سردیوں میں روزانہ لونگ کی چائے پیئیں ۔۔ اس سے کون سے 5 بڑے فائدے حاصل کئے جا سکتے ہیں؟

لونگ ایک ایسا مصالحہ ہے جو ذائقے سے لے کر صحت کے علاج تک ہر چیز میں استعمال ہوتا ہے۔ لونگ ہم سب کے کچن میں آسانی سے دستیاب ہیں۔ لونگ کو آیوروید میں بطور دوا بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ اینٹی آکسیڈنٹ سے بھرپور لونگ بہت صحت بخش ہوتی ہے۔ لونگ میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی مائکروبیل، اینٹی وائرل اور ینالجیسک وٹامنز، منرلز اور دیگر غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ جو جسم کے لیے بہت فائدہ مند سمجھے جاتے ہیں ۔ لونگ کی چائے صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس چائے کو روزانہ پینے سے دانت کا درد ٹھیک ہو جاتا ہے۔ یہی نہیں بلکہ اس کا استعمال وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے اور مدافعتی نظام کو مضبوط کرتا ہے۔ سردیوں میں لونگ کی چائے کے فوائد اور بھی بڑھ جاتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں لونگ کی چائے پینے کے کیا فوائد ہیں۔

سردی زکام اور کھانسی سے نجات:

چائے سردی سے بچنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لونگ کے خواص گرم ہیں۔ اس لیے سردیوں میں لونگ کی چائے پینے سے سردی اور کھانسی سے نجات مل سکتی ہے۔

قوت مدافعت میں اضافہ:

سردیوں میں لونگ کی چائے پینا مدافعتی نظام کو کمزور ہونے سے روکتا ہے۔ لونگ میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو جسم سے فری ریڈیکلز کو ختم کرنے میں مدد دیتے ہیں، جس سے ہمارا مدافعتی نظام مضبوط ہوتا ہے۔

دانت کا درد بھگائے:

آپ نے دانت کے درد کے لیے لونگ کا تیل اور لونگ کا کئی بار استعمال کیا ہوگا۔ لیکن کیا آپ نے لونگ کی چائے پی ہے؟ لونگ میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ لونگ کی چائے پینے سے دانت کا درد اور مسوڑھوں کی سوزش کم ہوتی ہے۔

ہاضمہ کی بہتری:

لونگ کی چائے پینے سے ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ اگر آپ کو ہاضمے کے مسائل ہیں تو آپ لونگ کی چائے پی سکتے ہیں۔

میٹابولزم تیز کرے:

ہر صبح لونگ کی چائے پینے سے آپ اپنے میٹابولزم کی شرح کو بڑھا سکتے ہیں۔ یہی نہیں یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

لونگ کی چائے کیسے بنائی جائے؟

لونگ کی چائے آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ آپ صرف دو اجزاء کا استعمال کرکے گھر میں لونگ کی چائے بنا سکتے ہیں۔ اس چائے کو بنانے کے لیے آپ کو 3 سے 4 لونگ اور 1 کپ پانی کی ضرورت ہوگی۔ ایک برتن میں ایک کپ پانی ڈال کر اس میں لونگ ابالیں۔ 3-5 منٹ بعد گیس بند کر دیں، ایک کپ چائے میں شہد ملا کر پی لیں۔ صبح اس چائے سے لطف اندوز ہونے کا بہترین وقت ہے۔ آپ کو اس چائے کے ایک کپ سے زیادہ نہیں پینا چاہیے کیونکہ کسی بھی چیز کی زیادتی آپ کی صحت کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   854 Views   |   31 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about سردیوں میں روزانہ لونگ کی چائے پیئیں ۔۔ اس سے کون سے 5 بڑے فائدے حاصل کئے جا سکتے ہیں؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (سردیوں میں روزانہ لونگ کی چائے پیئیں ۔۔ اس سے کون سے 5 بڑے فائدے حاصل کئے جا سکتے ہیں؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.