دن بھر میں 2 پیالی ادرک کا قہوہ ضرور پئیں.. جانیں ادرک کا قہوہ کون سی 7 بیماریوں میں مفید ہے؟

ادرک کا پانی ایک مقبول قہوہ ہے جو تازہ ادرک کی جڑ کو گرم پانی میں ڈال کر بنایا جاتا ہے۔ یہ تازگی بخش مشروب روایتی ادویات میںبھی استعمال کیا جاتا ہے اور خیال کیا جاتا ہے کہ یہ صحت کے بہت سے فوائد اپنے اندر رکھتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم صحت کے لیے ادرک کا پانی پینے کے چند اہم فوائد کا جائزہ لیں گے۔

ہاضمے تیز کرتا ہے

ادرک ہاضمے کو تیز کرنے کی صلاحیت کے لیے مشہور ہے۔ اس میں gingerols اور shogaols نامی مرکبات ہوتے ہیں، جو ہضم کے جوس اور خامروں کی پیداوار کو متحرک کرتے ہیں۔ یہ کھانے کو زیادہ مؤثر طریقے سے توڑنے اور ہضم ہونے میں مدد کرتے ہیں۔ کھانے سے پہلے ادرک کا پانی پینا اپھارہ، قبض اور ہاضمہ کی دیگر تکلیفوں کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

سوزش کو کم کرتا ہے

سوزش چوٹ یا انفیکشن کا فطری ردعمل ہے۔ لیکن جب یہ دائمی ہو جاتا ہے، تو یہ دل کی بیماری، ذیابیطس اور کینسر سمیت صحت کے مسائلکی جانب دھکیل سکتا ہے۔ ادرک میں طاقتور سوزش کی خصوصیات پائی جاتی ہیںجو دائمی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ ادرک کا پانی باقاعدگی سے پینے سے اینٹی سوزش ادویات جیسے فوائد حاصل ہوسکتے ہیں۔

دماغی کارکردگی میں اضافہ

ادرک میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جو دماغی افعال کو بہتر بنا سکتے ہیں اور عمر سے کی وجہ سے سیکھنے کا عمل کمزور ہونے سے روک سکتے ہیں۔ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ ادرک کے عرق کو پینے سے درمیانی عمر کی خواتین میں کام کرنے والی یادداشت اور ردعمل کا وقت بہتر ہوتا ہے۔ ادرک کا پانی باقاعدگی سے پینا دماغی صلاحیتوں کو فروغ دینے والے فوائد رکھتا ہے۔ یہ طلباء اور پیشہ ور افراد کے لیے ایک بہترین انتخاب ہے جنہیں تیز اور توجہ مرکوز رکھنے کے لئے ٹانک کی ضرورت ہوتی ہے۔

ماہواری کے درد کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے

ماہواری کا درد بہت سی خواتین کے لیے ایک عام مسئلہ ہے، اور ادرک اس کو کم کرنے کا قدرتی زریعہ ہے۔ متعدد مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ ادرک کے سپلیمنٹس لینے یا ادرک کی چائے پینے سے ماہواری کے درد کی شدت کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ ادرک کی چائے سوزش اور ماہواری کی دیگر علامات کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے

مدافعتی نظام کو تیز کرتا ہے

ادرک میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو جسم کو آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے اور صحت مند مدافعتی نظام کو سہارا دینے میں مدد دیتے ہیں۔ ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ ادرک کے عرق سے جسم میں مدافعتی خلیوں کی پیداوار میں اضافہ ہوتا ہے، جس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس کے قوت مدافعت بڑھانے والے اثرات ہو سکتے ہیں۔ ادرک کا پانی باقاعدگی سے پینا آپ کے مدافعتی نظام کو سہارا دینے اور بیماری اور انفیکشن سے بچانے میں مدد دینے کا ایک آسان طریقہ ہو سکتا ہے۔

بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے

ہائی بلڈ شوگر کی سطح بہت سی دائمی بیماریوں کے لیے خطرے کا عنصر ہے، بشمول ذیابیطس، دل کی بیماری، اور موٹاپا۔ ادرک میں اینٹی ذیابیطس خصوصیات کو دکھایا گیا ہے، جو خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے اور ان حالات کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ 12 ہفتوں تک ادرک کا سپلیمنٹ لینے سے ٹائپ 2 ذیابیطس والے لوگوں میں بلڈ شوگر کنٹرول میں بہتری آتی ہے۔ ادرک کا پانی باقاعدگی سے پینے سے ذیابیطس کے خطرات بھی کم ہوسکتے ہیں

متلی اور الٹی کو کم کر سکتا ہے

ادرک متلی اور الٹی کو کم کرنے کی اپنی صلاحیت کے لیے مشہور ہے، خاص طور پر ان لوگوں میں جو کیموتھراپی سے گزر رہے ہیں یا حرکت کی بیماری کا سامنا کر رہے ہیں۔ ادرک کا پانی پینا ان متلی والی خصوصیات کو کم کرنے کا ایک آسان اور موثر طریقہ ہو سکتا ہے۔ ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ ادرک کا پانی پینے سے حاملہ خواتین میں متلی اور قے کی شکایت کم ہوتی ہے۔

Benefits Of Ginger Tea

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Ginger Tea and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Ginger Tea to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2373 Views   |   12 May 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

دن بھر میں 2 پیالی ادرک کا قہوہ ضرور پئیں.. جانیں ادرک کا قہوہ کون سی 7 بیماریوں میں مفید ہے؟

دن بھر میں 2 پیالی ادرک کا قہوہ ضرور پئیں.. جانیں ادرک کا قہوہ کون سی 7 بیماریوں میں مفید ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دن بھر میں 2 پیالی ادرک کا قہوہ ضرور پئیں.. جانیں ادرک کا قہوہ کون سی 7 بیماریوں میں مفید ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔