مچھلی کے بعد دودھ پیو گے تو جلد پر دھبے پڑ جائیں گے۔۔ یہ بات حقیقت ہے یا وہم ؟ ڈاکٹرز کی رائے

دودھ اور مچھلی کا امتزاج

کچھ کھانے اگر ملا کر کھائے جائین تو مزیدار لگ سکتے ہیں، لیکن جب ہم ان کی ساخت کو دیکھتے ہیں، تو ہو سکتا ہے کہ وہ انسانی جسم کے لیے صحت مند نہ ہوں۔ ہر چیز کے کچھ مثبت اور کچھ منفی پہلو ہوتے ہیں، اور یہی بات ان کھانوں کے امتزاج کے لیے بھی درست ہے۔ آج ہم دودھ اور مچھلی کے ایسے ہی ایک امتزاج کے بارے میں بات کریں گے۔ جب ہم مچھلی اور دودھ کہتے ہیں، تو ہم میں سے اکثر کو اپنی دادی کی یہ نصیحت یاد دلائی جاتی ہے کہ ان دونوں کو نہ ملانا ورنہ یہ جلد کی کچھ سنگین بیماریوں کا باعث بنتا ہے۔ تو کیا مچھلی اور دودھ کا امتزاج صحت مند ہے یا برا؟ آئیے جانتے ہیں کہ اس بارے میں ڈاکترز کیا کہتے ہیں۔

ماہرین کی رائے

حال ہی میں ایک ماہرِ غذائیت نے انسٹاگرام پر ایک ریل ویڈیو شیئر کی اور بتایا کہ سائنسی طور پر اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ مچھلی کھاتے ہوئے دودھ پینا جسم اور جلد کے لیے نقصان دہ ہے۔ کچھ ماہرین کے مطابق، یہ امتزاج صرف اس صورت میں نقصان دہ ہو سکتا ہے جب آپ کو کسی بھی مصنوعات سے الرجی ہو۔

آیوروید کیا کہتا ہے؟

آیوروید میں، دونوں اشیاء کے جسم پر بالکل مخالف اثرات ہوتے ہیں، اس لیے وہ مطابقت نہیں رکھتے۔ جبکہ دودھ ٹھنڈک کا اثر رکھتا ہے، مچھلی کی تاثیرگرم ہوتی ہے، اور یہ مرکب ایک عدم توازن پیدا کر سکتا ہے جو جسم میں کیمیائی تبدیلیوں کا باعث بن سکتا ہے۔

مچھلی اور دودھ کی غذائیت:

اگر آپ اجزاء کو الگ الگ دیکھیں تو ان کی غذائیت کافی زیادہ ہیں۔ ڈاکٹرز کا یہ بھی کہنا ہے کہ مچھلی کی بہت سی تیاری دہی کے ساتھ کی جاتی ہے (جو دودھ سے بنتی ہے)۔ دوسرے ماہرین کے مطابق، دونوں اشیاء پروٹین کے بھرپور ذرائع ہیں، انفرادی طور پر، ان کی ساخت ایک دوسرے سے بہت مختلف ہے، اس لیے انہیں ہضم کرنے کے لیے الگ الگ وقت کی ضرورت ہوتی ہے۔ عدم توازن نظام ہضم پر تباہی مچا سکتا ہے، جو جسم میں کیمیائی رد عمل کو تبدیل کر سکتا ہے اور آپ کے مدافعتی نظام کو مزید کمزور کر سکتا ہے۔

نوٹ:

سائنسی نقطہ نظر سے، یہ امتزاج زہریلا نہیں ہے. تاہم، اگر ہم آیوروید کے فلسفے کو دیکھیں تو اس سے کچھ تکلیف ہو سکتی ہے۔ مختصر طور پر، یہ مرکب کمزور مدافعتی نظام والے لوگوں کے لیے پریشانی کا باعث ہو سکتا ہے۔ لہٰذا، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ خوراک میں کوئی تبدیلی کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں اور صرف کہی سنی باتوں پر اندھا اعتماد کرنے سے بھی گریز کریں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1079 Views    |    12 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about مچھلی کے بعد دودھ پیو گے تو جلد پر دھبے پڑ جائیں گے۔۔ یہ بات حقیقت ہے یا وہم ؟ ڈاکٹرز کی رائے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (مچھلی کے بعد دودھ پیو گے تو جلد پر دھبے پڑ جائیں گے۔۔ یہ بات حقیقت ہے یا وہم ؟ ڈاکٹرز کی رائے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.