پارلر کے مہنگے ٹریٹمنٹس کی جگہ گھر میں صرف ایک انڈے کی زردی سے اپنے بالوں کو گھنا لمبا اور چمکدار بنائیں

خشک بال کیوں اور کیسے؟

خشک بال خواتین کو درپیش عام مسائل میں سے ایک ہے اور اس کی بہت سی وجوہات ہیں جن کی وجہ سے بال خشک اور خراب ہو سکتے ہیں، جیسے کہ بہت سے اسٹائلنگ پراڈکٹس یا اسٹائلنگ ڈیوائسز جیسے ہیئر ڈرائر یا ہیئر سٹریٹنر کا استعمال یوں تو اب کئی مصنوعی اشیاء سے بالوں میں وقتی چمک دمک لائی جا سکتی ہے لیکن اس سے اندر سے بالوں کی کنڈیشن وہی رہتی ہے اس کے لئے آپ ایک تو خوراک سے بالوں کو صحیح کر سکتی ہیں یا آپ گھر پر خشک بالوں کے لئے ماسک بنا کر پیسے اور وقت کی بچت کر سکتے ہیں، اور یہ ماسک صحت مند اور چمکدار اور بالوں کی تازگی کو بحال کرنے کے لیے بہترین ہیں، اور اس مضمون میں ہم خشک بالوں کے لیے ماسک کے بارے میں بات کریں گے۔

گرم تیل کا ماسک:

گرم تیل کا ماسک خشک بالوں کا ایک بہترین اور موثر علاج ہے اور ہر بال کی نوعیت کے مطابق تیل کا مرکب تیار کیا جا سکتا ہے اور یہ ایک چمچ بادام کا تیل، زیتون کا تیل اور ناریل کا تیل ملا کر بھی کیا جا سکتا ہے۔ اس تیل کے مکسچر کو گرم کریں، پھر اس مکسچر کو بالوں پر لگا کر بالوں کے گرد تولیہ لپیٹ کر 30 منٹ تک رکھیں، پھر بالوں کو اچھی طرح سے شیمپو کریں۔ بال بالکل نرم ملائم اور چمکدار ہو جائیں گے۔

انڈے کی زردی کا ماسک:

خشک بالوں کے لیے ایک ماسک واٹر چینل اور انڈے کی زردی ہے، اور اس ماسک کو دو انڈے کی زردی کو تین کھانے کے چمچ پانی میں ملا کر استعمال کیا جاتا ہے جب تک کہ یہ آمیزہ ایک دوسرے کے ساتھ یک جان نہ ہو جائے، اور اس مکسچر کو بالوں پر 30 منٹ تک لگا کررکھا جاتا ہے، پھر بالوں کو ٹھنڈے پانی سے اچھی طرح دھویا جاتا ہے، یہ ماسک بالوں کو ہائیڈریشن اور نئی زندگی دینے میں مدد دے گا۔ اس کے ساتھ ہی آپ دہی میں ایک انڈا ملا کر اس میں تھوڑا سا زیتون کا تیل ملا کر بالوں میں ماسک لگائیں ، جب خشک ہو جائے تو اسے دھو لیں۔ اس سے بالوں کی حیرت انگیز نشونما ہوتی ہے۔

ناریل کے تیل کا ماسک:

ناریل میں بالوں کے لیے بھرپور موئسچرائزنگ خصوصیات ہوتی ہیں، اور ناریل کے تیل میں ایک مٹھی کڑی پتے کو 2-3 منٹ کے لیے ابال کر ایک ناریل کا ماسک تیار کیا جاتا ہے، پھر اس مکسنگ کو کچھ دیر ٹھنڈا کرنے کے بعد اس ماسک سے پورے بالوں کو ڈھانپ کرآدھے گھنٹے کے لئے چھوڑ دیں۔ پھر بالوں کو نیم گرم پانی سے اچھی طرح دھولیں۔

ایواکاڈو ماسک:

ایواکاڈو پھل میں وٹامن اے، وٹامن ای، سیچوریٹڈ چکنائی اور دیگر معدنیات کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے اور یہ تمام مادے خشک، خراب بالوں کی پرورش اور انہیں نمی فراہم کرنے کا کام کرتے ہیں، اور یہ ماسک چھلے ہوئے ایواکاڈو کو انڈے کے ساتھ ملا کر بنایا جاتا ہے، پھر اس مکسچر کو گیلے بالوں پر لگائیں اور 20 منٹ تک رکھیں، پھر بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔

By Afshan    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    636 Views    |    16 Jun 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about پارلر کے مہنگے ٹریٹمنٹس کی جگہ گھر میں صرف ایک انڈے کی زردی سے اپنے بالوں کو گھنا لمبا اور چمکدار بنائیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (پارلر کے مہنگے ٹریٹمنٹس کی جگہ گھر میں صرف ایک انڈے کی زردی سے اپنے بالوں کو گھنا لمبا اور چمکدار بنائیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.