ناخن ٹوٹتے ہیں اور دل کی دھڑکن بھی۔۔ کیا آپ کیلشیم کی کمی کی ان علامات سے واقف ہیں! جانیں اس کمی کو پورا کیسے کریں؟

دیکھا جائے تو تمام اعضاء اور گوشت پوست جس ستون پر کھڑا ہے وہ ہڈیوں کا ڈھانچہ ہے جو بڑی حد تک کیلشیم سے بنا ہوا ہے۔ ایسا نہیں کہ ہڈیاں جسم کے اندر ہیں تو کیلشیم کی کمی نظر نہیں آتی لیکن کچھ لوگ جانتے بوجھتے بھی کیلشیم کی کمی کو نظر انداز کردیتے ہیں اور اسے اہم نہیں سمجھتے۔ اس آرٹیکل میں ہم اپنے قارئین کو کیلشیم کی کمی کی علامات اور اسے کم کرنے والی غذاؤں کے بارے میں بتائیں گے۔

کیلشیم کی کمی کی علامات اور اس سے ہونے والے نقصانات

کیلشیم کی کمی کو ہائپوکالسیمیا بھی کہا جاتا ہے یہ مجموعی صحت پر منفی اثرات مرتب کر سکتی ہے۔ کیلشیم ایک ضروری معدنیات ہے جو ہڈیوں کی صحت، پٹھوں کے جڑاؤ اعصابی نظام کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کی کمی سے جسم پر جو علامات ظاہر ہوتی ہیں ان میں سے چند ہم اپنے قارئین کے لئے بیان کررہے ہیں۔

کمزور ہڈیاں (آسٹیوپوروسس)

کیلشیم کے بنیادی کرداروں میں سے ایک ہڈیوں کی صحت کو فروغ دینا ہے۔ کیلشیم کی کمی ہڈیوں کی کمزوری اور ان کے ٹوٹنے کا باعث بن سکتی ہے۔ اس کی کمی سے آسٹیوپوروسس جیسی ہڈیوں کی بیماری کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

پٹھوں کی کمزوری اور درد

کیلشیم پٹھوں کی صحت کے لئے بھی ضروری ہے۔ کیلشیم کی کمی سے پٹھوں میں کمزوری، اینٹھن اور درد پیدا ہوسکتا ہے۔

جھنجھناہٹ اور بے حسی

کیلشیم کا ایک کام جسم میں اعصابی صحت کو سپورٹ کرنا بھی ہے۔ کیلشیم کی کم سطح ہاتھ پیر کے اعضاء میں جھنجھناہٹ اور بے حسی کی کیفیت پیدا کرسکتی ہے۔

دل کی دھڑکن

دل کی مناسب تال کو برقرار رکھنے کے لیے کیلشیم ضروری ہے جس کی کمی ہونے سے دل کی دھڑکنیں متاثر ہوسکتی ہیں۔

تھکاوٹ اور کمزوری

کیلشیم کی ناکافی مقدار جسم میں تھکاوٹ اور مجموعی طور پر کمزوری کے احساس کو بڑھاسکتی ہے۔

دانتوں کے مسائل

مضبوط دانتوں کو برقرار رکھنے کے لیے کیلشیم کی اہمیت سے انکار ممکن نہیں کیونکہ ہڈیوں کی طرح دانت بھی کیلشیم سے ہی تنشکیل ہاتے ہیں۔ ان کی کمی دانتوں کی خرابی اور مسوڑھوں کی بیماری پیدا کرسکتی ہے اس کے علاوہ دانت ٹوٹ کر جھڑ بھی سکتے ہیں۔

موڈ میں تبدیلی اور ڈپریشن

جدید تحقیق کے مطابق کیلشیم کی کمی موڈ کی خرابی اور ڈپریشن کی وجہ بن سکتی ہے۔ کم کیلشیم کی سطح اضطراب، افسردگی، یا چڑچڑاپن کے احساسات کو فروغ دیتا ہے۔

ٹوٹے ہوئے ناخن

کیلشیم کی کمی ناخنوں کی صحت اور مضبوطی کو بھی متاثر کر سکتی ہے، جس کی وجہ سے ان میں ٹوٹ پھوٹ بڑھ جاتی ہے۔

بلڈ پریشر میں اضافہ

جدید تحقیق سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ کیلشیم کی ناکافی مقدار ہائی بلڈ پریشر کی وجہ بن سکتی ہے۔

خون جمنے میں دشواری

کیلشیم خون کے جمنے کے عمل میں شامل ہوتا ہے اسی وجہ سے اس کی کمی سے زخم بھرنے میں مشکلات اور خون بہنے میں اضافہ ہو سکتا ہے۔

کیلشیم بڑھانے والی غذائیں

اگر آپ کو بھی ان میں کوئی علامات اپنے اندر محسوس ہوتی ہیں تو انھیں غذاؤں سے دور کیا جاسکتا ہے۔ کیلشیم کی کمی کو پورا کرنے کے لیے دودھ کی مصنوعات، پتوں والی سبزیاں، مضبوط غذائیں، بادام ، ٹوفو مچھلی، وٹامن ڈی کے ذرائع کو شامل کریں، کیونکہ یہ جسم میں کیلشیم جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ سورج کی روشنی حاصل کریں۔ کیلشیم کی سطح کو بڑھانے کے لیے کیفین اور نمک کا استعمال کم کریں۔ صحت مند وزن کو برقرار رکھیں اور ہڈیوں کی صحت کے لیے وزن اٹھانے کی مشقیں بھی کریں۔ مجموعی طور پر کیلشیم کے جذب کو سہارا دینے کے لیے سوڈا، تمباکو نوشی، اور الکحل کا زیادہ استعمال کم سے کم کریں۔ اس کے علاوہ ڈاکٹر سے رجوع کر کے کیلشیم سپلیمینٹس بھی استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

Calcium Ki Kami Ki Alamat Nuqsanat Or Ilaaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Calcium Ki Kami Ki Alamat Nuqsanat Or Ilaaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Calcium Ki Kami Ki Alamat Nuqsanat Or Ilaaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1206 Views   |   01 Sep 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 June 2024)

ناخن ٹوٹتے ہیں اور دل کی دھڑکن بھی۔۔ کیا آپ کیلشیم کی کمی کی ان علامات سے واقف ہیں! جانیں اس کمی کو پورا کیسے کریں؟

ناخن ٹوٹتے ہیں اور دل کی دھڑکن بھی۔۔ کیا آپ کیلشیم کی کمی کی ان علامات سے واقف ہیں! جانیں اس کمی کو پورا کیسے کریں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ناخن ٹوٹتے ہیں اور دل کی دھڑکن بھی۔۔ کیا آپ کیلشیم کی کمی کی ان علامات سے واقف ہیں! جانیں اس کمی کو پورا کیسے کریں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔