درد میں کافی آرام ملتا ہے، اگر آپ کو کمر میں شدید درد ہو تو کوبرا پوز کرنے سے درد میں فوری آرام ملتا ہے اور اگر آپ چاہیں تو کوبرا پوز کو بھی اپنے روزمرہ کے معمولات میں شامل کر سکتے ہیں۔

ڈلیوری کے بعد کمر میں درد: ڈیلیوری کے بعد کمر درد میں پریشانی؟ تو یہ علاج گھر پر ہی کریں۔
آپ اپنے گھر میں برج پوز بہت آسانی سے کر سکتے ہیں، اس یوگا آسن کے ذریعے درد کو بہت جلد دور کیا جا سکتا ہے۔

بالاسن کرنے سے جسم کو کافی آرام ملتا ہے، اگر یہ آسن باقاعدگی سے کیا جائے تو نہ صرف کمر درد بلکہ جسم کے دیگر حصوں کے درد سے بھی آرام ملتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ یہ آسن ان خواتین کے لیے خاص طور پر فائدہ مند ہے جو ڈیلیوری کے بعد کمر کے شدید درد میں مبتلا ہیں۔

ادھو مکھا آسن کرنے سے کمر اور کمر کے نچلے حصے کے پٹھوں میں کھنچاؤ کا احساس ہوتا ہے، اس کے علاوہ یہ آسن جسم میں خون کی روانی کو بھی بہتر کرتا ہے۔ ادھومکھا آسن ہڈیوں کو مضبوط کرنے کے ساتھ ساتھ جسم کو بھی مضبوط کرتا ہے

Delivery Ke Baad Kamar Dard Ka Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Delivery Ke Baad Kamar Dard Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Delivery Ke Baad Kamar Dard Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2956 Views   |   13 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

ڈیلیوری کے بعد کمردرد کا سنگین مسئلہ ۔۔ اس کا گھریلو آسان حل کیا ہے ؟

ڈیلیوری کے بعد کمردرد کا سنگین مسئلہ ۔۔ اس کا گھریلو آسان حل کیا ہے ؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ڈیلیوری کے بعد کمردرد کا سنگین مسئلہ ۔۔ اس کا گھریلو آسان حل کیا ہے ؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔