اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے

کچھ لوگوں کو آپ نے دیکھا ہوگا کہ ان سے بھوک برداشت نہیں ہوتی۔ جب بھی بھوک لگتی ہے ان کی طبیعت خراب ہونے لگتی ہے۔ کچھ لوگوں کو جب بھوک محسوس ہوتی ہے ان کو متلی اور سر میں درد شروع ہوجاتا ہے۔ اس کی وجہ کیا ہے؟ آئیے یہاں ہم جانتے ہیں کہ بھوک کی صورت میں متلی کی وجہ کیا ہے؟

گیس اور بدہضمی :

معدے سے منہ تک کھانے کی حرکت کو متلی کہتے ہیں۔ گیس اور بدہضمی کی وجہ سے اکثر لوگوں کو متلی کا سامنا ہوتا ہے۔ اس طرح، متلی دن یا رات کے کسی بھی وقت ہو سکتی ہے۔ لیکن کچھ لوگوں کو صبح بھوک لگتی ہے تو متلی کا احساس ہوتا ہے۔ کیونکہ معدہ کافی دیر سے خالی ہوتا ہے جس کی وجہ سے گیس بنتی ہے اور اس گیس کی وجہ سے متلی محسوس ہوتی ہے۔ اس لئے ایسے میں ہلکی غذا سے دن کا آغاز کرنا چاہیے ورنہ بھاری بھرکم ناشتہ معدے پر بوجھ بن سکتا ہے۔

بے چینی:

خالی پیٹ متلی کی فکر کریں یہ الٹی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ اگر آپ صبح اٹھنے کے بعد یا سارا دن کسی ذہنی دباؤ یا تناؤ میں رہتے ہیں۔ اگر آپ پریشان ہیں، تو یہ ذہنی دباؤ بھی آپ کو الٹی یا متلی محسوس ہونے کا سبب بن سکتا ہے۔

درد شقیقہ یا شدید سر درد:

آپ درد شقیقہ(مائیگرین) کا شکار ہیں یا شدید سردرد میں مبتلا ہیں تو یہ سر درد متلی کی ایک بڑی وجہ ہو سکتا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ بھوک کی وجہ سے کم بلڈ شوگر درد شقیقہ کے سر درد کو متحرک کر سکتا ہے۔ اگر صبح اٹھنے کے بعد سر میں درد ہو تو اس دوران متلی یا الٹی آسکتی ہے۔

Bhook Main Matli Ka Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bhook Main Matli Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bhook Main Matli Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2150 Views   |   28 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 17 April 2024)

اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے

اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اگر آپ کو بھی بھوک میں متلی محسوس ہوتی ہے؟ تو سمجھ لیں کہ اس کی یہ وجہ ہو سکتی ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔