ہاتھ سے کھانا سنت ہے تو فائدہ کیسے نہیں ہوتا.. چمچ کے بجائے ہاتھ سے کھانا کھانے کے ایسے فائدے جو سائنس نے بھی مان لیے

ہاتھ سے کھانا کھانا سنت تو ہے ہی مگر مغربی ثقافت سے متاثر لوگ ہاتھ سے کھانا کھانے کو برا اور چمچ کانٹوں سے کھانا ٹرینڈ سمجھتے ہیں. اگرچہ چمچ سے کھانے میں بھی برائی نہیں لیکن مسلمان ہونے کے ناطے ہمیں ہمیشہ سنت کے اصولوں کو مدنظر رکھنا چاہیئے کیونکہ اسی میں ہمارے لئے اصل فائدے پوشیدہ ہیں. حال ہی میں ڈیلی میل، یو ایس نیوز اور دی پرائم لسٹ جیسے نامی گرامی اخبارات میں شائع ہونے والی تحقیق نے ثابت کیا ہے کہ ہاتھ سے کھانا کھانا ہماری صحت کے لیے کتنا فائدہ مند ہے.

ہاتھ سے کھانے کو چھونے کا تجربہ ہضم کے انزائمز کے اخراج کو متحرک کرتا ہے جو ہاضمے کے ابتدائی مراحل میں مدد کرتا ہے اور ممکنہ طور پر غذائی اجزاء کے جذب کو بہتر بناتا ہے۔

ہاتھوں سے کھانا کھاتے ہوئے دماغ کھانے کی ساخت، درجہ حرارت اور ذائقوں سے زیادہ ہم آہنگ ہوتا ہے اس سے انسان کم کھا کر بھی اطمینان محسوس کرتا ہے.

ہاتھ سے کھانے کو توڑنے کا عمل لعاب کی پیداوار کو متحرک کرتا ہے ہاضمے کے عمل کو شروع کرکے اور دانتوں کی صفائی کو فروغ دے کر منہ کی صحت بہتر کرتا ہے.

دنیا کے بہت سے حصوں میں ہاتھوں سے کھانا ایک ثقافتی عمل ہے، جو کھانے کے دوران رابطے اور برادری کے احساس کو فروغ دیتا ہے۔ ہاتھوں سے کھانا کھانا سماجی تعلقات اور رابطے کو بڑھا سکتا ہے۔

ہاتھوں سے کھانے میں اکثر آہستہ کھایا جاتا ہے جس سے دماغ کو پیٹ بھرنے کے احساسات کو رجسٹر کرنے کے لیے زیادہ وقت ملتا ہے۔ یہ بھوک کے بہتر ضابطے اور زیادہ کھانے کے امکانات کو کم کرنے میں معاون ثابت ہو سکتا ہے۔

Benefits Of Eating Food With Hands

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Eating Food With Hands and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Eating Food With Hands to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   686 Views   |   29 Nov 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 February 2024)

ہاتھ سے کھانا سنت ہے تو فائدہ کیسے نہیں ہوتا.. چمچ کے بجائے ہاتھ سے کھانا کھانے کے ایسے فائدے جو سائنس نے بھی مان لیے

ہاتھ سے کھانا سنت ہے تو فائدہ کیسے نہیں ہوتا.. چمچ کے بجائے ہاتھ سے کھانا کھانے کے ایسے فائدے جو سائنس نے بھی مان لیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہاتھ سے کھانا سنت ہے تو فائدہ کیسے نہیں ہوتا.. چمچ کے بجائے ہاتھ سے کھانا کھانے کے ایسے فائدے جو سائنس نے بھی مان لیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔