اپینڈکس سے جان بھی جاسکتی ہے اگر۔۔ جانیں اپینڈکس کا درد اٹھنے سے پہلے کی علامات، جو بڑے خطرے سے بچائے

اپینڈکس ایک چھوٹی، انگلی کے سائز کی تھیلی ہے جو پیٹ کے نچلے دائیں حصے میں واقع ہے۔ اگرچہ اس کا صحیح کام کیا ہے یہ واضح نہیں ہے، لیکن خیال کیا جاتا ہے کہ یہ مدافعتی نظام میں کردار ادا کرتا ہے۔ اپینڈکس کی سوزش، جسے اپینڈیسائٹس کہا جاتا ہے، ایک عام حالت ہے جس کے لیے فوری طبی امداد کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر علاج نہ کیا جائے تو یہ سنگین پیچیدگیاں پیدا کر سکتا ہے۔ اپینڈیسائٹس کی وجوہات کا تعلق اکثر عضو میں رکاوٹ سے ہوتا ہے، جو کہ آنتوں کے مادے، انفیکشن یا دیگر عوامل کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔

اپینڈکس میں سوزش کی عام علامات:

پیٹ کا درد:

سب سے نمایاں علامت درد ہے جو پیٹ کے بٹن کے ارد گرد شروع ہوتا ہے اور آہستہ آہستہ پیٹ کے نیچے دائیں جانب منتقل ہوتا ہے۔ حرکت یا دباؤ کے ساتھ درد بڑھ سکتا ہے۔ یہ اچانک شروع ہوتا ہے اور جب آپ حرکت کرتے ہیں یا کھانستے ہیں تو بدتر ہو جاتا ہے، اور یہ اتنا شدید ہے کہ یہ آپ کو نیند سے جگا دیتا ہے۔

بھوک میں کمی:

سوجن والے اپینڈکس کی وجہ سے بھوک میں کمی اور پیٹ بھرنے کا احساس ہوسکتا ہے۔

متلی اور قے:

اپینڈیسائٹس میں مبتلا بہت سے لوگوں کو متلی کا احساس ہوتا ہے اور وہ قے کر سکتے ہیں۔

بخار:

کم درجے کا بخار ہو سکتا ہے، اکثر سردی لگنے کے ساتھ۔

عام تکلیف:

مریض اکثر مجموعی طور پر تکلیف یا بے چینی کا احساس بیان کرتے ہیں۔

نوٹ:

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ یہ علامات ہر کسی میں مختلف ہو سکتی ہیں، اور ہر کوئی ان تمام علامات کا تجربہ نہیں کرے گا۔ اگر آپ کو اپینڈیسائٹس کا شبہ ہے تو، فوری طور پر طبی امداد حاصل کرنا بہت ضروری ہے، کیونکہ اپینڈکس کے بروقت علاج نہ کروانے کی صورت میں یہ پیٹ میں پھٹ سکتا ہے، جس سے جان جانے کا خطرہ ہوتا ہے۔

Apendix Ki Ibtedai Alamat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Apendix Ki Ibtedai Alamat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Apendix Ki Ibtedai Alamat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2072 Views   |   19 May 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 July 2024)

اپینڈکس سے جان بھی جاسکتی ہے اگر۔۔ جانیں اپینڈکس کا درد اٹھنے سے پہلے کی علامات، جو بڑے خطرے سے بچائے

اپینڈکس سے جان بھی جاسکتی ہے اگر۔۔ جانیں اپینڈکس کا درد اٹھنے سے پہلے کی علامات، جو بڑے خطرے سے بچائے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اپینڈکس سے جان بھی جاسکتی ہے اگر۔۔ جانیں اپینڈکس کا درد اٹھنے سے پہلے کی علامات، جو بڑے خطرے سے بچائے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔