لہسن کو اس تیل میں ڈبو کر ایک چمچ کھائیں اور.. 8 فائدوں والا زبردست ٹوٹکا جو سردیوں میں آپ کو ہر بیماری سے بچائے

سردیوں میں ہم سب ایسی چیزوں کی تلاش میں رہتے ہیں جس سے جسم کو طاقت ملے اور نزلہ بیماری کے لئے دوائیں نہ کھانی پڑیں. آج ہم آپ کو ایسی ہی چیز اور اس کے فائدے بتا رہے ہیں.

لہسن کے جوؤں کو چھیل کر باریک پیس لیں اور ان کو زیتون کے تیل میں بھگو دیں. اس مرکب کو ایک چمچ روز کھا لیا کریں. جبکہ اسکے فائدے جاننے کے لیے آرٹیکل آخر تک پڑھیں.

لہسن قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات کے لیے اہم سمجھا جاتا ہے. اس میں ایلیسن جیسے مرکبات ہوتے ہیں جن میں اینٹی مائکروبیل اور اینٹی وائرل اثرات ہوتے ہیں۔ یہ سردیوں میں خاص طور پر جب نزلہ زکام اور فلو کا خطرہ زیادہ ہو، فائدہ مند ہو سکتا ہے.

لہسن اور زیتون کا تیل دونوں ہی دل کے لیے صحت مند غذائیں ہیں۔ لہسن بلڈ پریشر اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے، جب کہ زیتون کے تیل میں مونو سیچوریٹڈ چکنائی زیادہ ہوتی ہے، جو دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔

لہسن میں سوزش کے خلاف خصوصیات پائی جاتی ہیں اور زیتون کے تیل میں oleocanthal ہوتا ہے. یہ مرکب جسم میں ہر طرح کی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔

زیتون کا تیل قدرتی طور پر ہاضمہ تیز کرتا ہے اور جب اسے لہسن کے ساتھ ملایا جائے تو یہ آنتوں کی صحت اور ہاضمہ کو بہتر بنانے میں دگنی مدد کر سکتا ہے۔

زیتون کا تیل وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے، جو جلد کے لیے بہت اچھا ہے، خاص طور پر سردیوں میں جب جلد خشک اور جلن ہو اس کو لہسن کے ساتھ کھانے سے جلد پر دانے وغیرہ نہیں ہوتے اور جلد.پر قدرتی چمک آجاتی ہے.

زیتون کے تیل جیسی چکنائی کا استعمال دیگر کھانوں کے ساتھ چربی میں گھلنشیل وٹامنز (A, D, E, K) کو جذب کرنے میں مددگار ہوتا ہے۔ لہسن، اگرچہ اس میں وٹامنز زیادہ نہیں ہوتے لیکن آپ کی خوراک میں دیگر کھانے سے ان غذائی اجزاء کے جذب کو بڑھا سکتا ہے۔

لہسن اور زیتون کا تیل دونوں اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں، جو جسم میں آکسیڈیٹیو تناؤ سے لڑتے ہیں اور دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔

سردیوں میں، لہسن اور زیتون کے تیل کا امتزاج گرمی کا اثر فراہم کر سکتا ہے سرد موسم میں جسم کو قوت اور آرام دہ احساس فراہم کرتا ہے.

Benefits Of Eating Garlic With Olive Oil

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Eating Garlic With Olive Oil and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Eating Garlic With Olive Oil to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1772 Views   |   15 Dec 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

لہسن کو اس تیل میں ڈبو کر ایک چمچ کھائیں اور.. 8 فائدوں والا زبردست ٹوٹکا جو سردیوں میں آپ کو ہر بیماری سے بچائے

لہسن کو اس تیل میں ڈبو کر ایک چمچ کھائیں اور.. 8 فائدوں والا زبردست ٹوٹکا جو سردیوں میں آپ کو ہر بیماری سے بچائے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لہسن کو اس تیل میں ڈبو کر ایک چمچ کھائیں اور.. 8 فائدوں والا زبردست ٹوٹکا جو سردیوں میں آپ کو ہر بیماری سے بچائے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔