اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے

کچھ لوگوں کو آپ نے دیکھا ہوگا کہ ان سے بھوک برداشت نہیں ہوتی۔ جب بھی بھوک لگتی ہے ان کی طبیعت خراب ہونے لگتی ہے۔ کچھ لوگوں کو جب بھوک محسوس ہوتی ہے ان کو متلی اور سر میں درد شروع ہوجاتا ہے۔ اس کی وجہ کیا ہے؟ آئیے یہاں ہم جانتے ہیں کہ بھوک کی صورت میں متلی کی وجہ کیا ہے؟

گیس اور بدہضمی :

معدے سے منہ تک کھانے کی حرکت کو متلی کہتے ہیں۔ گیس اور بدہضمی کی وجہ سے اکثر لوگوں کو متلی کا سامنا ہوتا ہے۔ اس طرح، متلی دن یا رات کے کسی بھی وقت ہو سکتی ہے۔ لیکن کچھ لوگوں کو صبح بھوک لگتی ہے تو متلی کا احساس ہوتا ہے۔ کیونکہ معدہ کافی دیر سے خالی ہوتا ہے جس کی وجہ سے گیس بنتی ہے اور اس گیس کی وجہ سے متلی محسوس ہوتی ہے۔ اس لئے ایسے میں ہلکی غذا سے دن کا آغاز کرنا چاہیے ورنہ بھاری بھرکم ناشتہ معدے پر بوجھ بن سکتا ہے۔

بے چینی:

خالی پیٹ متلی کی فکر کریں یہ الٹی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ اگر آپ صبح اٹھنے کے بعد یا سارا دن کسی ذہنی دباؤ یا تناؤ میں رہتے ہیں۔ اگر آپ پریشان ہیں، تو یہ ذہنی دباؤ بھی آپ کو الٹی یا متلی محسوس ہونے کا سبب بن سکتا ہے۔

درد شقیقہ یا شدید سر درد:

آپ درد شقیقہ(مائیگرین) کا شکار ہیں یا شدید سردرد میں مبتلا ہیں تو یہ سر درد متلی کی ایک بڑی وجہ ہو سکتا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ بھوک کی وجہ سے کم بلڈ شوگر درد شقیقہ کے سر درد کو متحرک کر سکتا ہے۔ اگر صبح اٹھنے کے بعد سر میں درد ہو تو اس دوران متلی یا الٹی آسکتی ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    790 Views    |    28 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.