افریقی بچیوں کی آنکھیں نیلی مگر کیسے ۔۔ انوکھی آنکھوں والی جڑواں بچیوں کی حقیقت کیا ہے اور ان کے والد کیوں پریشان ہیں؟

ان جڑواں بچیوں کی تصویر انٹرنیٹ پر جیسے ہی وائرل ہوئیں یہ مشہور شخصیت بن گئیں اور بہت سے فیشن شوز اور دیگر تقریبات میں نظر آئیں۔

میگن اور مورگن جون 2011 میں فلاڈیلفیا، امریکہ میں پیدا ہوئی اور ان کے والدین کے نام سٹیفنی بوائیڈ اور لوول نائٹ ہیں۔

جب اسٹیفنی بوائیڈ نے 6 جون 2011 کو اپنے جڑواں بچوں کو جنم دیا، تو اس کے آس پاس موجود ہر شخص فوراً بتا سکتا تھا کہ بچیاں الگ تھیں۔ ایک خبر نے لکھا کہ ایک چیز جس نے انہیں الگ کیا وہ یہ تھا کہ وہ نیلی آنکھوں والے سیاہ جڑواں تھے، جو اکثر سیاہ فام لوگوں میں نہیں ہوتا۔

ان دونوں جڑواں بچیوں کو ہیٹروکرومیا ایریڈس نامی ایک سنڈروم ہے، ایسی حالت ایک آئیرس کا رنگ دوسرے سے مختلف ہوتا ہے۔

انٹرنیٹ پر مشہور ہونے سے پہلے، لڑکیاں اپنی کمیونٹی میں پہلے سے ہی مشہور تھیں۔ ان کا عرفی نام "ٹرو بلیو ٹوئنز" ہے جو ان کی والدہ اور خاندان والے ان کے پیدا ہونے پر کہتے تھے۔ مزید برآں، جب بھی ان کے والدین کسی ایسے شخص سے ملتے تھے جنہیں وہ جانتے تھے، تو وہ شخص ان کے ساتھ تصاویر رکھنے کو کہتا تھا۔

اسٹیفنی خود سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والی اور پلس سائز ماڈل ہیں جو اپنی بیٹیوں کے انسٹاگرام اکاؤنٹ سنبھالتی ہیں۔ ین نیوز کے مطابق جڑواں بچوں کی والدہ سٹیفنی کو اپنی روزمرہ کی زندگی انٹرنیٹ پر شیئر کرنا پسند تھا۔ جب اس کی بیٹیاں 2011 میں پیدا ہوئیں تو اس نے ان کی دلکش تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ کرنا شروع کر دیں۔

2015 میں، کیمڈن کے ایک موسیقار اور ٹیٹو آرٹسٹ نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر جڑواں بچوں میں سے ایک کی تصویر شیئر کی تو ان کی پوسٹ وائرل ہوگئی۔ وہاں سے ان کا عوامی سفر شروع ہوا اور لوگ ان کے پیچھے دیوانے ہو گئے۔

لڑکیاں اب سوشل میڈیا شخصیات اور فیشن ماڈل بن رہی ہیں، اور بہت سے بڑے برانڈز ان کے ساتھ تعاون کرنا پسند کرتے ہیں۔

جبکہ میگن اور مورگن کی ماں سٹیفنی کو اپنے مواد کو آن لائن شیئر کرنا اور اس سے پیسہ کمانا پسند ہے لیکن ان کے والد، لیویل نائٹ چاہتے ہیں کہ ان کے بچے بھی دوسرے بچوں کی طرح عام بچپن گزاریں۔

ان کا کہنا تھا کہ، کبھی کبھی مجھے ناپسندیدہ توجہ پسند نہیں ہے جب ہم باہر ہوتے ہیں اور فیملی وقت گزارتے ہیں تو ہر کسی کی توجہ میری بچیوں کی طرف ہوتی ہے، ایسا لگتا ہے جیسے وہ اب مشہور شخصیات ہیں۔ لوگ آئیں گے اور ان کے ساتھ تصویریں کلک کریں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ میں چاہتا ہوں کہ ان کی زندگی آسان ہو۔

Blue Eyes African Twins Girls

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Blue Eyes African Twins Girls and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Blue Eyes African Twins Girls to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   1554 Views   |   22 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

افریقی بچیوں کی آنکھیں نیلی مگر کیسے ۔۔ انوکھی آنکھوں والی جڑواں بچیوں کی حقیقت کیا ہے اور ان کے والد کیوں پریشان ہیں؟

افریقی بچیوں کی آنکھیں نیلی مگر کیسے ۔۔ انوکھی آنکھوں والی جڑواں بچیوں کی حقیقت کیا ہے اور ان کے والد کیوں پریشان ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ افریقی بچیوں کی آنکھیں نیلی مگر کیسے ۔۔ انوکھی آنکھوں والی جڑواں بچیوں کی حقیقت کیا ہے اور ان کے والد کیوں پریشان ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔