عقل داڑھ نے تو عقل ٹھکانے لگادی۔۔ داڑھ کے درد سے چھٹکارہ حاصل کرنے کیلیئے ماہرین کون سی ٹپس بتاتے ہیں؟

حکمت کے دانت جسے عقل دارح بھی کہا جاتا ہے، تیسرے داڑھ ہیں جو عام طور پر 17 اور 25 سال کی عمر کے درمیان منہ کے پچھلے حصے میں ظاہر ہوتے ہیں۔ زیادہ تر لوگوں کے چار حکمت والے دانت ہوتے ہیں، منہ کے ہر کونے میں ایک۔ یہ عقل داڑھ اس لیے کہلاتے ہیں کیونکہ وہ دوسرے دانتوں کے مقابلے میں بعد کی عمر میں ظاہر ہوتے ہیں، جب یہ خیال کیا جاتا ہے کہ کسی شخص نے کچھ عقل حاصل کرلی ہے۔

عقل داڑھ آنے پر تکلیف کیوں ہوتی ہے؟

کچھ لوگوں کے جبڑے میں اتنی جگہ ہوتی ہے کہ ان کے عقل داڑھ بغیر کسی پریشانی کے نکل آتے ہیں، جبکہ بہت سے دوسرے لوگوں کے لیے عقل داڑھ درد ناک ہو سکتے ہیں۔ یہ درد، انفیکشن، یا ملحقہ دانتوں اور مسوڑھوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں، جس کے لیے اکثر ان داڑھوں کو نکالنے کی ضرورت پیش آجاتی ہے۔ عموماً چبانے یا کاٹنے کے لیے عقل داڑھ ضروری نہیں ہوتے، اس لیے ان کا ہٹانا عام طور پر منہ کے مجموعی کام کو متاثر نہیں کرتا۔

عقل داڑھ کا درد کم کرنے کے گھریلو نسخے:

۔ دانتوں کے درد کو دور کرنے کیلیئے لونگ منہ میں رکھنا ایک بہت ہی عام اور آزمودہ نسخوں میں سے ایک ہے۔ اسے صدیوں سے دانت کے درد کیلیئے استعمال کیا جارہا ہے۔

۔ پانی میں نمک ملا کر اس سے غرارے کرنے سے عقل داڑھ سے نکلنے والے خون اور درد میں کمی ممکن ہے۔ اس سے نہ صرف درد کم ہوگا بلکہ منہ کے جراثیم بھی دور ہوجائیں گے۔

۔ عقل داڑھ کے درد کو ختم کرنے کے لئے اور داڑھ سے سوجن دور کرنے کے لئے آپ کولڈ کمپریس یعنی برف یا پھر آئس کریم کا استعمال بھی کرسکتے ہیں برف کا ٹکڑا بار بار متاثرہ جگہ پر لگائیں یا پھر آئس کریم کھائیں ڈاکٹرز بھی یہی مشورہ دیتے ہیں۔

۔ عقل داڑھ میں ہونے والے درد کی وجہ داڑھ میں سوجن اور انفیکشن ہوتا ہے۔ ایسے میں اگر اینٹی انفلامیٹری اور اینٹی انفیکشن خصوصیات سے بھرپور لہسن کو چبا لیا جائے تو اس سے درد میں کمی آئے گی یا پھر پسا ہوا لہسن بھی عقل داڑھ کی جگہ پر رکھنے سے بھی آرام مل سکتا ہے۔

Darh Ke Dard Ka Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Darh Ke Dard Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Darh Ke Dard Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1956 Views   |   07 Mar 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

عقل داڑھ نے تو عقل ٹھکانے لگادی۔۔ داڑھ کے درد سے چھٹکارہ حاصل کرنے کیلیئے ماہرین کون سی ٹپس بتاتے ہیں؟

عقل داڑھ نے تو عقل ٹھکانے لگادی۔۔ داڑھ کے درد سے چھٹکارہ حاصل کرنے کیلیئے ماہرین کون سی ٹپس بتاتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ عقل داڑھ نے تو عقل ٹھکانے لگادی۔۔ داڑھ کے درد سے چھٹکارہ حاصل کرنے کیلیئے ماہرین کون سی ٹپس بتاتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔