5 دن کے بچے نے 5 زندگیاں بچا لی ۔۔ ننھے پھول کے والدین نے کیسے اپنے بچے کو موت کی آغوش میں جاتے ہوئے دیکھا؟ احوال بتاتے ہوئے رو پڑے

سورت، گجرات کے ایک جوڑے نے بڑا دل کرتے ہوئے ایک حیران کن فیصلہ کیا اور دوسروں کو زندگی کا تحفہ دے کر اپنے فیصلے کو یادگار بنایا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق، سورت میں 5 دن کے دماغ سے مردہ بچے کے اعضاء کی بازیافت نے تین بچوں کو نئی زندگی دی ہے جنھیں اس کے گردے اور جگر ملے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق، بچہ 13 اکتوبر کو سورت کے ایک پرائیویٹ اسپتال میں پیدا ہوا تھا لیکن اس کے والدین کی خوشی اس وقت کم رہ گئی جب ڈاکٹروں نے کہا کہ بچے میں کوئی حرکت نہیں ہو رہی ہے۔

پھر بچے کو سورت شہر کے ایک اور اسپتال لے جایا گیا اور وینٹی لیٹر پر رکھا گیا۔ این جی او جیوندیپ آرگن ڈونیشن فاؤنڈیشن کے منیجنگ ٹرسٹی وپل تلاویہ نے کہا کہ ان کی بہترین کوششوں کے باوجود، ڈاکٹروں نے محسوس کیا کہ صحت یاب ہونے کے کوئی امکانات نہیں ہیں اور بالآخر بچے کو 'برین ڈیڈ' قرار دے دیا گیا۔

نوزائیدہ کی حالت کے بارے میں جاننے کے بعد، تلاویہ نے کہا کہ وہ اور سرکاری نیو سول اسپتال کے ڈاکٹر نلیش کچھاڑیہ پیڈیاٹرک اسپتال پہنچے، جہاں بچے کو داخل کیا گیا تھا، تاکہ اس کے والدین ہرش سنگھانی اور اس کی بیوی چیتنا کو اعضاء کے عطیہ کے ذریعے جان بچانے کے لیے راضی کیا جاسکے۔

اس اپیل کو متاثر کرتے ہوئے کہ ان کے دماغی مردہ بیٹے کے اعضاء دوسرے بچوں کو نئی زندگی دیں گے، جوڑے اور ان کے اہل خانہ نے اس نیک مقصد کے لیے رضامندی دی۔

تلاویہ نے بتایا کہ خاندان کی رضامندی حاصل کرنے کے بعد، پی پی ساوانی اسپتال کے ڈاکٹروں نے بدھ کو بچے کے جسم سے دو گردے، دو کارنیا (آنکھیں)، جگر اور تلی نکالی۔

تلاویہ نے کہا کہ ہمیں ابھی معلوم ہوا ہے کہ نوزائیدہ کے جگر کو نئی دہلی میں نو ماہ کے بچے میں کامیابی کے ساتھ ٹرانسپلانٹ کیا گیا ہے۔

Organs Of 5 Day Old Infant Give New Life To Others

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Organs Of 5 Day Old Infant Give New Life To Others and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Organs Of 5 Day Old Infant Give New Life To Others to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   2470 Views   |   19 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 April 2024)

5 دن کے بچے نے 5 زندگیاں بچا لی ۔۔ ننھے پھول کے والدین نے کیسے اپنے بچے کو موت کی آغوش میں جاتے ہوئے دیکھا؟ احوال بتاتے ہوئے رو پڑے

5 دن کے بچے نے 5 زندگیاں بچا لی ۔۔ ننھے پھول کے والدین نے کیسے اپنے بچے کو موت کی آغوش میں جاتے ہوئے دیکھا؟ احوال بتاتے ہوئے رو پڑے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ 5 دن کے بچے نے 5 زندگیاں بچا لی ۔۔ ننھے پھول کے والدین نے کیسے اپنے بچے کو موت کی آغوش میں جاتے ہوئے دیکھا؟ احوال بتاتے ہوئے رو پڑے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔