کیا پی نٹ بٹرکھانا پسند کرتے ہیں؟ یہ مکھن استعمال کرنے والے جان لیں کہ یہ آپ کے لئے فائدہ مند ہے یا نقصان دہ؟

کیا مونگ پھلی کا مکھن( پی نٹ بٹر) آپ کے لیے اچھا ہے؟اکثر لوگوں کو ناشتے میں پی نٹ بٹر کھانا بہت پسند ہوتا ہے، خاس کر بچے تو اس کے دیوانے ہوتے ہیں، نوجوانوں میں بھی یہ خاصا پسند کیا جاتا ہے۔ لیکن کیا یہ آپ کی صحت کے لئے بھی مفید ہے یا یہ آپ کے لئے نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔ کیا آپ کو واقعی اس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت ہے؟ مجموعی طور پر، مونگ پھلی کا مکھن( پی نٹ بٹر) ایک مزیدار، صحت مند آپشن سمجھا جاتا ہے۔ لیکن جیسا کہ ہر چیز اچھی ہوتی ہے، کچھ چیزیں ایسی ہیں جن سے آپ کو آگاہ ہونا چاہیے۔

کیا مونگ پھلی کا مکھن( پی نٹ بٹر) آپ کے لیے اچھا ہے؟

مونگ پھلی پروٹین کا قدرتی ذریعہ ہے ۔ نیشنل مونگ پھلی بورڈ کے مطابق ، یہ گری دار میوے میں پروٹین کا سب سے عمدہ ذریعہ ہیں ، جس میں سات گرام فی اونس پروٹین ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ اچھی، غیر سیر شدہ چربی کا ایک ذریعہ بھی ہے۔
ہر دو کھانے کے چمچ، یا تقریباً 32 گرام ہموار پی نٹ بٹر میں تقریباً 188 کیلوریز اور 0% کولیسٹرول ہوتا ہے، کل کاربوہائیڈریٹ 8 گرام ہے.

اس کے علاوہ یہ فائٹوسٹیرول، ریسویراٹرول ، میگنیشیم ، کاپر ، فاسفورس اور یہاں تک کہ فائبر سے بھرا ہوا ہے ۔ مونگ پھلی نہ صرف آپ کو پیٹ بھر کر رکھتی ہے، بلکہ یہ آپ کے دل کو صحت مند رکھنے، بیماریوں سے لڑنے اور آپ کی ذائقہ کی طلب کو مطمئن رکھنے میں بھی مدد دیتی ہے۔

آپ کو مونگ پھلی کا مکھن کیوں کھانا چاہئے؟

قانونی طور پر 'مونگ پھلی کے مکھن' کا لیبل لگا ہوا کوئی بھی پروڈکٹ کم از کم 90% مونگ پھلی کا ہونا ضروری ہے۔ لہذا، یہ چند اضافی اجزاء کے ساتھ مونگ پھلی کا پیسٹ ہونا چاہئے۔ چونکہ یہ مونگ پھلی کا زمینی ورژن ہے، اس لیے عام طور پر کوئی اضافی پروسیسنگ نہیں ہوتی اور اس طرح غذائی اجزاء کا نقصان نہ ہونے کے برابر ہوتا ہے۔ مونگ پھلی کے مکھن کو کیٹو فرینڈلی آپشن بھی کہا جاتا ہے، جو اس صورت میں کارآمد ہو سکتا ہے جب آپ ڈائٹ کونشس ہیں یا محض کیٹوجینک غذا پر ہیں۔

مزید یہ کہ مونگ پھلی کا مکھن بہت سارے اجزاء کے ساتھ اچھی طرح چلتا ہے۔ اسے روٹی یا بریڈ پرلگایا جا سکتا ہے، یا سیب ، کیلے ، بیکن ، اور کریکرز کے ساتھ کھایا جا سکتا ہے۔ آپ اسے اپنے کوکی بیٹر میں بھی ملا سکتے ہیں، اسے اپنے پاپ کارن پر پگھلا سکتے ہیں، اسے اپنی دیسی ترکیبوں کی چٹنی میں ملا سکتے ہیں، یا اپنے دلیہ میں ایک چمچ ڈال سکتے ہیں ۔ آپ اسے اسموتھی میں بھی بلینڈ کر سکتے ہیں۔ بنیادی طور پر، یہ ایک ورسٹائل جزو ہے جو میٹھے کے ساتھ ساتھ لذیذ پکوانوں میں بھی فٹ ہو سکتا ہے، اور اسے اپنی خوراک میں شامل کرنا اچھا خیال ہے۔

آپ کو مونگ پھلی کے مکھن سے کیوں بچنا چاہئے؟

مونگ پھلی کا مکھن جتنا صحت بخش ہے، اتنا ہی مضر بھی ہو سکتا ہے اس کو استعمال سے پہلے آپ کو چند چیزوں پر غور کرنا چاہیے۔

الرجی:

جن لوگوں کو مونگ پھلی، یا عام طور پر گری دار میوے سے الرجی ہے، انہیں مونگ پھلی کے مکھن سے دور رہنا چاہیے۔ امریکن کالج آف الرجی ، دمہ اور امیونولوجی بتاتا ہے کہ یہ امریکی بچوں میں کھانے کی سب سے عام الرجی ہے۔ اسی لئے اسے چیک کر کے استعمال کرنا ضروری ہے۔

وزن میں اضافہ:

مونگ پھلی کا مکھن جتنا اچھا ہے تقریباً ہر ایک کے لیے ہے، یہ ضروری ہے کہ آپ ضرورت سے زیادہ استعمال نہ کریں۔ مونگ پھلی کے مکھن، خاص طور پر پہلے سے پیک شدہ، میں چینی بھی شامل ہو سکتی ہے جو آپ کی صحت کے بجائے آپ کے وزن میں اضافہ کرتی ہے۔

:Aflatoxins

یہ زہریلے مادوں کا ایک گروپ ہے جو عام طور پر مکئی ، روئی کے بیج، مونگ پھلی اور دیگر قسم کے گری دار میوے میں پایا جاتا ہے۔ اگر مؤثر طریقے سے نہ نکالا جائے تو وہ آپ کے مونگ پھلی کے مکھن کو آلودہ کر سکتے ہیں۔ اگرچہ یہ معمول نہیں ہیں، یہ آپ کی صحت کو خطرے میں ڈالتے ہیں اور آپ کو کینسر کا شکار کر سکتے ہیں۔

نوٹ:

مونگ پھلی کا مکھن بنیادی طور پر مونگ پھلی کا پیسٹ ہے۔ یہ غذائیت سے بھرپور اور اعتدال پسند مقدار میں اچھا ہے۔ یہ بغیر کسی اضافی تیل کے اور بھی بہتر ہے۔ یہ گھر میں مختلف صحت مند اضافے کے ساتھ بنایا جا سکتا ہے۔ اسے متعدد کھانوں میں شامل کیا جاسکتا ہے جو صرف ان کے ذائقہ میں اضافہ کرتا ہے۔ مجموعی طور پر، کیا مونگ پھلی کا مکھن آپ کے لیے اچھا ہے؟ جی ہاں یہ آپ کے لئے بہتر ہے۔ اگر آپ کو الرجی ہے تو آپ کو کیا کرنا چاہئے؟ مونگ پھلی کی کسی بھی مصنوعات کے استعمال سے گریز کرنا اور الرجی کے بارے میں ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہتر ہے۔

Benefits Of Peanut Butter

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Peanut Butter and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Peanut Butter to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2564 Views   |   14 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 July 2024)

کیا پی نٹ بٹرکھانا پسند کرتے ہیں؟ یہ مکھن استعمال کرنے والے جان لیں کہ یہ آپ کے لئے فائدہ مند ہے یا نقصان دہ؟

کیا پی نٹ بٹرکھانا پسند کرتے ہیں؟ یہ مکھن استعمال کرنے والے جان لیں کہ یہ آپ کے لئے فائدہ مند ہے یا نقصان دہ؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا پی نٹ بٹرکھانا پسند کرتے ہیں؟ یہ مکھن استعمال کرنے والے جان لیں کہ یہ آپ کے لئے فائدہ مند ہے یا نقصان دہ؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔